αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.
Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ γιατί απουσιάζουν; Κάτοχος ενός Civic 9g 1.4 i-vtec με πραγματική συνδυαστική κατανάλωση 6,6 λτ/100χλμ...
αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Σωπάτε βρε.. Το C4 7o στη λίστα και το 308 που είναι 150 κιλά ελαφρύτερο και φοράει ίδιους κινητήρες εκτός λίστας ; Εδώ γελάμε...
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.