Όποιος είχε; Έχω το πρώτο μοντέλο με 210000χλμ δε μου έχει δημιουργήσει ποτέ κανένα πρόβλημα ( μία φλατζα στις 200000 και συμπλέκτη στα 190000 ) και προχωράμε ακάθεκτοι για τα επόμενα 200000 χλμ με 4-5 ταξίδια το χρόνο Αθηνα-Γιαννενα.Τρομερα αξιόπιστο αυτοκίνητο και αν ξαναβγαινε σίγουρα θα το αγοραζα ξανά.( Αφού συμπληρωσω τις επόμενες 200000 διότι δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω αυτοκίνητο)
Όταν πρωτοδιάβασα για το νέο Ignis σκέφτηκα ότι είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα (ειδικότερα την Αθήνα). Αν μάλιστα στις δικίνητες εκδόσεις υπήρχε και ένα αντίστοιχο με το Panta Trekking ή Peugeot 2008 σύστημα περιορισμού ολίσθησης ενός κινητήριου τροχού, ακόμα καλύτερα.
Εχει την χαρη δειχνει ομορφο ειναι ξεχωριστο και παει πακετο με χωρους σε μικρες διαστασεις και αξιοπιστια suzuki....θελεις κατι αλλο μηπως?
Ο κινητηρας του παει γαντι και μονο την αξια του θα αναζητησεις...απολυτα πετυχημενη προταση για μεσα στην πολη!
Η επιστροφή του Ignis είναι πολύ καλή, είναι νεανικό και ωραίο μέσα κι έξω (με εξαίρεση λίγο το πίσω μέρος που είναι έτσι κι έτσι), είναι καλό για την Ελλάδα, και όπως πριν θα είναι αξιόπιστο, πιστεύω με τιμή από 11.530 ευρώ όπως διάβασα θα πάει μια χαρά. Το προηγούμενο διακρίθηκε για την υψηλή αξιοπιστία του. Και το νέο έχει όλα τα φόντα να πετύχει.
Αγόρασα το νέο IGNIS GLX πριν από 2 χρόνια. Είναι το μικρότερο, το φθηνότερο και το ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο από τα 10 προηγούμενα που είχα. Άριστη αίσθηση οδήγησης μέσα και έξω από την πόλη. Χαμηλή κατανάλωση. Απίστευτα, για την κλάση του, συστήματα ασφάλειας και άνεσης εξ' αιτίας των οποίων η ασφαλιστική εταιρεία μου κάνει 40% έκπτωση. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη επιλογή για τον μικρομεσαίο καταναλωτή.
Ειναι ενα εξαιρετικο απο καθε αποψη αυτοκινητο, το οποιο χαρη στις μικρες του διαστασεις αλλα και την αυξημενη του αποσταση απο το εδαφος, θυμιζει, οπως και η πρωτη του γενια, μικρο SUV. Για οσους δε γνωριζουν, να αναφερω οτι το πρωτο Ignis, ειχε κερδισει πολλακις το JWRC, και στη συνεχεια τα ηνια πηρε το Swift JWRC, με αναλογη επιτυχια. Αλλλωστε η Suzuki, εχει μακρα επιτυχημενη παραδοση στους αγωνες, ενω εχει βγαλει και θρυλικα εκτος δρομου μοντελα, με μεγαλες ικανοτητες, π.χ Samurai, Vitara και Grand Vitara και Jimny. H κορυφαια του εκδοση ηταν το 3θυρο Ignis Sport με 1.600αρη ατμοσφαιρικο κινητηρα, ισχυος 125 ιππων. Φυσικα και θα εχει την αναλογη εμπορικη επιτυχια του προκατοχου του, αφου ειναι ομορφο και συμφωνα με την παραδοση της Suzuki, θα ειναι και τρομερα αξιοπιστο. Οι μεγαλυτεροι του αντιπαλοι ειναι σιγουρα το VW cross up!, το Fiat Panda Cross οπως πολυ σωστα αναφερετε αλλα και το πολυ στυλατο και ομορφο Opel Adam Rocks.
Όποιος είχε; Έχω το πρώτο μοντέλο με 210000χλμ δε μου έχει δημιουργήσει ποτέ κανένα πρόβλημα ( μία φλατζα στις 200000 και συμπλέκτη στα 190000 ) και προχωράμε ακάθεκτοι για τα επόμενα 200000 χλμ με 4-5 ταξίδια το χρόνο Αθηνα-Γιαννενα.Τρομερα αξιόπιστο αυτοκίνητο και αν ξαναβγαινε σίγουρα θα το αγοραζα ξανά.( Αφού συμπληρωσω τις επόμενες 200000 διότι δεν υπάρχει λόγος να αλλάξω αυτοκίνητο)
Όταν πρωτοδιάβασα για το νέο Ignis σκέφτηκα ότι είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα (ειδικότερα την Αθήνα). Αν μάλιστα στις δικίνητες εκδόσεις υπήρχε και ένα αντίστοιχο με το Panta Trekking ή Peugeot 2008 σύστημα περιορισμού ολίσθησης ενός κινητήριου τροχού, ακόμα καλύτερα.
Εχει την χαρη δειχνει ομορφο ειναι ξεχωριστο και παει πακετο με χωρους σε μικρες διαστασεις και αξιοπιστια suzuki....θελεις κατι αλλο μηπως? Ο κινητηρας του παει γαντι και μονο την αξια του θα αναζητησεις...απολυτα πετυχημενη προταση για μεσα στην πολη!
Να δούμε στην πράξη τους χώρους, ιδίως για τους πίσω επιβάτες και βέβαια και την τιμή.
Η επιστροφή του Ignis είναι πολύ καλή, είναι νεανικό και ωραίο μέσα κι έξω (με εξαίρεση λίγο το πίσω μέρος που είναι έτσι κι έτσι), είναι καλό για την Ελλάδα, και όπως πριν θα είναι αξιόπιστο, πιστεύω με τιμή από 11.530 ευρώ όπως διάβασα θα πάει μια χαρά. Το προηγούμενο διακρίθηκε για την υψηλή αξιοπιστία του. Και το νέο έχει όλα τα φόντα να πετύχει.
Nομίζω ότι είναι ιδανικό για την Ελλάδα.
Αγόρασα το νέο IGNIS GLX πριν από 2 χρόνια. Είναι το μικρότερο, το φθηνότερο και το ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο από τα 10 προηγούμενα που είχα. Άριστη αίσθηση οδήγησης μέσα και έξω από την πόλη. Χαμηλή κατανάλωση. Απίστευτα, για την κλάση του, συστήματα ασφάλειας και άνεσης εξ' αιτίας των οποίων η ασφαλιστική εταιρεία μου κάνει 40% έκπτωση. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη επιλογή για τον μικρομεσαίο καταναλωτή.
Ειναι ενα εξαιρετικο απο καθε αποψη αυτοκινητο, το οποιο χαρη στις μικρες του διαστασεις αλλα και την αυξημενη του αποσταση απο το εδαφος, θυμιζει, οπως και η πρωτη του γενια, μικρο SUV. Για οσους δε γνωριζουν, να αναφερω οτι το πρωτο Ignis, ειχε κερδισει πολλακις το JWRC, και στη συνεχεια τα ηνια πηρε το Swift JWRC, με αναλογη επιτυχια. Αλλλωστε η Suzuki, εχει μακρα επιτυχημενη παραδοση στους αγωνες, ενω εχει βγαλει και θρυλικα εκτος δρομου μοντελα, με μεγαλες ικανοτητες, π.χ Samurai, Vitara και Grand Vitara και Jimny. H κορυφαια του εκδοση ηταν το 3θυρο Ignis Sport με 1.600αρη ατμοσφαιρικο κινητηρα, ισχυος 125 ιππων. Φυσικα και θα εχει την αναλογη εμπορικη επιτυχια του προκατοχου του, αφου ειναι ομορφο και συμφωνα με την παραδοση της Suzuki, θα ειναι και τρομερα αξιοπιστο. Οι μεγαλυτεροι του αντιπαλοι ειναι σιγουρα το VW cross up!, το Fiat Panda Cross οπως πολυ σωστα αναφερετε αλλα και το πολυ στυλατο και ομορφο Opel Adam Rocks.
Αμα κανει 7 χιλιαρικα οκ.Αλλα αμα ειναι να δωσω οσα για ενα polo και να παρω kei car οχι.
Τόσο σοβαρό ερώτημα , απάντηση με πολυσέλιδο πόνημα μόνο από την Λουκία!!!
Σιγά βρε thod;Σιγά, θα "χτυπήσεις"!!!Άντε πες μας εσύ να σε ακούσουμε!!!