Όλα καλά με τις 10 τουρμπίνες και το Audi valve lift και το dpf και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που λανσάρουν αλλά τι γίνεται με την αξιοπιστία όλων αυτών των νέων τεχνολογιών; Και καλά όσο είναι εντός εγγύησης (5 χρόνια), μόλις βγεις από την εγγύηση; Ακόμη και να αξίζει να δώσει κανείς τόσα λεφτά για να το αγοράσει σαν καινούργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο (δεδομένου ότι είναι τεχνολογικά πολύ ανώτερο από τον ανταγωνιςμό) μόλις όμως βγεις εκτός εγγύησης θα απαξιωθεί τελείως
Όλα καλά με τις 10 τουρμπίνες και το Audi valve lift και το dpf και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που λανσάρουν αλλά τι γίνεται με την αξιοπιστία όλων αυτών των νέων τεχνολογιών; Και καλά όσο είναι εντός εγγύησης (5 χρόνια), μόλις βγεις από την εγγύηση; Ακόμη και να αξίζει να δώσει κανείς τόσα λεφτά για να το αγοράσει σαν καινούργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο (δεδομένου ότι είναι τεχνολογικά πολύ ανώτερο από τον ανταγωνιςμό) μόλις όμως βγεις εκτός εγγύησης θα απαξιωθεί τελείως
Πράγματι είναι ποιο φθηνό το VW Tiguan σε εκδοχή Αudi SQ5 τιμή γερμανίας από EUR 63.250,00