Όταν πας με 2η σε χαμηλές στροφές και σου λέει Μ****Α άλλαξε ταχύτητα κι εσύ συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό είναι λογικό. Έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, απλά το αυτοκίνητο αρέσκεται να δουλεύει πάνω από 1100 στροφές που είναι το πρόβλημα? Έχω ευχαριστηθεί το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που ήρθε στα χέρια μου. Επίσης το κόμπλεξ μερικών και απαξίωση δεν υπάρχει γενικά προς όλα τα αυτοκίνητα της volkswagen. Πριν πάρω το Polo, είχα ένα FSI 1.6 μοντέλο το 6, το έδωσα με 230.000 το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε στα 9 χρόνια ήταν ένας πολλαπλασιαστής. Κομπλεξικοί. Το Polo είναι μια χαρά αυτοκίνητο, απλά είναι θέμα προσαρμογής μέχρι να συνηθίσεις, όλα τα υπόλοιπα είναι βλακείες. Πως γίνεται το Polo να σκίζει σε πωλήσεις γενικά στο εξωτερικό, να μην υπάρχει πουθενά κανένα πρόβλημα και στην Ελλάδα ξαφνικά το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα επειδή ειμαι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και έτσι γουστάρω.
Απάντηση: Το πρόβλημα ειναι οτι απαιτείται διαφορετικός τρόπος οδήγησης απο ολα τα άλλα αυτοκίνητα. Και αυτο ειναι επικίνδυνο. Μπορεί να εμπλακείς σε ατύχημα.
Ναι Μπορεί εμπλακεις σε ατυχημα. Σε όλες Χώρες που κυκλοφορεί το συγκεκριμένο υπάρχει σχετική ανακοίνωση "Μην κυκλοφορείτε με Polo " Υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα στην Ελλάδα και σε αυτό Βρήκαμε πρόβλημα. Εγώ Σαν Οδηγός Του αυτοκινήτου έχω να πω πως το αυτοκίνητο είναι μιΑ χαρά, ούτε κίνδυνο ατυχήματος είχα ποτέ, ούτε κάτι από όλα αυτά που ισχυρίζεστε εδώ μέσα.
Ειλικρινα η συγκεκριμενη εταιρεια (και ο εδω αντιπροσωπος, που ως εκ θαυματος, σχεδον ολοι οι πελατες του εχουν κατι αρνητικο να του προσαψουν) θελει να μας πει οτι ολα τα αυτοκινητα στον κοσμο, οταν αφησεις το αυτοκινητο να τσουλαει με σχεση μεσα, οταν οι στροφες φτασουν στο ρελαντι, το αυτοκινητο σταματαει να ρολαρει και σβηνει! ΕΙΔΙΚΑ σε ντιζελ με πολυ υψηλη ροπη απο πολυ χαμηλες στροφες. Οτι ντιζελ εχω οδηγησει ολα ξεκινανε σχεδον ΜΟΝΟ με συμπλεκτη, χωρις καν γκαζι! Το πως τωρα στην εν λογω εταιρεια καταφεραν να σβηνει μοτερ ντιζελ ακομα κι εν κινησει...σηκωνω τα χερια ψηλα. Το φοβερο ειναι η απαντηση και με υφος κιολας του αντιπροσωπου. PR και εξυπηρετηση πελατων απο αλλο πλανητη δηλαδη!
Οταν ακολουθεις τις αλλαγες ταχυτητων που σου δειχνει το αυτοκινητο , δεν εχεις κανενα προβλημα....!!!
Οτι υπαρχουν αμαξια που τραβανε και με 2η σε 800 στροφες κι αυτο ειναι αληθεια ΑΛΛΑ το πολο δεν ειναι τετοιο αμαξι.
Οποιος το παρει ας μαθει να το οδηγαει σωστα...!!!
Ο οδηγος προσαρμοζεται στο αυτοκινητο κι ΟΧΙ το αμαξι στον οδηγο...!!!!
Εχω το πολο ενα μηνα και παει μπαλα....!!!
Μπορείς να μου πεις γιατί μόνο στην Ελλάδα έχουμε βρει πρόβλημα ενώ το Polo σκίζει σε πωλήσεις γενικά στην Ευρώπη? Η VW επίσημα δεν έχει πάρει θέση για το θέμα. Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, στιβαρό, ωραίο πάτημα στο δρόμο, μεγάλη ροπή, και οικονομικό. Έχω 10 μέρες το αυτοκίνητο, πηγαίνω κάθε μέρα στην δουλειά μου με αυτό, βόλτες και γενικά δεν το έχω αφήσει σε ησυχία. Η μόνη φορά που μου έσβησε ήταν όταν έκοψα με 2η, το μοτέρ είχε κρεμάσει στις 850-900σ.α.λ η ένδειξη μου μου έδειχνε να κατεβάσω ταχύτητα κι εγώ συνέχισα. Το αυτοκίνητο έχει το ίδιο τράβηγμα με το 1.6 tdi bm απλώς το 1.6 έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Τώρα όλοι εσείς οι μηχανικοί, μαζευτείτε όλοι μαζί και πηγαίνετε στην Γερμανία να κάνετε μαθήματα στους μηχανικούς της VW. Τι βολάν πρέπει να φοράει, αν το μοτέρ έπρεπε να φτιαχτεί αλλιώς κτλπ.
Εγώ από την κοιλιά της μαμά μου που βγήκα είπα τι θέλετε και περνετε γερμανικά αλλά εκεί οι Έλληνες παροπιδες αυτά παίρνετε όταν περνετε γερμανικα αντε και περαστικά σας.
Όταν πας με 2η σε χαμηλές στροφές και σου λέει Μ****Α άλλαξε ταχύτητα κι εσύ συνεχίζεις στον ίδιο ρυθμό είναι λογικό. Έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα, απλά το αυτοκίνητο αρέσκεται να δουλεύει πάνω από 1100 στροφές που είναι το πρόβλημα? Έχω ευχαριστηθεί το αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα που ήρθε στα χέρια μου. Επίσης το κόμπλεξ μερικών και απαξίωση δεν υπάρχει γενικά προς όλα τα αυτοκίνητα της volkswagen. Πριν πάρω το Polo, είχα ένα FSI 1.6 μοντέλο το 6, το έδωσα με 230.000 το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε στα 9 χρόνια ήταν ένας πολλαπλασιαστής. Κομπλεξικοί. Το Polo είναι μια χαρά αυτοκίνητο, απλά είναι θέμα προσαρμογής μέχρι να συνηθίσεις, όλα τα υπόλοιπα είναι βλακείες. Πως γίνεται το Polo να σκίζει σε πωλήσεις γενικά στο εξωτερικό, να μην υπάρχει πουθενά κανένα πρόβλημα και στην Ελλάδα ξαφνικά το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα επειδή ειμαι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και έτσι γουστάρω.
Απάντηση: Το πρόβλημα ειναι οτι απαιτείται διαφορετικός τρόπος οδήγησης απο ολα τα άλλα αυτοκίνητα. Και αυτο ειναι επικίνδυνο. Μπορεί να εμπλακείς σε ατύχημα.
Ναι Μπορεί εμπλακεις σε ατυχημα. Σε όλες Χώρες που κυκλοφορεί το συγκεκριμένο υπάρχει σχετική ανακοίνωση "Μην κυκλοφορείτε με Polo " Υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα στην Ελλάδα και σε αυτό Βρήκαμε πρόβλημα. Εγώ Σαν Οδηγός Του αυτοκινήτου έχω να πω πως το αυτοκίνητο είναι μιΑ χαρά, ούτε κίνδυνο ατυχήματος είχα ποτέ, ούτε κάτι από όλα αυτά που ισχυρίζεστε εδώ μέσα.
Απάντηση: To VW Group λέει οτι το Polo εχει πρόβλημα και προσπαθεί να το φτιάξει
Ειλικρινα η συγκεκριμενη εταιρεια (και ο εδω αντιπροσωπος, που ως εκ θαυματος, σχεδον ολοι οι πελατες του εχουν κατι αρνητικο να του προσαψουν) θελει να μας πει οτι ολα τα αυτοκινητα στον κοσμο, οταν αφησεις το αυτοκινητο να τσουλαει με σχεση μεσα, οταν οι στροφες φτασουν στο ρελαντι, το αυτοκινητο σταματαει να ρολαρει και σβηνει! ΕΙΔΙΚΑ σε ντιζελ με πολυ υψηλη ροπη απο πολυ χαμηλες στροφες. Οτι ντιζελ εχω οδηγησει ολα ξεκινανε σχεδον ΜΟΝΟ με συμπλεκτη, χωρις καν γκαζι! Το πως τωρα στην εν λογω εταιρεια καταφεραν να σβηνει μοτερ ντιζελ ακομα κι εν κινησει...σηκωνω τα χερια ψηλα. Το φοβερο ειναι η απαντηση και με υφος κιολας του αντιπροσωπου. PR και εξυπηρετηση πελατων απο αλλο πλανητη δηλαδη!
Οταν ακολουθεις τις αλλαγες ταχυτητων που σου δειχνει το αυτοκινητο , δεν εχεις κανενα προβλημα....!!! Οτι υπαρχουν αμαξια που τραβανε και με 2η σε 800 στροφες κι αυτο ειναι αληθεια ΑΛΛΑ το πολο δεν ειναι τετοιο αμαξι. Οποιος το παρει ας μαθει να το οδηγαει σωστα...!!! Ο οδηγος προσαρμοζεται στο αυτοκινητο κι ΟΧΙ το αμαξι στον οδηγο...!!!! Εχω το πολο ενα μηνα και παει μπαλα....!!!
Μπορείς να μου πεις γιατί μόνο στην Ελλάδα έχουμε βρει πρόβλημα ενώ το Polo σκίζει σε πωλήσεις γενικά στην Ευρώπη? Η VW επίσημα δεν έχει πάρει θέση για το θέμα. Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, στιβαρό, ωραίο πάτημα στο δρόμο, μεγάλη ροπή, και οικονομικό. Έχω 10 μέρες το αυτοκίνητο, πηγαίνω κάθε μέρα στην δουλειά μου με αυτό, βόλτες και γενικά δεν το έχω αφήσει σε ησυχία. Η μόνη φορά που μου έσβησε ήταν όταν έκοψα με 2η, το μοτέρ είχε κρεμάσει στις 850-900σ.α.λ η ένδειξη μου μου έδειχνε να κατεβάσω ταχύτητα κι εγώ συνέχισα. Το αυτοκίνητο έχει το ίδιο τράβηγμα με το 1.6 tdi bm απλώς το 1.6 έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Τώρα όλοι εσείς οι μηχανικοί, μαζευτείτε όλοι μαζί και πηγαίνετε στην Γερμανία να κάνετε μαθήματα στους μηχανικούς της VW. Τι βολάν πρέπει να φοράει, αν το μοτέρ έπρεπε να φτιαχτεί αλλιώς κτλπ.
Εγώ από την κοιλιά της μαμά μου που βγήκα είπα τι θέλετε και περνετε γερμανικά αλλά εκεί οι Έλληνες παροπιδες αυτά παίρνετε όταν περνετε γερμανικα αντε και περαστικά σας.