Αν γίνει αυτό, θα πρέπει να γίνει σε ότι κινείται στο δρόμο, από τα πιό παλιά, μέχρι τα πιό σύγχρονα αυτοκίνητα, τα τρακτέρ, τα μηχανάκια και τα πάντα. Αν δεν γίνει αυτό και η απόφαση αφορά μόνο τα καινούρια, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Όσο αφορά την προσωπική θέση μου αυτό θα είναι καλό, αλλά αν παραμείνει σε φάση ειδοποίησης του οδηγού και όχι αυτόνομης κίνησης του αυτοκινήτου. Αν ας πούμε το σύστημα κάνει λάθος, ή υπακούσει σε κάποια παρεμβολή σήματος και με οδηγεί στο γκρεμό, δεν είναι αποδεκτό, το να μην μπορώ εγώ να αντιμετωπίσω την κατάσταση και να το αφήσω να με σκοτώσει.
Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, θα ήταν πολύ χρήσιμα σε ανθρώπους, που είτε δεν ξέρουν να οδηγούν, είτε δεν μπορούν. Θα ήταν μια δυνατότητα να έχουν δικό τους αυτοκίνητο, ώστε να μην έχουν ανάγκη άλλους ανθρώπους να τους πηγαίνουν όπου έχουν ανάγκη. Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι απολύτως αυτόνομα, ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να κάνει απολύτως τίποτα, αφού εξ άλλου δεν θα είναι σε θέση να κάνει τίποτα. Όσον αφορά τα πιθανά ατυχήματα από αστοχίες των αυτοματισμών και των αισθητήρων, στις περιπτώσεις αυτές θα πρέπει η νομοθεσία να προβλέπει την απόλυτη ευθύνη του κατασκευαστή των συστημάτων αυτών, τόσο ποινικά, όσο και αστικά. Έτσι οι κατασκευαστές θα αναγκαστούν είτε να φτιάξουν απόλυτα αξιόπιστα συστήματα (ας πούμε να τοποθετούν διπλούς και τριπλούς αισθητήρες, ώστε αν αστοχήσει κάποιος, να μην αστοχήσει το όλο σύστημα), είτε να εγκαταλείψουν την προσπάθεια, αν εκτιμούν ότι τα συστήματα τους υπάρχει πιθανότητα να αστοχήσουν.
Οχι, δεν μου αρεσει καθολου. Θελω εγω ο ιδιος να ειμαι κυριαρχος του αυτοκινητου μου και να το οδηγω εγω, οχι αυτο εμενα. Γιατι τοτε δεν θα χρειαζονταν να υπαρχουν οδηγοι. Θα μπορουσαν να κυκλοφορουν μονα τους τα αυτοκινητα και να μας εξυπηρετουν. Εκτος ομως απο το ιδεολογικο κομματι, δεν τα εμπιστευομαι καθολου και σε θεμα αξιοπιστιας και ασφαλειας. Μπορει αυτη η τεχνολογια να φανταζει ιδιαιτερα εντυπωσιακη, δεν με πειθει καθολου ομως. Τον τελευταιο καιρο ολοενα και περισσοτερα αυτοκινητα, και ειδικα τα Γερμανικα, διαθετουν μοντελα με τεχνολογιες αυτονομης οδηγησης, αυτοματου παρκαρισματος, ξεπαρκαρισμα απο καποιο στενο κλπ. Μεχρι και αυτοματο προσπερασμα μπορουν να κανουν η να ακολουθουν αυτονομα τη ροη της κυκλοφοριας, μεχρι μια ορισμενη ταχυτητα. Παραδειγματα αποτελουν τα Audi A4, A5, Mercedes E-Class, BMW Series 5 και 7 και ουτω καθεξης. Ομως ποιος με διαβεβαιωνει οτι ανα πασα στιγμη δεν θα χαλασουν η μπλοκαρουν οι αισθητηρες τους και απο εκει που αφηνεις την τυχη σου πανω τους σε αφησουν εκτεθειμενο πχ σε μια διασταυρωση με οτι κινδυνους αυτο συνεπαγεται για τη ζωη η την ακεραιοτητα σου. Στην καλυτερη θα πληρωσεις ενα σκασμο λεφτα για υλικες ζημιες. Και αυτο στην εποχη που ζουμε δεν ειναι και το καλυτερο. Τιποτα δν μπορει να αντικαταστησει τον ιδιο τον ανθρωπο, αρκει φυσικα να εχει το μυαλο του και τα ματια του τεταμενα στο δρομο.
Τα έχουμε ξαναπεί, το θέμα είναι η χρήση της όποιας τεχνολογίας!!! Φαίνεται ξεκάθαρα το που πάει το πράγμα και όποιοι κατάλαβαν, κατάλαβαν.-
ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ", όμως επειδή κάποιοι τις υποστηρίζουν ωφείλουμε να σεβόμαστε την γνώμη τους ακόμα και αν διαφωνούμε... ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ, ΟΤΙ ΣΠ’ΕΙ ΞΑΝΑΚΟΛΑΕΙ, Κ.Τ.Λ. ΕΥΤΥΧΩΣ!!! Σε κάποια θέματα όμως θα αναπολούμε τις τεχνολογίες δίχως ΟΛΑ ΑΥΤΑ.-
Αν γίνει αυτό, θα πρέπει να γίνει σε ότι κινείται στο δρόμο, από τα πιό παλιά, μέχρι τα πιό σύγχρονα αυτοκίνητα, τα τρακτέρ, τα μηχανάκια και τα πάντα. Αν δεν γίνει αυτό και η απόφαση αφορά μόνο τα καινούρια, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Όσο αφορά την προσωπική θέση μου αυτό θα είναι καλό, αλλά αν παραμείνει σε φάση ειδοποίησης του οδηγού και όχι αυτόνομης κίνησης του αυτοκινήτου. Αν ας πούμε το σύστημα κάνει λάθος, ή υπακούσει σε κάποια παρεμβολή σήματος και με οδηγεί στο γκρεμό, δεν είναι αποδεκτό, το να μην μπορώ εγώ να αντιμετωπίσω την κατάσταση και να το αφήσω να με σκοτώσει.
Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, θα ήταν πολύ χρήσιμα σε ανθρώπους, που είτε δεν ξέρουν να οδηγούν, είτε δεν μπορούν. Θα ήταν μια δυνατότητα να έχουν δικό τους αυτοκίνητο, ώστε να μην έχουν ανάγκη άλλους ανθρώπους να τους πηγαίνουν όπου έχουν ανάγκη. Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι απολύτως αυτόνομα, ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να κάνει απολύτως τίποτα, αφού εξ άλλου δεν θα είναι σε θέση να κάνει τίποτα. Όσον αφορά τα πιθανά ατυχήματα από αστοχίες των αυτοματισμών και των αισθητήρων, στις περιπτώσεις αυτές θα πρέπει η νομοθεσία να προβλέπει την απόλυτη ευθύνη του κατασκευαστή των συστημάτων αυτών, τόσο ποινικά, όσο και αστικά. Έτσι οι κατασκευαστές θα αναγκαστούν είτε να φτιάξουν απόλυτα αξιόπιστα συστήματα (ας πούμε να τοποθετούν διπλούς και τριπλούς αισθητήρες, ώστε αν αστοχήσει κάποιος, να μην αστοχήσει το όλο σύστημα), είτε να εγκαταλείψουν την προσπάθεια, αν εκτιμούν ότι τα συστήματα τους υπάρχει πιθανότητα να αστοχήσουν.
Οχι, δεν μου αρεσει καθολου. Θελω εγω ο ιδιος να ειμαι κυριαρχος του αυτοκινητου μου και να το οδηγω εγω, οχι αυτο εμενα. Γιατι τοτε δεν θα χρειαζονταν να υπαρχουν οδηγοι. Θα μπορουσαν να κυκλοφορουν μονα τους τα αυτοκινητα και να μας εξυπηρετουν. Εκτος ομως απο το ιδεολογικο κομματι, δεν τα εμπιστευομαι καθολου και σε θεμα αξιοπιστιας και ασφαλειας. Μπορει αυτη η τεχνολογια να φανταζει ιδιαιτερα εντυπωσιακη, δεν με πειθει καθολου ομως. Τον τελευταιο καιρο ολοενα και περισσοτερα αυτοκινητα, και ειδικα τα Γερμανικα, διαθετουν μοντελα με τεχνολογιες αυτονομης οδηγησης, αυτοματου παρκαρισματος, ξεπαρκαρισμα απο καποιο στενο κλπ. Μεχρι και αυτοματο προσπερασμα μπορουν να κανουν η να ακολουθουν αυτονομα τη ροη της κυκλοφοριας, μεχρι μια ορισμενη ταχυτητα. Παραδειγματα αποτελουν τα Audi A4, A5, Mercedes E-Class, BMW Series 5 και 7 και ουτω καθεξης. Ομως ποιος με διαβεβαιωνει οτι ανα πασα στιγμη δεν θα χαλασουν η μπλοκαρουν οι αισθητηρες τους και απο εκει που αφηνεις την τυχη σου πανω τους σε αφησουν εκτεθειμενο πχ σε μια διασταυρωση με οτι κινδυνους αυτο συνεπαγεται για τη ζωη η την ακεραιοτητα σου. Στην καλυτερη θα πληρωσεις ενα σκασμο λεφτα για υλικες ζημιες. Και αυτο στην εποχη που ζουμε δεν ειναι και το καλυτερο. Τιποτα δν μπορει να αντικαταστησει τον ιδιο τον ανθρωπο, αρκει φυσικα να εχει το μυαλο του και τα ματια του τεταμενα στο δρομο.
Τα έχουμε ξαναπεί, το θέμα είναι η χρήση της όποιας τεχνολογίας!!! Φαίνεται ξεκάθαρα το που πάει το πράγμα και όποιοι κατάλαβαν, κατάλαβαν.- ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ", όμως επειδή κάποιοι τις υποστηρίζουν ωφείλουμε να σεβόμαστε την γνώμη τους ακόμα και αν διαφωνούμε... ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ, ΟΤΙ ΣΠ’ΕΙ ΞΑΝΑΚΟΛΑΕΙ, Κ.Τ.Λ. ΕΥΤΥΧΩΣ!!! Σε κάποια θέματα όμως θα αναπολούμε τις τεχνολογίες δίχως ΟΛΑ ΑΥΤΑ.-