Panda κ από εμένα!! Ομορφότερο, με καλύτερους χώρους για πράγματα κ επιβάτες, υπερυψομένο κ με τετρακίνηση για κακά καιρικά φαινόμενα, όπως χιόνι κλπ. Για εμένα δεν τίθεται καν δίλημμα!!!
Την απάντηση για πιο από τα δύο την έχετε δώσει ήδη εσείς, αφού στην μία περίπτωση (panda) όπως γράφετε έχεις να κάνεις με ένα κανονικό αυτοκίνητο με κανονικά παράθυρα κανονικές ανέσεις πλήρη λειτουργικότητα την καλύτερη άνεση της κατηγορίας την καλύτερη κύλιση της κατηγορίας τεχνολογία και οικονομία στην πιο σύγχρονη μορφή της. Θα συμπλήρωνα την πολύ πιο αποτελεσματικότερη λειτουργία του twinair έστω και με ελάχιστους κραδασμούς παραπάνω και το μόνο που δεν συμφωνώ είναι με την μικρη διαφορά στην οικονομία που λέτε ότι προσφέρει ο εκπληκτικός diesel του panda αφού ο συγκεκριμένος παρέχει παραπάνω από την διπλάσια ροπή από τον κινητήρα του aygo στις μόλις 1500 στροφές. Δηλαδή μπορείς να τον λειτουργείς μόνιμα κάτω από τις 2200 στροφές με πολύ μεγάλη αποτελεσμάτικότητα στην οικονομία ανεξαρτήτους φόρτου (μονιμα κάτω από 5λτ./100χλμ πραγματικής κατανάλωσης) την στιγμή που στο aygo σε πραγματικές συνθήκες κίνησης είναι στα 7λτ./100χλμ.) Ο δε 1,2 του panda είναι πραγματικό διαμάντι αξιοπιστίας και οικονομίας χρήσης αλλά κυρίως απόκτησης και συντήρησης ο δε twinair πέρα από αλλαγή λαδιών φίλτρο αερα και λαδιού και μπουζί κάθε 60.000χλμ δεν έχει κάτι άλλο να του αλλάξεις.
Νομίζω ότι και αυτήν την φορά οι υπόλοιπες εταιρίες προσπαθούν να φτάσουν την FIAT στην συγκεκριμένη κατηγορία με hard trick και σίγουρα χωρίς ουσία, όπως για παράδειγμα το μεγαλύτερο και καλά πορτ μπαγκαζ του Volkswagen up αλλά χωρίς να αναφέρουν ότι δεν έχει ρεζέρβα και κόστος συντήρησης όπως ένα "polo" ή η Toyota με το aygo με νέα μεγάλη οθονη multimedia χωρίς να έχει λύση απόλυτα τα προβλήματα στεγανοτητας καμπινας και φαναριών αλλά και κιβωτίου..
Αρα PANDA δαγκωτό!!
Εχω το Panda, με τον πραγματι εκπληκτικο πετρελαιοκινητηρα. Δεν υπαρχουν λογια να περιγραψω το συνολο του. Εκρηκτικο, οικονομικο, με οδικη συμπεριφορα μεγαλυτερης κατηγοριας και με χωρους απιστευτους για αυτοκινητο μινι.
Και κάτι ακόμα ....Αμα θες,ΑΜΑ ΛΕΩ,στο 1200 αρι Πάντα κοτσαρεις και ενα συ στημα γκάζι γνωστής ιταλικής εταιρείας .....τσεκάρισμενο ,απροβληματιστη λύση για οικονομία
Panda κ από εμένα!! Ομορφότερο, με καλύτερους χώρους για πράγματα κ επιβάτες, υπερυψομένο κ με τετρακίνηση για κακά καιρικά φαινόμενα, όπως χιόνι κλπ. Για εμένα δεν τίθεται καν δίλημμα!!!
εχω μεινει εντυπωσιασμένος από το panda.οποτε η ψηφος μου θα παει εκει.
Την απάντηση για πιο από τα δύο την έχετε δώσει ήδη εσείς, αφού στην μία περίπτωση (panda) όπως γράφετε έχεις να κάνεις με ένα κανονικό αυτοκίνητο με κανονικά παράθυρα κανονικές ανέσεις πλήρη λειτουργικότητα την καλύτερη άνεση της κατηγορίας την καλύτερη κύλιση της κατηγορίας τεχνολογία και οικονομία στην πιο σύγχρονη μορφή της. Θα συμπλήρωνα την πολύ πιο αποτελεσματικότερη λειτουργία του twinair έστω και με ελάχιστους κραδασμούς παραπάνω και το μόνο που δεν συμφωνώ είναι με την μικρη διαφορά στην οικονομία που λέτε ότι προσφέρει ο εκπληκτικός diesel του panda αφού ο συγκεκριμένος παρέχει παραπάνω από την διπλάσια ροπή από τον κινητήρα του aygo στις μόλις 1500 στροφές. Δηλαδή μπορείς να τον λειτουργείς μόνιμα κάτω από τις 2200 στροφές με πολύ μεγάλη αποτελεσμάτικότητα στην οικονομία ανεξαρτήτους φόρτου (μονιμα κάτω από 5λτ./100χλμ πραγματικής κατανάλωσης) την στιγμή που στο aygo σε πραγματικές συνθήκες κίνησης είναι στα 7λτ./100χλμ.) Ο δε 1,2 του panda είναι πραγματικό διαμάντι αξιοπιστίας και οικονομίας χρήσης αλλά κυρίως απόκτησης και συντήρησης ο δε twinair πέρα από αλλαγή λαδιών φίλτρο αερα και λαδιού και μπουζί κάθε 60.000χλμ δεν έχει κάτι άλλο να του αλλάξεις. Νομίζω ότι και αυτήν την φορά οι υπόλοιπες εταιρίες προσπαθούν να φτάσουν την FIAT στην συγκεκριμένη κατηγορία με hard trick και σίγουρα χωρίς ουσία, όπως για παράδειγμα το μεγαλύτερο και καλά πορτ μπαγκαζ του Volkswagen up αλλά χωρίς να αναφέρουν ότι δεν έχει ρεζέρβα και κόστος συντήρησης όπως ένα "polo" ή η Toyota με το aygo με νέα μεγάλη οθονη multimedia χωρίς να έχει λύση απόλυτα τα προβλήματα στεγανοτητας καμπινας και φαναριών αλλά και κιβωτίου.. Αρα PANDA δαγκωτό!!
Εννοείται panda. Εργαλείο!
Εχω το Panda, με τον πραγματι εκπληκτικο πετρελαιοκινητηρα. Δεν υπαρχουν λογια να περιγραψω το συνολο του. Εκρηκτικο, οικονομικο, με οδικη συμπεριφορα μεγαλυτερης κατηγοριας και με χωρους απιστευτους για αυτοκινητο μινι.
Και κάτι ακόμα ....Αμα θες,ΑΜΑ ΛΕΩ,στο 1200 αρι Πάντα κοτσαρεις και ενα συ στημα γκάζι γνωστής ιταλικής εταιρείας .....τσεκάρισμενο ,απροβληματιστη λύση για οικονομία