Επιτελους φερνουν την διαφορα αποφευγοντας την ομοιομορφια και εδω βγαζω το καπελο στους γαλλους.Εχει ιδιαιτεροτητα εντονη σχεδιαστικη φινετσα παραδοσιακα οδικα χαρακτηριστικα citroen γλυκες χρωματικες επιλογες εσωτερικο που σου φτιαχνει την διαθεση μαζι με χωρους και φυσιολογικη τιμη αν εχεις να το αγορασεις.
Χωρις περιστροφες το c3 αποτελει προταση ουσιας και σε κερδιζει ισως σε ολα τα χρωματα που το κανουν εντυπωσιακο!
Μου αρέσει πολύ το νέο C3 με τις κεφάτες διχρωμίες του! Είναι το κάτι διαφορετικό που δεν περνάει απαρατήρητο και σε συνδιασμό με την φοβερή ποιότητα κύλησης του και τον κορυφαίο εξοπλισμό του με βάζει σε σκέψεις να θέλω να το αγοράσω!
Οχι δεν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα , το αντιθετο το βρσσκω παρα πολυ ασχημο και χοντροκομμενο. Αντιθετως τρελαινομαι για ολα τα Ιαπωνικα και Γερμανικα μικρα, τα οποια ειναι πραγματικα κομψοτεχνηματα. Η Citroen κατα καιρους ολα αυτα τα χρονια, εχει παρουσιασει κακασχημα αυτοκινητα οπως ηταν το DS (ο βατραχος οπως εγινε γνωστος στην Ελλαδα, και εμοιαζε πραγματικα με βατραχο. Ηταν σαν να ειχε φαει γερο τρακαρισμα απο πισω και να ειχε βυθιστει. Ασε και το 2CV. Σαν κοτετσι ηταν. Επισης το Axel που ηταν σαν στραβωμενο στομα σκυλου αλλα και τωρα με τα νεα C4 Cactus και C3. Το ριζοσπαστικο και πρωοτυπο δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητα και καλο.
Νομίζω ότι για τα μικρά υπάρχει ένας ακόμα λόγος για τα ζωηρά χρώματα, που είναι η καλύτερη ορατότητα του αυτοκινήτου, παρόλο που πλέον όλα διαθέτουν φώτα ημέρας. Παλαιότερα υποστήριζα τα λευκά ή ασημί αυτοκίνητα σαν καταλληλότερα για κλίμα της χώρας μας, αλλά αυτό λύνεται με διχρωμία (λευκή οροφή όπου προσφέρεται), ή τοποθέτηση λευκής μεμβράνης στην οροφή.
Επιτελους φερνουν την διαφορα αποφευγοντας την ομοιομορφια και εδω βγαζω το καπελο στους γαλλους.Εχει ιδιαιτεροτητα εντονη σχεδιαστικη φινετσα παραδοσιακα οδικα χαρακτηριστικα citroen γλυκες χρωματικες επιλογες εσωτερικο που σου φτιαχνει την διαθεση μαζι με χωρους και φυσιολογικη τιμη αν εχεις να το αγορασεις. Χωρις περιστροφες το c3 αποτελει προταση ουσιας και σε κερδιζει ισως σε ολα τα χρωματα που το κανουν εντυπωσιακο!
Μου αρέσει πολύ το νέο C3 με τις κεφάτες διχρωμίες του! Είναι το κάτι διαφορετικό που δεν περνάει απαρατήρητο και σε συνδιασμό με την φοβερή ποιότητα κύλησης του και τον κορυφαίο εξοπλισμό του με βάζει σε σκέψεις να θέλω να το αγοράσω!
Θέλω θέλω θέλω θέλω !!!!
Θα το αγόραζα χτές αν είχε έκδοση racing!
Οχι δεν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα , το αντιθετο το βρσσκω παρα πολυ ασχημο και χοντροκομμενο. Αντιθετως τρελαινομαι για ολα τα Ιαπωνικα και Γερμανικα μικρα, τα οποια ειναι πραγματικα κομψοτεχνηματα. Η Citroen κατα καιρους ολα αυτα τα χρονια, εχει παρουσιασει κακασχημα αυτοκινητα οπως ηταν το DS (ο βατραχος οπως εγινε γνωστος στην Ελλαδα, και εμοιαζε πραγματικα με βατραχο. Ηταν σαν να ειχε φαει γερο τρακαρισμα απο πισω και να ειχε βυθιστει. Ασε και το 2CV. Σαν κοτετσι ηταν. Επισης το Axel που ηταν σαν στραβωμενο στομα σκυλου αλλα και τωρα με τα νεα C4 Cactus και C3. Το ριζοσπαστικο και πρωοτυπο δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητα και καλο.
Νομίζω ότι για τα μικρά υπάρχει ένας ακόμα λόγος για τα ζωηρά χρώματα, που είναι η καλύτερη ορατότητα του αυτοκινήτου, παρόλο που πλέον όλα διαθέτουν φώτα ημέρας. Παλαιότερα υποστήριζα τα λευκά ή ασημί αυτοκίνητα σαν καταλληλότερα για κλίμα της χώρας μας, αλλά αυτό λύνεται με διχρωμία (λευκή οροφή όπου προσφέρεται), ή τοποθέτηση λευκής μεμβράνης στην οροφή.