ο κακος οδηγος ειναι επικινδυνος σε μια γκαμα ταχυτητων απο -10 δηλ οπισθεν, 0 ,δηλ ακινητοποιημενος,σταθμευμενος ,εως και +280 χλμ.ο καλος οδηγος αντιθετως ειναι ακινδυνος σε ολη την γκαμα ταχυτητων,ακομα και εως 1000 χλμ,που ειναι κα το ρεκορ υψηλης ταχυτητος.αυτο γινεται γιατι λαμβανει υποψιν ολους τους παραγοντες της καθε στιγμης.δεν πρεπει να ενοχοποιειται η ταχυτητα,που σε αλλες χωρες ειναι απεριοριστη,αλλα η σχεση της εκαστοτε ταχυτητος με τον οδηγο,την κατασταση του οδηγου.μπορει ενας γρηγορος καλος οδηγος,να κρινει οτι καποια στιγμη,πρεπει να παει πολυ αργα,για καποιους λογους που θα κρινει .
καλυτερα οι ανοητοι νεοελληνες να βαλουν φρενο στην ταχυτητα κ οχι φωτια στα φρενα.χιλιαδες νεοι χανονται η μενουν αναπηροι στην ασφαλτο.
ο κακος οδηγος ειναι επικινδυνος σε μια γκαμα ταχυτητων απο -10 δηλ οπισθεν, 0 ,δηλ ακινητοποιημενος,σταθμευμενος ,εως και +280 χλμ.ο καλος οδηγος αντιθετως ειναι ακινδυνος σε ολη την γκαμα ταχυτητων,ακομα και εως 1000 χλμ,που ειναι κα το ρεκορ υψηλης ταχυτητος.αυτο γινεται γιατι λαμβανει υποψιν ολους τους παραγοντες της καθε στιγμης.δεν πρεπει να ενοχοποιειται η ταχυτητα,που σε αλλες χωρες ειναι απεριοριστη,αλλα η σχεση της εκαστοτε ταχυτητος με τον οδηγο,την κατασταση του οδηγου.μπορει ενας γρηγορος καλος οδηγος,να κρινει οτι καποια στιγμη,πρεπει να παει πολυ αργα,για καποιους λογους που θα κρινει .