Θα δωσω 39 χιλιαρικα για τον γερμανικο κουβα...τοσα λεφτα για vw,που ακουστηκε...με αυτονομια μοτοποδηλατου??
Ρε πανε καλα τα γερμανα....ειναι σοβαροι οι γοτθοι??
Να το τριψετε στην κουτρα σας το καμινετο,ψωριαριδες!!
Πεταμενα λεφτα για ενα αμαξι που μονο μετακινηση εντος πολης εξυπηρετει και αυτη με το ζορι!
Με τα μισα λεφτα παιρνεις αμαξαρα πετρελαιο τελευταίας γενιας με adblue !!
Einai asumforo. 3.5 eurw gia 100km me ola ta problhmata pou 8a bgalei einai analogika polu perissotera apo ta 5-6 eurw pou 8es gia ena golf me sumbatiko moter kai malista na exeis kai to agxos na meineis sto dromo apo mpatareia. Me tipota den 8a to epairna.
Φίλοι συν-αναγνώστες καλά θα κάνετε να μην κρίνετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα. Σίγουρα είναι απαγορευτικό το κόστος του για εμάς (και για κάμποσα χρόνια θα συνεχίσει να είναι) οπότε κανείς μας δεν πρόκειται να πετάξει τόσα χρήματα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εδώ, τέτοια οχήματα έχουν αντικίνητρα απόκτησης (φόρος πολυτελείας λόγω εργοστασιακής τιμής). Μέχρι και στα υβριδικά για τους ίδιους λόγους έχουν επιβληθεί αντικίνητρα. Στην Νορβηγία ας πούμε έχουν ισχυρά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου οπότε και το Nissan leaf έχει κάνει θραύση. Στο Ελλάντα ίσως δούμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καμιά δεκαετία
Θα δωσω 39 χιλιαρικα για τον γερμανικο κουβα...τοσα λεφτα για vw,που ακουστηκε...με αυτονομια μοτοποδηλατου?? Ρε πανε καλα τα γερμανα....ειναι σοβαροι οι γοτθοι?? Να το τριψετε στην κουτρα σας το καμινετο,ψωριαριδες!!
Όχι άλλο Σανό όχι άλλο group...ακόμα και με ρεύμα, θα έχει κάνα λογισμικό που θα κλέβει πάλι...
Πεταμενα λεφτα για ενα αμαξι που μονο μετακινηση εντος πολης εξυπηρετει και αυτη με το ζορι! Με τα μισα λεφτα παιρνεις αμαξαρα πετρελαιο τελευταίας γενιας με adblue !!
Einai asumforo. 3.5 eurw gia 100km me ola ta problhmata pou 8a bgalei einai analogika polu perissotera apo ta 5-6 eurw pou 8es gia ena golf me sumbatiko moter kai malista na exeis kai to agxos na meineis sto dromo apo mpatareia. Me tipota den 8a to epairna.
190 χλμ αυτονομία με 38.500 ευρώ δε πας πουθενά απλά! Να πάρω ένα τέτοιο κουβά και να μη μπορώ να πάω Αθήνα - Πάτρα; Για να μη πω Αθήνα - Θεσσαλονίκη!
Φίλοι συν-αναγνώστες καλά θα κάνετε να μην κρίνετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα. Σίγουρα είναι απαγορευτικό το κόστος του για εμάς (και για κάμποσα χρόνια θα συνεχίσει να είναι) οπότε κανείς μας δεν πρόκειται να πετάξει τόσα χρήματα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εδώ, τέτοια οχήματα έχουν αντικίνητρα απόκτησης (φόρος πολυτελείας λόγω εργοστασιακής τιμής). Μέχρι και στα υβριδικά για τους ίδιους λόγους έχουν επιβληθεί αντικίνητρα. Στην Νορβηγία ας πούμε έχουν ισχυρά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου οπότε και το Nissan leaf έχει κάνει θραύση. Στο Ελλάντα ίσως δούμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καμιά δεκαετία
1585 κιλά...