Η ηλεκτρική τουρμπίνα δεν είναι κάτι το νέο.Υπήρχε και παλαιότερα και την προτιμούσαν όσοι κάναν μετατροπές στα οχήματα τους.Κατά κύριο λόγο απαρτιζόταν από πολύ πλαστικό καλής ποιότητας και έπαιρνε κίνηση από την μπαταρία, με διακόπτη από μέσα από το όχημα.
το προβλημα αυτο(turbo lag) εξαλείφεται και με τον τον γνωστό τροπο του kompressor σε συνδυασμό με turbo!
Όπου ο kompressor δουλεύει στις χαμηλές στροφές και δίνει έξτρα ροπή στη μηχανή και στις υψηλές στροφές αναλαμβάνει η τουρμπίνα!
Εγω εχω ενα 512 ναριο και μου κλεινει την τουρπινα στις χαμηλες στροφες οταν δουλευει στις ψιλες μενει ανοιχτο.και επανερχαιτε οταν σβησω και το ξαναβαλω μπρος θελω να μου πειτε το γιατι το κανει αυτο
Η ηλεκτρική τουρμπίνα δεν είναι κάτι το νέο.Υπήρχε και παλαιότερα και την προτιμούσαν όσοι κάναν μετατροπές στα οχήματα τους.Κατά κύριο λόγο απαρτιζόταν από πολύ πλαστικό καλής ποιότητας και έπαιρνε κίνηση από την μπαταρία, με διακόπτη από μέσα από το όχημα.
το προβλημα αυτο(turbo lag) εξαλείφεται και με τον τον γνωστό τροπο του kompressor σε συνδυασμό με turbo! Όπου ο kompressor δουλεύει στις χαμηλές στροφές και δίνει έξτρα ροπή στη μηχανή και στις υψηλές στροφές αναλαμβάνει η τουρμπίνα!
Εγω εχω ενα 512 ναριο και μου κλεινει την τουρπινα στις χαμηλες στροφες οταν δουλευει στις ψιλες μενει ανοιχτο.και επανερχαιτε οταν σβησω και το ξαναβαλω μπρος θελω να μου πειτε το γιατι το κανει αυτο
Tι άλλο θα δούμε; όλα ηλεκτρικά και αυτόματα θα γίνουν;