Αποχαιρετισμός στα ΟΠΛΑ!Όποιοι δεν κυλιστήκαν σε απάτητα μονομάτια τις ακολασίας και της ηδονής με αυτό το όχημα, τα μοτέρ v8 και v12, όποιοι δεν κάναν τερατογενέσεις με αυτά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ!Ας ζήσουν στον ελεύθερο κόσμο του downsizing, με τα 1400cc και τα 200 άλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΗΔΟΝΗΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!
Κρίμα που η merceda είναι Γερμανική.-
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ 6.2 ΛΙΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΤΕΤΡΑΛΙΤΡΟΣ ΜΕ 510 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.
Αποχαιρετισμός στα ΟΠΛΑ!Όποιοι δεν κυλιστήκαν σε απάτητα μονομάτια τις ακολασίας και της ηδονής με αυτό το όχημα, τα μοτέρ v8 και v12, όποιοι δεν κάναν τερατογενέσεις με αυτά ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ!Ας ζήσουν στον ελεύθερο κόσμο του downsizing, με τα 1400cc και τα 200 άλογα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ, ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΗΔΟΝΗΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ! Κρίμα που η merceda είναι Γερμανική.-
Το αμαξι του Βολανη
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ 6.2 ΛΙΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΤΕΤΡΑΛΙΤΡΟΣ ΜΕ 510 ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.