Καλά είναι όλα αυτά τα συστήματα που βοηθούν τον οδηγό και τον προφυλάσουν από ανθρώπινο λάθος , αλλά η γνώμη μου είναι ότι ο οδηγός πρέπει να έχει πάντοτε τον έλεγχο του αυτοκινήτου , βασιζόμενος και γνωρίζοντας στις ικανότητές του ιδίου και του οχήματος που οδηγεί.
Οσο πιο περίπλοκη είναι μία κατασκευή , τόσο πιο ευαίσθητη είναι .
Η πίεση των ελαστικών , ελέγχεται όταν αυτά είναι κρύα . Στο βιβλίο χρήσης κάθε αυτοκινήτου (όσα έχω διαβάσει) , αναφέρονται οι σχετικές οδηγίες- πληροφορίες .
Τι να πω στους οδηγούς που έχω δει , που έχουν κάνει τουλάχιστον μία ώρα ταξείδι καλοκαίρι και μεσημέρι και σταματούν να βάλουν βενζίνη και κάνουν και έλεγχο πίεσης των ελαστικών του αυτοκινήτου τους???
Καλά είναι όλα αυτά τα συστήματα που βοηθούν τον οδηγό και τον προφυλάσουν από ανθρώπινο λάθος , αλλά η γνώμη μου είναι ότι ο οδηγός πρέπει να έχει πάντοτε τον έλεγχο του αυτοκινήτου , βασιζόμενος και γνωρίζοντας στις ικανότητές του ιδίου και του οχήματος που οδηγεί. Οσο πιο περίπλοκη είναι μία κατασκευή , τόσο πιο ευαίσθητη είναι . Η πίεση των ελαστικών , ελέγχεται όταν αυτά είναι κρύα . Στο βιβλίο χρήσης κάθε αυτοκινήτου (όσα έχω διαβάσει) , αναφέρονται οι σχετικές οδηγίες- πληροφορίες . Τι να πω στους οδηγούς που έχω δει , που έχουν κάνει τουλάχιστον μία ώρα ταξείδι καλοκαίρι και μεσημέρι και σταματούν να βάλουν βενζίνη και κάνουν και έλεγχο πίεσης των ελαστικών του αυτοκινήτου τους???