καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Απαγορευτική τιμή και απαγορευτική χωρητικότητα κινητήρα για Ελλάδα αλλά και για ολόκληρη την Ευρώπη.... τα 1.5l μόνο και αν θα πουλήσει.....
Στα σαιτ,αλλο βλεπαμε σαν νεο κουγκα...καμια σχεδη με αυτον τον εξωτερικο σχεδιασμο.
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...