Επιτελους ενα σωστο γερμανικο αυτοκινητο επικεντρωμενο στην αναπαυτικοτητα των πελατων της οταν περιμενουν την οδικη βοηθεια! Πλεον μπορουν να παιρνουν και οριζοντιομενοι εναν υπνακο μεχρι να ερθει ο γερανος! χαχαχα
Eντάξει τα παραλές ρε φίλε τώρα,δηλαδή τι να πείς όταν κολλάγανε τα γκάζια στα ΤΟΥΟΤΑ ή τους αερόσακους της ΤΑΝΑΚΑ,ήμαρτον μηχανήματα είναι όλα χαλάνε και τι μπορεί να σου βγεί,πάντως μια φορά vw με τα μύρια προβλήματα και το ύφος χιλιών καρδιναλίων δεν είναι η OPEL και πολύ πιο σοβαρή είναι.Απο εκεί και πέρα ότι γουστάρει ο καθενας αγοράζει.Και φυσικά μην ξεχνάς ότι από το 2008 που παρουσιάτηκε το Insignia είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του πανευρωπαικά,δεν είναι ούτε το avensis,ούτε το πασσάτ,ούτε το μοντέο,για να μην ξεχνιόμαστε.
Επιτελους ενα σωστο γερμανικο αυτοκινητο επικεντρωμενο στην αναπαυτικοτητα των πελατων της οταν περιμενουν την οδικη βοηθεια! Πλεον μπορουν να παιρνουν και οριζοντιομενοι εναν υπνακο μεχρι να ερθει ο γερανος! χαχαχα
Eντάξει τα παραλές ρε φίλε τώρα,δηλαδή τι να πείς όταν κολλάγανε τα γκάζια στα ΤΟΥΟΤΑ ή τους αερόσακους της ΤΑΝΑΚΑ,ήμαρτον μηχανήματα είναι όλα χαλάνε και τι μπορεί να σου βγεί,πάντως μια φορά vw με τα μύρια προβλήματα και το ύφος χιλιών καρδιναλίων δεν είναι η OPEL και πολύ πιο σοβαρή είναι.Απο εκεί και πέρα ότι γουστάρει ο καθενας αγοράζει.Και φυσικά μην ξεχνάς ότι από το 2008 που παρουσιάτηκε το Insignia είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του πανευρωπαικά,δεν είναι ούτε το avensis,ούτε το πασσάτ,ούτε το μοντέο,για να μην ξεχνιόμαστε.