Σημερινη ειδηση: "1.000.000 Mercedes ανακαλουνται λογω κινδυνου αναφλεξης!!! Ηδη εχουν συμβει 50 περιστατικα με τα 30 στις ΗΠΑ!!" Συγχαρητηρια! Συνεχιστε ετσι...Που θα παει καποια στιγμη θα ξυπνησουν οι γερμανοφιλοι και θα καταλαβουν το χοντρο δουλεμα που τους κανουν οι γερμανοι.
Σπυρο συγκρινεις τη φωτια με τον αεροσακο??!!Οι πιθανοτητες να παρει φωτια ειναι πολυ περισσοτερες απο το να τρακαρει καποιος!!! Και σε τελικη αναλυση οι αεροσακοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ κανονικα στις περισσοτερες περιπτωσεις! Οι γερμανοι μας δουλευουν και μας βασανιζουν διαχρονικα απο το 1821 αλλα αυτο μαλλον αρεσει σε μερικους απ' οτι βλεπω...
Προς φίλο με ιαπωνική σημαία: δεν αναφέρομαι στο θέμα της Takata (αυτο άλλωστε επηρέασε και αρκετούς ευρωπαίους κατασκευαστές). Αναφέρομαι στο πρόβλημα με το σύστημα πέδησης της Toyota. Εκείνη η ανάκληση κόστισε ακριβά στον ιάπωνα κατασκευαστή. Δεν αποτέλεσε πλήγμα στην αξιοπιστία του,όμως. Ούτε θα θεωρούσα ποτέ πως "δούλεψε" το αγοραστικό της κοινό.
Συγγνώμη που σε άσχετο άρθρο θα βρεθώ να υπερασπίζομαι την.... Mercedes για την πρόσφατη ανάκληση: απο που κι ως που η ανάκληση δείχνει πως "οι Γερμανοί μας δουλεύουν χοντρά"; Αν τα πράγματα ήταν έτσι, τότε τι θα έπρεπε να πούμε για την ανάκληση της Toyota το 2010; Θυμάστε πόσα οχήματα ανακλήθηκαν τότε; Θυμάστε πως υπήρχαν και θύματα εξαιτίας του προβλήματος; Κατασκευαστικές αστοχίες είχαν, έχουν και θα έχουν όλοι οι κατασκευαστές. Διαφορετικής σημασίας κι έκτασης αλλά πάντα είναι κάτι αναμενόμενο σε μία σύνθετη κατασκευή που αποτελείται απο τόσα πολλά επιμέρους κομμάτια. Η ανάκληση δείχνει την διάθεση της βιομηχανίας να αναγνωρίσει το λάθος/αστοχία και να παρέχει τη μέγιστη ασφάλεια στον πελάτη. Για την ιστορία: η ανάκληση της Mercedes είναι προαιρετική/εθελοντική και το πρόβλημα μπορεί να προκύψει σε ακραίες συνθήκες που περιγράφονται στην ανακοίνωση. Όλα αυτά σαν απάντηση προς τον αναγνώστη με την ιαπωνική σημαία.
500 απλή AMG και 610 η AMG S? Μάλλον 510 εννοούσε ο ποιητής, αν και η διαφορά μοιάζει μάλλον μικρή. Τι να το κάνεις όμως, το μεγάλο κόλπο με τους κινητήρες της AMG ήταν ο ατμοσφαιρικός 6.2. Κρίμα που τον εγκαταλείψανε
Σημερινη ειδηση: "1.000.000 Mercedes ανακαλουνται λογω κινδυνου αναφλεξης!!! Ηδη εχουν συμβει 50 περιστατικα με τα 30 στις ΗΠΑ!!" Συγχαρητηρια! Συνεχιστε ετσι...Που θα παει καποια στιγμη θα ξυπνησουν οι γερμανοφιλοι και θα καταλαβουν το χοντρο δουλεμα που τους κανουν οι γερμανοι.
Σπυρο συγκρινεις τη φωτια με τον αεροσακο??!!Οι πιθανοτητες να παρει φωτια ειναι πολυ περισσοτερες απο το να τρακαρει καποιος!!! Και σε τελικη αναλυση οι αεροσακοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ κανονικα στις περισσοτερες περιπτωσεις! Οι γερμανοι μας δουλευουν και μας βασανιζουν διαχρονικα απο το 1821 αλλα αυτο μαλλον αρεσει σε μερικους απ' οτι βλεπω...
Προς φίλο με ιαπωνική σημαία: δεν αναφέρομαι στο θέμα της Takata (αυτο άλλωστε επηρέασε και αρκετούς ευρωπαίους κατασκευαστές). Αναφέρομαι στο πρόβλημα με το σύστημα πέδησης της Toyota. Εκείνη η ανάκληση κόστισε ακριβά στον ιάπωνα κατασκευαστή. Δεν αποτέλεσε πλήγμα στην αξιοπιστία του,όμως. Ούτε θα θεωρούσα ποτέ πως "δούλεψε" το αγοραστικό της κοινό.
Συγγνώμη που σε άσχετο άρθρο θα βρεθώ να υπερασπίζομαι την.... Mercedes για την πρόσφατη ανάκληση: απο που κι ως που η ανάκληση δείχνει πως "οι Γερμανοί μας δουλεύουν χοντρά"; Αν τα πράγματα ήταν έτσι, τότε τι θα έπρεπε να πούμε για την ανάκληση της Toyota το 2010; Θυμάστε πόσα οχήματα ανακλήθηκαν τότε; Θυμάστε πως υπήρχαν και θύματα εξαιτίας του προβλήματος; Κατασκευαστικές αστοχίες είχαν, έχουν και θα έχουν όλοι οι κατασκευαστές. Διαφορετικής σημασίας κι έκτασης αλλά πάντα είναι κάτι αναμενόμενο σε μία σύνθετη κατασκευή που αποτελείται απο τόσα πολλά επιμέρους κομμάτια. Η ανάκληση δείχνει την διάθεση της βιομηχανίας να αναγνωρίσει το λάθος/αστοχία και να παρέχει τη μέγιστη ασφάλεια στον πελάτη. Για την ιστορία: η ανάκληση της Mercedes είναι προαιρετική/εθελοντική και το πρόβλημα μπορεί να προκύψει σε ακραίες συνθήκες που περιγράφονται στην ανακοίνωση. Όλα αυτά σαν απάντηση προς τον αναγνώστη με την ιαπωνική σημαία.
500 απλή AMG και 610 η AMG S? Μάλλον 510 εννοούσε ο ποιητής, αν και η διαφορά μοιάζει μάλλον μικρή. Τι να το κάνεις όμως, το μεγάλο κόλπο με τους κινητήρες της AMG ήταν ο ατμοσφαιρικός 6.2. Κρίμα που τον εγκαταλείψανε