ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ Η FABIA ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ - ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ - ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΑΝ ΚΑΙ Η FABIA ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ GROUP VW.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Μάλλον σβήνει και αυτό. Από δοκιμές που έγιναν από Έλληνες δημοσιογράφους στο εξωτερικό έθεσαν το θέμα όπως πάντα πολύ ευγενικά...... (Η εκκίνηση και κυρίως η αλλαγή σε 2η θέλει λίγο συνήθεια λόγω των μακριών σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου των 5 σχέσεων.) και για του λόγου το αληθές: http://www.capital.gr/auto/autoNews.asp?id=1838
Η εικόνα είναι λιτή αλλά σύγχρονη, η ποιότητα αναβαθμισμένη , τα πλαστικά καλής συναρμογής. Αυτή η copy-paste εισαγωγή (διαφήμιση) του μοντέλου του ομίλου vag πριν καν έρθει το αυτοκίνητο, και κοιτώντας μόνο μια φωτογραφία…..πολύ μου την σπάει.
ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ AUTOEXPRESS ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ 3 SKODA ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟ 'ΑΔΕΛΦΟ' car buyer.co.uk. ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ SKODA ANTIMEΤΩΠΙΣΑΝ ΠΟΙΚΙΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΙΣΩΣ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ AUTOTRITI- ΚΑΤΟΧΟΙ - SKODA ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΟΥΝ.
Μήπως το πρόβλημα στο Polo δημιουργήθηκε από την προσπάθεια της VW να πετύχει ιδιαίτερα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης και ρύπων, ενώ η πολιτική της Skoda δεν είναι τόσο αυστηρή στο θέμα αυτό?
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ Η FABIA ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ - ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ - ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΑΝ ΚΑΙ Η FABIA ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ GROUP VW.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΜ ΔΕ ΘΕΛΑΤΕ SKODA ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗ ΣΠΑΕΙ...ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ
Συμφωνώ,τουλάχιστον αλλάξτε τον τίτλο με κάτι λιγότερο προκλητηκό!!!!
Αυτό τώρα το ανεβάσατε για να προκαλέσετε εμάς που έχουμε το Polo?????? Έλεος ρε παιδιά, η ενημέρωση & η δημοσιογραφία έχει & όρια, έλεος.
http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014 3 Skoda στην κορυφη. Μηπως κατι σημαινει αυτο;;;;;
Μάλλον σβήνει και αυτό. Από δοκιμές που έγιναν από Έλληνες δημοσιογράφους στο εξωτερικό έθεσαν το θέμα όπως πάντα πολύ ευγενικά...... (Η εκκίνηση και κυρίως η αλλαγή σε 2η θέλει λίγο συνήθεια λόγω των μακριών σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου των 5 σχέσεων.) και για του λόγου το αληθές: http://www.capital.gr/auto/autoNews.asp?id=1838
Η εικόνα είναι λιτή αλλά σύγχρονη, η ποιότητα αναβαθμισμένη , τα πλαστικά καλής συναρμογής. Αυτή η copy-paste εισαγωγή (διαφήμιση) του μοντέλου του ομίλου vag πριν καν έρθει το αυτοκίνητο, και κοιτώντας μόνο μια φωτογραφία…..πολύ μου την σπάει.
ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ AUTOEXPRESS ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ 3 SKODA ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟ 'ΑΔΕΛΦΟ' car buyer.co.uk. ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ SKODA ANTIMEΤΩΠΙΣΑΝ ΠΟΙΚΙΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΙΣΩΣ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ AUTOTRITI- ΚΑΤΟΧΟΙ - SKODA ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΟΥΝ.
Μήπως το πρόβλημα στο Polo δημιουργήθηκε από την προσπάθεια της VW να πετύχει ιδιαίτερα χαμηλά νούμερα κατανάλωσης και ρύπων, ενώ η πολιτική της Skoda δεν είναι τόσο αυστηρή στο θέμα αυτό?
το φθηνο polo .....!!!!