Γνωρίζει κάποιος αν με το facelift αντικατέστησαν τα πίσω ταμπούρα με δίσκους?
Σε test drive που είχα κάνει της dieseloκινητης έκδοσης του 15 η απόκριση των φρένων του clio ήταν υποδεέστερη της κατηγορίας(mito,A1,polo..)
Πολύ καλη επιλογή ο 1,2 των 120 ιππων,η κορυφη βεβαια ανηκει στον εξαιρετικο τριτουρμπινο 1.33 του γιαρις που αποδιδει 314 ιππους!Ιαπωνικη υπεροχη,απλα!
το καλυτερο στην κατηγορια του....οποιος οδηγησε clio ξερει....
Γνωρίζει κάποιος αν με το facelift αντικατέστησαν τα πίσω ταμπούρα με δίσκους? Σε test drive που είχα κάνει της dieseloκινητης έκδοσης του 15 η απόκριση των φρένων του clio ήταν υποδεέστερη της κατηγορίας(mito,A1,polo..)
Πολύ καλη επιλογή ο 1,2 των 120 ιππων,η κορυφη βεβαια ανηκει στον εξαιρετικο τριτουρμπινο 1.33 του γιαρις που αποδιδει 314 ιππους!Ιαπωνικη υπεροχη,απλα!
Το καλυτερο ειναι το fiesta,οδηγικα παντα.