Όμορφο όχημα το ford, όπως και με τα 100 και 125 άλογα ιπποδύναμη.Να δούμε σε λίγο βάση χιλιομέτρων την όποια αξιοπιστία του, γιατί σε παρόμοιο άρθρο έχω πει την γνώμη μου.Και δεν είναι μόνο στη ford η παραφωνία, αλλά και σε όλες τις μάρκες opel, κ.τ.λ. με τα 1000αρια τους με πολλά άλογα, τελικά το πόσο χαμηλό κόστος χρήσης έχουν.Δηλαδή ότι γλιτώνεις από καύσιμα και τυποποιημένες διαδρομές και ταχύτητες, θα καλεστείς να τα δώσεις στις επισκευές.
Επιτρεψτε μου να έχω κάποιες επιφυλάξεις. Σπορ συμπεριφορά με ταμπούρα απλά δεν υπάρχει, όπως και με πεντάρι σασμάν. Τα ταμπούρα δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν σε παρατεταμένη πίεση ή σε συνεχή φρεναρίσματα απο πολλά στην εθνική. Τα παραπάνω τα αναφέρω ως παράπονα αλλά και ως προτάσεις βελτίωσεις στην εταίρεια. Ακόμη δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το μοτέρ με σωστή συντήρηση μπορεί να ξεπεράσει τα 200000 χλμ; Μακάρι να τα καταφέρνει και η εταιρεία να διορθώσει τα παραπάνω μελανά κατά τη γνώμη μου σημεία στις εκδόσεις με τα 125 και 140 άλογα. Τότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου από 11/14 και πρώην κάτοχος 1.6 120hp MY09. Στα θετικά του η αμεσότητα στο γκάζι, το στήσιμο και (ελέω κρίσης) το ετήσιο κόστος χρήσης (ασφάλεια,τέλη,τεκμήριο). 5ετή εγγύηση.Κατανάλωση στα 7,2lt αστική και 6lt στην εθνική. Υπερπλούσιος εξοπλισμός αν και θα προτιμούσα το 6άρι κιβώτιο του ST για χαμηλότερη κατανάλωση στην εθνική. Πολύ καλά φρένα παρά την απουσία δίσκων πίσω. Μονόδρομος για όσους θέλουν ένα μικρό ''γρήγορο'' με το ελάχιστα δυνατό κόστος χρήσης. Να υπενθυμίσω ότι νεόφερτος rival με 115hp στοιχίζει 2χιλ λιγότερο στη βασική τιμή αλλά με τον εξοπλισμό του Fiesta (body kit κτλ) σκαρφαλώνει σχεδόν στα 18χιλ!!! Έχει βέβαια δίσκους πίσω και 6άρι αλλά...σε καμία περίπτωση τις επιδόσεις του Fiesta.
ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ !! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ !! ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΙΜΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΖΗΜΙΕΣ !!! ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ WV ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΣΕ ΡΕΠΡΙΖ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΙΦΤΕΡΟΣ ΕΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΤΟΥ FIESTA TO ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ.( ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ SWIFT SPORT ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ).ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ 1.ΟΟΟCC Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 180HP !!!
Υπέροχο το Fiesta με τα 140 άλογα, πολύ καλό για εμάς τους νέους που θέλουμε γρήγορες επιδόσεις, λίγο φθηνότερο είναι από το πιο καυτό ST αλλά αξίζει, είναι ένα από τα καλύτερα μικρά GT. Βέβαια αν θέλω κάτι παραπάνω σε επιδόσεις και πιο hot παίρνω και το ST!
Όμορφο όχημα το ford, όπως και με τα 100 και 125 άλογα ιπποδύναμη.Να δούμε σε λίγο βάση χιλιομέτρων την όποια αξιοπιστία του, γιατί σε παρόμοιο άρθρο έχω πει την γνώμη μου.Και δεν είναι μόνο στη ford η παραφωνία, αλλά και σε όλες τις μάρκες opel, κ.τ.λ. με τα 1000αρια τους με πολλά άλογα, τελικά το πόσο χαμηλό κόστος χρήσης έχουν.Δηλαδή ότι γλιτώνεις από καύσιμα και τυποποιημένες διαδρομές και ταχύτητες, θα καλεστείς να τα δώσεις στις επισκευές.
Επειδή δεν υπάρχουν λεφτά,δε χρειάζεται να θεοποιήσετε το fiesta με το "ζόρι". Τίποτα το ιδιαίτερο.
Επιτρεψτε μου να έχω κάποιες επιφυλάξεις. Σπορ συμπεριφορά με ταμπούρα απλά δεν υπάρχει, όπως και με πεντάρι σασμάν. Τα ταμπούρα δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν σε παρατεταμένη πίεση ή σε συνεχή φρεναρίσματα απο πολλά στην εθνική. Τα παραπάνω τα αναφέρω ως παράπονα αλλά και ως προτάσεις βελτίωσεις στην εταίρεια. Ακόμη δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το μοτέρ με σωστή συντήρηση μπορεί να ξεπεράσει τα 200000 χλμ; Μακάρι να τα καταφέρνει και η εταιρεία να διορθώσει τα παραπάνω μελανά κατά τη γνώμη μου σημεία στις εκδόσεις με τα 125 και 140 άλογα. Τότε σίγουρα θα μιλάμε για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Ρε κεραυνε δε χρειάζεται να ΦΩΝΑΖΕΙΣ σε πιστευουμε ενταξει?
Κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου από 11/14 και πρώην κάτοχος 1.6 120hp MY09. Στα θετικά του η αμεσότητα στο γκάζι, το στήσιμο και (ελέω κρίσης) το ετήσιο κόστος χρήσης (ασφάλεια,τέλη,τεκμήριο). 5ετή εγγύηση.Κατανάλωση στα 7,2lt αστική και 6lt στην εθνική. Υπερπλούσιος εξοπλισμός αν και θα προτιμούσα το 6άρι κιβώτιο του ST για χαμηλότερη κατανάλωση στην εθνική. Πολύ καλά φρένα παρά την απουσία δίσκων πίσω. Μονόδρομος για όσους θέλουν ένα μικρό ''γρήγορο'' με το ελάχιστα δυνατό κόστος χρήσης. Να υπενθυμίσω ότι νεόφερτος rival με 115hp στοιχίζει 2χιλ λιγότερο στη βασική τιμή αλλά με τον εξοπλισμό του Fiesta (body kit κτλ) σκαρφαλώνει σχεδόν στα 18χιλ!!! Έχει βέβαια δίσκους πίσω και 6άρι αλλά...σε καμία περίπτωση τις επιδόσεις του Fiesta.
ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ !! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ !! ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΤΙΜΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΖΗΜΙΕΣ !!! ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ WV ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΣΕ ΡΕΠΡΙΖ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΡΙΦΤΕΡΟΣ ΕΚΕΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΤΟΥ FIESTA TO ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ.( ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ SWIFT SPORT ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ).ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΛΙΣ 1.ΟΟΟCC Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΔΟΚΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 180HP !!!
Υπέροχο το Fiesta με τα 140 άλογα, πολύ καλό για εμάς τους νέους που θέλουμε γρήγορες επιδόσεις, λίγο φθηνότερο είναι από το πιο καυτό ST αλλά αξίζει, είναι ένα από τα καλύτερα μικρά GT. Βέβαια αν θέλω κάτι παραπάνω σε επιδόσεις και πιο hot παίρνω και το ST!