Φυσικα και καλα κανει η Suzuki και μπαινει ξανα δυναμικα στα μικρομεσαια με το νεο Baleno. Προκειται για μια σουπερ και αξιοπιστη φιρμα, οπως αλλωστε ολα τα Ιαπωνικα μαζι φυσικα με τα Γερμανικα που ειναι κορυφαια. Για οσους δεν το γνωριζουν, να τονισω οτι εχει παρει χρυσες διακρισεις και πρωταθληματα στο JWRC, με τα Ignis και Swift. Δεν θα μπορουσα επισης να παραλειψω την αναφορα στις offroad ικανοτητες των θρυλικων Samurai, Jimny, Vitara και Grand Vitara. Αλλωστε, η ιδια το προικιζει και με ενα τελειο υβριδικο μηχανικο συνολο, τον 1.0 GDI, που πλαισιωνει αψογα τον ατμοσφαιρικο 1.2. Επισης, μου αρεσει τρομερα η εμφανιση του αφου ειναι πολυ δυναμικο και ομορφο. Εξολιζεται με ολα τα συγχρονα συστηματα ασφαλειας και ανεσης, ενω και το εσωτερικο του ειναι ακρως ποιοτικο. Θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη.
Φυσικα και καλα κανει η Suzuki και μπαινει ξανα δυναμικα στα μικρομεσαια με το νεο Baleno. Προκειται για μια σουπερ και αξιοπιστη φιρμα, οπως αλλωστε ολα τα Ιαπωνικα μαζι φυσικα με τα Γερμανικα που ειναι κορυφαια. Για οσους δεν το γνωριζουν, να τονισω οτι εχει παρει χρυσες διακρισεις και πρωταθληματα στο JWRC, με τα Ignis και Swift. Δεν θα μπορουσα επισης να παραλειψω την αναφορα στις offroad ικανοτητες των θρυλικων Samurai, Jimny, Vitara και Grand Vitara. Αλλωστε, η ιδια το προικιζει και με ενα τελειο υβριδικο μηχανικο συνολο, τον 1.0 GDI, που πλαισιωνει αψογα τον ατμοσφαιρικο 1.2. Επισης, μου αρεσει τρομερα η εμφανιση του αφου ειναι πολυ δυναμικο και ομορφο. Εξολιζεται με ολα τα συγχρονα συστηματα ασφαλειας και ανεσης, ενω και το εσωτερικο του ειναι ακρως ποιοτικο. Θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη.
Ευχομαι να παραμεινει και αυτη ανεξαρτητη οπως και η Honda!
Όποιος διαβάσει ή δει στο utube test drive του baleno, νομίζω δε θα το αγοράσει ποτέ, έστω κι αν το χαλβαδιάζει.