Ειναι καλο να ενημερωνετε σωστα τους αναγνωστες λεγοντας απλα οτι οι παραπανω καταναλωσεις ειναι ΜΟΝΟ ενδεικτικες. Στην πραγματικοτητα ειδικα οι 1.0L βενζινοκινητηρες σε βαρια αμαξωματα (Focus, Astra, κλπ) φτανουν πολυ ευκολα σε υπερδιπλασιες μεικτες καταναλωσεις. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Δυστυχως, στην μικρομεσαια κατηγορια οι βενζινοκινητηρες εχουν βαρια καταναλωση.
ΣΑΦΩΣ Κ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ Κ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ " ΤΑΚΟΥΣ" ΜΕ 80 Km / h. ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ;;;
Κακά τα ψέματα οι σημερινοι τουρμπο χιλιαρηδες καινε περισσοτερο απο τους 1400+1600.Παιζουν στο ιδιο βαρος και αυτό είναι το βασικο μειονέκτημά τους.Μην κοιτατε τα γιαλαντζι βραβεια (π.χ ford focus 1000cc,astra eco,toyota auris1200cc κλπ)που μαζευουν στα περιοδικα και στα φλας των μμε,η πραγματικοτητα ειναι πικρη οταν βγεις φορτωμενος μ οικογενεια και μπαγκαζια ..στην ανηφορα με το 1000 ή 1200 τουρμπο
Αφου αναφέρεστε σε στοιχεία καλό θα ήταν να υπάρχει και ενας πίνακας με τους ντίζελ κινητήρες για να υπάρχει σύγκριση. Για παράδειγμα η Peugeot αναφέρει οτι όλοι οι diesel BlueHdi εχουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω απο 95 γρ. και ειδκά ο 1.6 με 75 & 100 ίππους 79 γρ!
Τα προπαγανδιστικά άρθρα έχουν εμφανιστεί στις ιστοσελίδες τον τελευταίο καιρό χωρίς ακράδαντα στοιχεία αφού οι ρύποι για το diesel είναι αυστηρότεροι απο της βενζίνης σε όλα τα επίπεδα για Euro 6 και για αυτό δεν δημοσιεύονται και συγκριτικοί πίνακες.
Εχει κανεις την ελπιδα οτι αυτες οι καταναλωσεις θα ειναι πραγματικοτητα,οταν θα αρχισουν να δουλευουν στο οριο και με το τουρμπο αυτοι οι μικροι σε κυλινδρισμο κινητηρες;
Για να είστε μέσα στις καταναλώσεις ειδικά των μικρών τούρμπο, να υπολογίζετε περίπου την διπλάσια μέση κατανάλωση από αυτή που ορίζει ο κατασκευαστής. Μάλιστα στην Ελλάδα με τις υψηλές θερμοκρασίες οι καταναλώσεις αυτές βαράνε κόκκινο.
Στον γκρεμό ή σε κενό αέρος με ταχύτητα πάντα στο κιβώτιο μπορεί και να επαληθευτούν τα νούμερα που αναφέρετε. Γιατί δεν δοκιμάζετε να κάνετε ένα τεστ σε πραγματικές μικτές συνθήκες να γελάσει και ο κάθε πικραμένος. Ακόμα καλύτερα βάλτε και 2 μέσους οδηγούς να κάνουν τις δοκιμές με ένα diesel και ένα βενζινοκίνητο της ίδιας κατηγορίας εναλλάξ. Αλλά τι λέω τώρα ε?
Ενημερωτικά να σας πληροφορήσω ότι οι ντηζελοκινητήρες όπως και οι βενζινοκινητήρες σε πραγματικούς κύκλους κατανάλωσης καίνε περισσότερο καύσιμο από αυτό που αναφέρεται στις ελάχιστες καταναλώσεις. Μεγάλη σημασία στην κατανάλωση έχουν το βάρος, η κλίση του οδοστρώματος, τα διάγραμμα ροπής και ισχύος, καθώς και τρόπος οδήγησης. Πάντως είναι φανερό ότι τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη των βενζινοκινητήρων είναι αξιοπρόσεχτη. Το ίδιο βεβαίως συμβαίνει και με την άνοδο των τιμών στα αυτοκίνητα που έχουν αυτούς τους κινητήρες!
Οι επισημες καταναλώσεις δε ειναι "των εταιρειων" αλλά αποτέλεσμα της λάθος μεθοδολογίας μετρήσεων που έχουν επιλέξει οι αρμοδιες αρχές. Ο ομιλος Peugeot-Citroen δημοσίευσε πρόσφατα δικές του μετρήσεις για τους κινητήρες του με πιο ρεαλιστική μεθοδολογία, που ήταν κατά 1,5-2 λιτρά/100 χλμ πάνω από τις "επίσημες" καταναλώσεις. Έχω Citroen Grand C4 Picasso του 2016 με 1.2 Puretech 130 PS και με μέση εργοστασιακή 5.5λ/100 χλμ μου δίνει πραγματική σε μικτές συνθήκες 7.3 λ/100χλμ
Πάντως αν δείτε εδώ (https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&fuelsort=6&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2016&power_s=100&power_e=125&gearing=1&exactmodel=ecoboost&powerunit=2) οι καταναλώσεις οι πραγματικές ενός Ford Focus 1.0 Ecoboost δεν είναι και τόσο εκτός...
αμα καταφερετε να πετυχετε αυτες τις καταναλωσεις σε πραγματικες συνθηκες γραψτε μου
Ειναι καλο να ενημερωνετε σωστα τους αναγνωστες λεγοντας απλα οτι οι παραπανω καταναλωσεις ειναι ΜΟΝΟ ενδεικτικες. Στην πραγματικοτητα ειδικα οι 1.0L βενζινοκινητηρες σε βαρια αμαξωματα (Focus, Astra, κλπ) φτανουν πολυ ευκολα σε υπερδιπλασιες μεικτες καταναλωσεις. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Δυστυχως, στην μικρομεσαια κατηγορια οι βενζινοκινητηρες εχουν βαρια καταναλωση.
Δώρο ένα αυγό για το πεντάλ γκαζιού. Δεν ξέρω autotriti τι σόι μεταστροφή είναι αυτή. Δεν σας αναγνωρίζουμε.
Suzuki Baleno 1.0 boosterjet....??? Με το οποίο αγαπητό autotriti δεν έχετε ασχοληθεί καθόλου,ουτε καν στους τιμοκαταλόγους σας δεν περιλαμβάνεται..
Απάντηση: Τιμές και τεχνικά για το μοντέλο υπάρχουν τόσο στο site, όσο και στους πίνακες του περιοδικού.
ΣΑΦΩΣ Κ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ Κ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ " ΤΑΚΟΥΣ" ΜΕ 80 Km / h. ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ;;;
Κακά τα ψέματα οι σημερινοι τουρμπο χιλιαρηδες καινε περισσοτερο απο τους 1400+1600.Παιζουν στο ιδιο βαρος και αυτό είναι το βασικο μειονέκτημά τους.Μην κοιτατε τα γιαλαντζι βραβεια (π.χ ford focus 1000cc,astra eco,toyota auris1200cc κλπ)που μαζευουν στα περιοδικα και στα φλας των μμε,η πραγματικοτητα ειναι πικρη οταν βγεις φορτωμενος μ οικογενεια και μπαγκαζια ..στην ανηφορα με το 1000 ή 1200 τουρμπο
Αφου αναφέρεστε σε στοιχεία καλό θα ήταν να υπάρχει και ενας πίνακας με τους ντίζελ κινητήρες για να υπάρχει σύγκριση. Για παράδειγμα η Peugeot αναφέρει οτι όλοι οι diesel BlueHdi εχουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω απο 95 γρ. και ειδκά ο 1.6 με 75 & 100 ίππους 79 γρ! Τα προπαγανδιστικά άρθρα έχουν εμφανιστεί στις ιστοσελίδες τον τελευταίο καιρό χωρίς ακράδαντα στοιχεία αφού οι ρύποι για το diesel είναι αυστηρότεροι απο της βενζίνης σε όλα τα επίπεδα για Euro 6 και για αυτό δεν δημοσιεύονται και συγκριτικοί πίνακες.
Ξαφνικά ανύπαρκτο το diesel...Η έχει μείνει πολύ stock βενζίνη στις εταιρίες,ή απλώς τραβάτε την προσοχή.
Δεν ξερω τι εχει γινει και ξαφνικα το autotriti εχει ανοιξει 10 θεματα για τα ντιζελ οτι πανε για φουντο
Εχει κανεις την ελπιδα οτι αυτες οι καταναλωσεις θα ειναι πραγματικοτητα,οταν θα αρχισουν να δουλευουν στο οριο και με το τουρμπο αυτοι οι μικροι σε κυλινδρισμο κινητηρες;
Για να είστε μέσα στις καταναλώσεις ειδικά των μικρών τούρμπο, να υπολογίζετε περίπου την διπλάσια μέση κατανάλωση από αυτή που ορίζει ο κατασκευαστής. Μάλιστα στην Ελλάδα με τις υψηλές θερμοκρασίες οι καταναλώσεις αυτές βαράνε κόκκινο.
Στον γκρεμό ή σε κενό αέρος με ταχύτητα πάντα στο κιβώτιο μπορεί και να επαληθευτούν τα νούμερα που αναφέρετε. Γιατί δεν δοκιμάζετε να κάνετε ένα τεστ σε πραγματικές μικτές συνθήκες να γελάσει και ο κάθε πικραμένος. Ακόμα καλύτερα βάλτε και 2 μέσους οδηγούς να κάνουν τις δοκιμές με ένα diesel και ένα βενζινοκίνητο της ίδιας κατηγορίας εναλλάξ. Αλλά τι λέω τώρα ε?
Ενημερωτικά να σας πληροφορήσω ότι οι ντηζελοκινητήρες όπως και οι βενζινοκινητήρες σε πραγματικούς κύκλους κατανάλωσης καίνε περισσότερο καύσιμο από αυτό που αναφέρεται στις ελάχιστες καταναλώσεις. Μεγάλη σημασία στην κατανάλωση έχουν το βάρος, η κλίση του οδοστρώματος, τα διάγραμμα ροπής και ισχύος, καθώς και τρόπος οδήγησης. Πάντως είναι φανερό ότι τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη των βενζινοκινητήρων είναι αξιοπρόσεχτη. Το ίδιο βεβαίως συμβαίνει και με την άνοδο των τιμών στα αυτοκίνητα που έχουν αυτούς τους κινητήρες!
Suzuki 1.0 boosterjet oute dokimh?
Οι επισημες καταναλώσεις δε ειναι "των εταιρειων" αλλά αποτέλεσμα της λάθος μεθοδολογίας μετρήσεων που έχουν επιλέξει οι αρμοδιες αρχές. Ο ομιλος Peugeot-Citroen δημοσίευσε πρόσφατα δικές του μετρήσεις για τους κινητήρες του με πιο ρεαλιστική μεθοδολογία, που ήταν κατά 1,5-2 λιτρά/100 χλμ πάνω από τις "επίσημες" καταναλώσεις. Έχω Citroen Grand C4 Picasso του 2016 με 1.2 Puretech 130 PS και με μέση εργοστασιακή 5.5λ/100 χλμ μου δίνει πραγματική σε μικτές συνθήκες 7.3 λ/100χλμ
Πάντως αν δείτε εδώ (https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&fuelsort=6&vehicletype=1&constyear_s=2015&constyear_e=2016&power_s=100&power_e=125&gearing=1&exactmodel=ecoboost&powerunit=2) οι καταναλώσεις οι πραγματικές ενός Ford Focus 1.0 Ecoboost δεν είναι και τόσο εκτός...
Θα ηταν καλο να υπαρχουν ολα τα αμαξια και οχι μερικα απο καθε κατηγορια