Άντε με το καλό και στα 100.000.000! Το αξίζει και αυτό φαίνεται από τις συνεχείς αυξητικές τάσεις που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο από την αρχή της παραγωγής του. Δεν υπάρχουν μυστικά. Ήθος, τιμιότητα απέναντι στους διαχρονικούς πελάτες τους και πάθος για την αξιοπιστία των προϊόντων τους. Δεν είναι τυχαίο που Corolla σημαίνει στα λατινικά "μικρή κορώνα"! Ο βασιλιάς των πωλήσεων στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Αποτελει το αυτοκρατορα στην διεθνη σκηνη των τετρατροχων και σημειο αναφορας στον χωρο του αυτοκινητου με αδιακοπη ιστορια μισου αιωνα επιτυχιας που κανεις δεν τολμα να αμφισβητηση.
Δημιουργησε σχολη εγινε εφαλτηριο εκμαθησης για γενιες αγαπηθηκε οσο κανενα οχημα ειναι ατρωτη στα χρονια ελαβε μερος σε αγωνες αντοχης και ραλλυ εχει ποιοτητα και αξιοπιστια που εθεσε τα στανταρ διεθνως και η εξελιξη της σημερα εφτασε στο ζενιθ την τεχνολογικη πρωτοπορεια και της ασφαλεια με το toyota safety sense αποτελωντας και παλι σημειο αναφορας.
Το ονομα που εφτιαξε τον κολοσσο toyota αποτελει σχεδον το ημιση της παραγωγης του αποδειξη του οτι απολαμβανει εκτιμησης αξεπεραστης απο τους οδηγους....τα κοντα 43 εκατομμυρια κατασκευασμενα corolla μεχρι σημερα ειναι η υπογραφη της.
Οταν εχεις στο μυαλο σου τα απολυτα ρεκορ στα τροχηλατα οχηματα της διεθνους παραγωγης το corolla ειναι η πρωτη σκεψη και οχι αδικα.Διπλα του σε τοσο τεραστιες μοναδες μετρησης σε αριθμους μονο το επισης ιαπωνεζικο παπακι της honda super cub το γνωστο διτροχο που εφτασε κοντα τα 90 εκατομμυρια σε αριθμους παραγωγης μπορει να σταθει.
Καλη πορεια toyota και χρονια πολλα corolla!!
Παρακαλουνται ολοι οι εχοντες της ιδιες αποψεις με τον germanotsolia να του φερουν μια σαλατα group διανθισμενη με μπολικη ντοματα golfo,τιγκα στο λαδι που τρεχουν τα groupo-αυτοκινητα για να κανει παπαρα,με φετα και ελιες audi skoda,σε πιατελα seat και δισκο ADAC!!!
Πικραθηκε που ειδε επιτελους να γινεται λογος για τον πραγματικο ηγετη στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια που ειναι το corolla και οχι το καθημερινο λιβανισμα του golf που διαβαζουμε της αποτυχημενης φωτοτυπιας που τρεχει στην ιστορια του απο την πρωτη ημερα με σκανδαλα και σκορπα βρωμια απιστευτη και καρκινο απο την εξατμιση του.
TOYOTA COROLLA πικραμενοι και οργισμενοι γερμανολατρες εδω και τωρα και φυσικα για παντα τα τελευται 50 χρονια πρωτη στον πλανητη γη γιατι ο κοσμος την λατρευει και ειναι η κορυφη....παρτε μια ασπιρινη για τον πονοκεφαλο και περαστικα σας αν δεν σας αρεσει!!!
Σε μια Corolla δεκαετίας του 1970 έβγαλα δίπλωμα για αμάξι το 1989,αν και δεν είχα ποτέ γιαπωνέζικο οφείλουμε να παραδεχτούμε και πιο πολύ το autotriti ότι η corolla είναι θρύλος στην κατηγορίας της και στομπαγκόσμιο κοινωνικό γίγνεσθαι και στις πωλήσεις και όχι το golf ,αν θέλουνε να συγκρίνουνε θρύλους τότε ας βάλουν τον σκαραβαίο όπως του αρμόζει.
Μπράβο στην toyota για όλα της τα μοντέλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...Όποιοι οδήγηαν το corolla με τις σούστες βελτιωμένο ξέρουν, την celica με την κίνηση πίσω και το carina το πισωκίνητο...ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ ΑΠΌΤΙ ΚΟΣΤΙΖΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΙΣ ΜΟΥΡΕΣ ΤΟΥΣ...
Τις καλοκαιρινές "αλητείες" στην Χαλκιδική=ΣΑΝ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, τα άπειρα burn out, τις μπάντες για πλάκα τότε, τον γνωστό λαστιχά να ανοίξει το μαγαζί του 3-4 την νύχτα γιατί το αμάξι έμεινε με τις ζάντες, πριν τοποθετηθεί το στηθαίο στο δρόμο, 2+2 ρεύματα να περνάς με πάνω από 240 στο αντίθετο 4ο ρεύμα και να βλέπεις το μανόμετρο με πίεση 2,5 bar και το αμάξι να θέλει να πετάξει, 4η στο κιβώτιο 240χλμ. και το αμάξι να μην έχει πρόσφυση=τι να μας πουν τα dragster, έχεις άλλες δύο ταχύτητες στο κιβώτιο, 6η τότε με χειροποίητο κιβώτιο=ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ, δεν υπήρχε τότε η έννοια drift=οι πλαγιολισθήσεις όμως δίναν και πέρναν για πλάκα, οταν δε έβρεχε μιλούσαν τα χέρια και η καρδιά=ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΥΝΑΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΤΕΡ...
Ευχαριστώ τον κύριο που με φύλαξε από άπειρα ατυχήματα, ΒΓΗΚΑ ΣΤΗ ΣΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ, είμαι !!!! ναί, και ακόμα δεν μου έχει φύγει, ξεφτιλίζομαι στο δρόμο με 20χρονους, όμως ακόμα τους περνάω...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ, ΑΚΟΜΑ!!!
Για να θυμούνται οι μουσταλευριές και να μαθαίνουν τα νιάνιαρα.-
Άντε με το καλό και στα 100.000.000! Το αξίζει και αυτό φαίνεται από τις συνεχείς αυξητικές τάσεις που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο από την αρχή της παραγωγής του. Δεν υπάρχουν μυστικά. Ήθος, τιμιότητα απέναντι στους διαχρονικούς πελάτες τους και πάθος για την αξιοπιστία των προϊόντων τους. Δεν είναι τυχαίο που Corolla σημαίνει στα λατινικά "μικρή κορώνα"! Ο βασιλιάς των πωλήσεων στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Αποτελει το αυτοκρατορα στην διεθνη σκηνη των τετρατροχων και σημειο αναφορας στον χωρο του αυτοκινητου με αδιακοπη ιστορια μισου αιωνα επιτυχιας που κανεις δεν τολμα να αμφισβητηση. Δημιουργησε σχολη εγινε εφαλτηριο εκμαθησης για γενιες αγαπηθηκε οσο κανενα οχημα ειναι ατρωτη στα χρονια ελαβε μερος σε αγωνες αντοχης και ραλλυ εχει ποιοτητα και αξιοπιστια που εθεσε τα στανταρ διεθνως και η εξελιξη της σημερα εφτασε στο ζενιθ την τεχνολογικη πρωτοπορεια και της ασφαλεια με το toyota safety sense αποτελωντας και παλι σημειο αναφορας. Το ονομα που εφτιαξε τον κολοσσο toyota αποτελει σχεδον το ημιση της παραγωγης του αποδειξη του οτι απολαμβανει εκτιμησης αξεπεραστης απο τους οδηγους....τα κοντα 43 εκατομμυρια κατασκευασμενα corolla μεχρι σημερα ειναι η υπογραφη της. Οταν εχεις στο μυαλο σου τα απολυτα ρεκορ στα τροχηλατα οχηματα της διεθνους παραγωγης το corolla ειναι η πρωτη σκεψη και οχι αδικα.Διπλα του σε τοσο τεραστιες μοναδες μετρησης σε αριθμους μονο το επισης ιαπωνεζικο παπακι της honda super cub το γνωστο διτροχο που εφτασε κοντα τα 90 εκατομμυρια σε αριθμους παραγωγης μπορει να σταθει. Καλη πορεια toyota και χρονια πολλα corolla!!
1977 - 2011 μετα πηγε για αποσυρση και δουλευε κανονικα.
Παρακαλουνται ολοι οι εχοντες της ιδιες αποψεις με τον germanotsolia να του φερουν μια σαλατα group διανθισμενη με μπολικη ντοματα golfo,τιγκα στο λαδι που τρεχουν τα groupo-αυτοκινητα για να κανει παπαρα,με φετα και ελιες audi skoda,σε πιατελα seat και δισκο ADAC!!! Πικραθηκε που ειδε επιτελους να γινεται λογος για τον πραγματικο ηγετη στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια που ειναι το corolla και οχι το καθημερινο λιβανισμα του golf που διαβαζουμε της αποτυχημενης φωτοτυπιας που τρεχει στην ιστορια του απο την πρωτη ημερα με σκανδαλα και σκορπα βρωμια απιστευτη και καρκινο απο την εξατμιση του. TOYOTA COROLLA πικραμενοι και οργισμενοι γερμανολατρες εδω και τωρα και φυσικα για παντα τα τελευται 50 χρονια πρωτη στον πλανητη γη γιατι ο κοσμος την λατρευει και ειναι η κορυφη....παρτε μια ασπιρινη για τον πονοκεφαλο και περαστικα σας αν δεν σας αρεσει!!!
Σε μια Corolla δεκαετίας του 1970 έβγαλα δίπλωμα για αμάξι το 1989,αν και δεν είχα ποτέ γιαπωνέζικο οφείλουμε να παραδεχτούμε και πιο πολύ το autotriti ότι η corolla είναι θρύλος στην κατηγορίας της και στομπαγκόσμιο κοινωνικό γίγνεσθαι και στις πωλήσεις και όχι το golf ,αν θέλουνε να συγκρίνουνε θρύλους τότε ας βάλουν τον σκαραβαίο όπως του αρμόζει.
O Japan Flag με κάλυψε. Ευχαριστώ
Μπράβο στην toyota για όλα της τα μοντέλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...Όποιοι οδήγηαν το corolla με τις σούστες βελτιωμένο ξέρουν, την celica με την κίνηση πίσω και το carina το πισωκίνητο...ΑΠΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ ΑΠΌΤΙ ΚΟΣΤΙΖΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΙΣ ΜΟΥΡΕΣ ΤΟΥΣ... Τις καλοκαιρινές "αλητείες" στην Χαλκιδική=ΣΑΝ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, τα άπειρα burn out, τις μπάντες για πλάκα τότε, τον γνωστό λαστιχά να ανοίξει το μαγαζί του 3-4 την νύχτα γιατί το αμάξι έμεινε με τις ζάντες, πριν τοποθετηθεί το στηθαίο στο δρόμο, 2+2 ρεύματα να περνάς με πάνω από 240 στο αντίθετο 4ο ρεύμα και να βλέπεις το μανόμετρο με πίεση 2,5 bar και το αμάξι να θέλει να πετάξει, 4η στο κιβώτιο 240χλμ. και το αμάξι να μην έχει πρόσφυση=τι να μας πουν τα dragster, έχεις άλλες δύο ταχύτητες στο κιβώτιο, 6η τότε με χειροποίητο κιβώτιο=ΣΕ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ, δεν υπήρχε τότε η έννοια drift=οι πλαγιολισθήσεις όμως δίναν και πέρναν για πλάκα, οταν δε έβρεχε μιλούσαν τα χέρια και η καρδιά=ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΥΝΑΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΤΕΡ... Ευχαριστώ τον κύριο που με φύλαξε από άπειρα ατυχήματα, ΒΓΗΚΑ ΣΤΗ ΣΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ, είμαι !!!! ναί, και ακόμα δεν μου έχει φύγει, ξεφτιλίζομαι στο δρόμο με 20χρονους, όμως ακόμα τους περνάω...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ, ΑΚΟΜΑ!!! Για να θυμούνται οι μουσταλευριές και να μαθαίνουν τα νιάνιαρα.-
Συγκινηθηκα,ετσι μου ρχεται να παω σε ολα τα σταθμευμενα Αουρις της περιοχης,να ξηλωσω το auris και να κολησω στη θεαη του:εγω corolla σε αγαπησα!