Με τρελαίνει να διαβάζω πως με τον 1000αρη κινητήρα δεν καίει, δεν ρυπαίνει κλπ. Έλεος ρε παιδιά. Για να κινηθείς αξιοπρεπώς με τη μαούνα αυτή καίει τον αγλέουρα στην πράξη και το ξέρετε πολύ καλά. Να λέτε την αλήθεια. Δεν μας ενδιαφέρει τι λέει η κάθε εταιρία είδικά το VW group που αποδεδειγμένα και με καταδίκες είναι απατεώνες.
Προσωπικά από την σχέση μου με αντιστοιχα μοτερ (1200cc-110hp), πιστεύω ότι έχουν ανέβει τεχνολογικά αλλά εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες κυρίως κόστους κτήσης και ρύπων. Για κάποιον που κινείται στην πόλη κυρίως ή περιφερειακούς δρόμους είναι μια χαρά, αλλά για εθνική/ταξιδι και φορτωμένο είναι λίγο. Καλύτερη επιλογή είναι 1200-1400 + τουρμπο με 6 ταχυτητες. Αυτά τα μοτέρ σε αυτά τα μοντέλα είναι κυρίως για να ρίξουν την τιμή της βασικής εκδοσης και να φαίνονται φτηνά.
Ειστε ασχετοι ολοι για οσους ξερουν να οδηγουν σαν και εμενα κανοντας αλλαγες στον κοφτη το αμαξι κινειται αξιοπρεπεστατα.Βαζοντας και ενα λιτρο λαδιου σε καθε φουλαρισμα βενζινης δεν θα εχετε κανενα προβλημα.
Σιγουρα, θα ειναι μια πολυ καλη κινηση απο τη Skoda, η οποια απο την εποχη που εξαγοραστηκε απο τη VW, εχει κανει αλματα προοδου σε ποιοτητα και αξιοπιστια, παρουσιαζοντας τελεια αυτοκινητα, με αρτια τεχνολογια που συναγωνιζεται πολυ ακριβοτερα μοντελα. Θα ειναι αμεσος αντιπαλος με το επισης μεσαιο Ford Μοndeo,1.0 Εcoboost, που αποδιδει 125 αλογα. H Skoda, με αυτη την κινηση εφαρμοζει το downsizing οσο πιο πολυ γινεται. Θα εχει σιγουρα δυνατες επιδοσεις αλλα και χαμηλη καταναλωση. Εχω ομως δυο ενστασεις για τους turbo κινητηρες, ιδιως στα πολυ χαμηλα κυβικα. Μπορει να εχουν μεγαλυτερη δυναμη και ισχυ απο τους παραδοσιακους ατμοσφαιρικους απο λιγοτερα κυβικα, ομως λαχανιαζουν ψηλα και δεν μπορουν να αποδωσουν οσο ενας καλος ατμοσφαιρικος. Η δευτερη ενσταση νου, εγκειται στο γεγονος, ειναι οτι αναγκαζονται να πιεζονται πολυ, και αυτο, ιδιως τους πολυ θερμους μηνες του καλοκαιριου, μπορει να οδηγησει στην προωρη καταστροφη τους. Επιπλεον, οι ατμοσφαιρικοι, ειναι πιο ''τιμιοι'', βγαζοντας τα αλογα τους απο μονοι τους, χωρις τη βοηθεια τουρμινας και οπως εχει αποδειχθει σε βαθος χρονου, ειναι και πιο αξιοπιστοι.
Με τρελαίνει να διαβάζω πως με τον 1000αρη κινητήρα δεν καίει, δεν ρυπαίνει κλπ. Έλεος ρε παιδιά. Για να κινηθείς αξιοπρεπώς με τη μαούνα αυτή καίει τον αγλέουρα στην πράξη και το ξέρετε πολύ καλά. Να λέτε την αλήθεια. Δεν μας ενδιαφέρει τι λέει η κάθε εταιρία είδικά το VW group που αποδεδειγμένα και με καταδίκες είναι απατεώνες.
Λες και ξαναζώ την δεκαετία του 80 με τα VW Jetta 1050 cc
Προσωπικά από την σχέση μου με αντιστοιχα μοτερ (1200cc-110hp), πιστεύω ότι έχουν ανέβει τεχνολογικά αλλά εξυπηρετούν συγκεκριμένες ανάγκες κυρίως κόστους κτήσης και ρύπων. Για κάποιον που κινείται στην πόλη κυρίως ή περιφερειακούς δρόμους είναι μια χαρά, αλλά για εθνική/ταξιδι και φορτωμένο είναι λίγο. Καλύτερη επιλογή είναι 1200-1400 + τουρμπο με 6 ταχυτητες. Αυτά τα μοτέρ σε αυτά τα μοντέλα είναι κυρίως για να ρίξουν την τιμή της βασικής εκδοσης και να φαίνονται φτηνά.
Ειστε ασχετοι ολοι για οσους ξερουν να οδηγουν σαν και εμενα κανοντας αλλαγες στον κοφτη το αμαξι κινειται αξιοπρεπεστατα.Βαζοντας και ενα λιτρο λαδιου σε καθε φουλαρισμα βενζινης δεν θα εχετε κανενα προβλημα.
Επειδή τα λίγα άλογα όντως κουράζουν το μικρό τούρμπο, ΔΩΡΟ ένα γαιδουράκι από 'μένα και μπορούμε να καταργήσουμε ένα κύλινδρο ακόμα...;-)
Τα έχει πει και τα έχει ξαναπει η κ.loukia ο έχων ώτα ακουετω...
ME TIPOTA.AS SOVAREYTOUME LIGO.APO 1600 CC KAI ANO (DIESEL) KAI 1800 CC ( BEBZINA) TSI.
Αντε να το δούμε και σε...σκούτερ έκδοση
Νομίζω πως δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα συμβατότητας,αρκεί κάθε πενταετία να γίνεται αλαγή κινητήρα εαν κάνει χιλιόμετρα, ειδάλλως κάθε δεκαετία.
Σιγουρα, θα ειναι μια πολυ καλη κινηση απο τη Skoda, η οποια απο την εποχη που εξαγοραστηκε απο τη VW, εχει κανει αλματα προοδου σε ποιοτητα και αξιοπιστια, παρουσιαζοντας τελεια αυτοκινητα, με αρτια τεχνολογια που συναγωνιζεται πολυ ακριβοτερα μοντελα. Θα ειναι αμεσος αντιπαλος με το επισης μεσαιο Ford Μοndeo,1.0 Εcoboost, που αποδιδει 125 αλογα. H Skoda, με αυτη την κινηση εφαρμοζει το downsizing οσο πιο πολυ γινεται. Θα εχει σιγουρα δυνατες επιδοσεις αλλα και χαμηλη καταναλωση. Εχω ομως δυο ενστασεις για τους turbo κινητηρες, ιδιως στα πολυ χαμηλα κυβικα. Μπορει να εχουν μεγαλυτερη δυναμη και ισχυ απο τους παραδοσιακους ατμοσφαιρικους απο λιγοτερα κυβικα, ομως λαχανιαζουν ψηλα και δεν μπορουν να αποδωσουν οσο ενας καλος ατμοσφαιρικος. Η δευτερη ενσταση νου, εγκειται στο γεγονος, ειναι οτι αναγκαζονται να πιεζονται πολυ, και αυτο, ιδιως τους πολυ θερμους μηνες του καλοκαιριου, μπορει να οδηγησει στην προωρη καταστροφη τους. Επιπλεον, οι ατμοσφαιρικοι, ειναι πιο ''τιμιοι'', βγαζοντας τα αλογα τους απο μονοι τους, χωρις τη βοηθεια τουρμινας και οπως εχει αποδειχθει σε βαθος χρονου, ειναι και πιο αξιοπιστοι.