Μια ματιά στα οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο και η διαπίστωση πόσα από αυτά μεταφέρουν πάνω από δύο άτομα θα μας δώσει την απάντηση. Η εξαίρεση τού όταν κάποτε θα χρειαστεί να καθίσει κάποιος πίσω δεν αντισταθμίζει την ευκολία που προσφέρει η άνεση της ευρύχωρης πρόσβασης συνεχώς του οδηγού στην μεγαλύτερη πόρτα του δίθυρου.Τουλάχιστον δώσε μου την δυνατότητα να κάνω την επιλογή μου.Αλλά ΟΛΑ είναι marketing...
...ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ κύριοι κατασκευαστές... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΔΗΔΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ...
Παλιά μπορούσες να αγοράσεις 3θυρο όχημα, μιας και αυτό ήταν η ΑΡΧΗ της εκάστοτε εταιρείας... επίσης φθηνό 3θυρο και να το ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ στα αντίστοιχα μεγαλύτερα της εταιρείας, μιας και χώρες όπως οι δικές μας ήταν φτωχές... κάποιοι όμως είχαν το μικρόβιο, κ.τ.λ. ΚΑΙ ΔΕΚΤΟ...
Σήμερα για να οδηγήσεις sport όχημα, με την πραγματική έννοια του όρου και όχι με αλχημείες, κ.τ.λ. το κόστος αγοράς ενός τέτοιου οχήματος καλώς, κακώς, ευτυχώς, δυστυχώς, κ.τ.λ. είναι πάνω από 100000 ευρώ και άνω και δεν βάζω μέσα τις μετατροπές, κ.τ.λ. του εκάστοτε ιδιοκτήτη...
Αν θέλουμε ν αγοράσουμε το οποιοδήποτε 3θυρο σε π.χ. 1400 κυβικά με κάποιο εξοπλισμό, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ=ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...=ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ...
ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ...
Τα τριθυρα ειναι επικινδυνα για τον εγκλωβισμο των επιβατων.
Μια ματιά στα οχήματα που κυκλοφορούν στο δρόμο και η διαπίστωση πόσα από αυτά μεταφέρουν πάνω από δύο άτομα θα μας δώσει την απάντηση. Η εξαίρεση τού όταν κάποτε θα χρειαστεί να καθίσει κάποιος πίσω δεν αντισταθμίζει την ευκολία που προσφέρει η άνεση της ευρύχωρης πρόσβασης συνεχώς του οδηγού στην μεγαλύτερη πόρτα του δίθυρου.Τουλάχιστον δώσε μου την δυνατότητα να κάνω την επιλογή μου.Αλλά ΟΛΑ είναι marketing...
...ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ κύριοι κατασκευαστές... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΔΗΔΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ... Παλιά μπορούσες να αγοράσεις 3θυρο όχημα, μιας και αυτό ήταν η ΑΡΧΗ της εκάστοτε εταιρείας... επίσης φθηνό 3θυρο και να το ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ στα αντίστοιχα μεγαλύτερα της εταιρείας, μιας και χώρες όπως οι δικές μας ήταν φτωχές... κάποιοι όμως είχαν το μικρόβιο, κ.τ.λ. ΚΑΙ ΔΕΚΤΟ... Σήμερα για να οδηγήσεις sport όχημα, με την πραγματική έννοια του όρου και όχι με αλχημείες, κ.τ.λ. το κόστος αγοράς ενός τέτοιου οχήματος καλώς, κακώς, ευτυχώς, δυστυχώς, κ.τ.λ. είναι πάνω από 100000 ευρώ και άνω και δεν βάζω μέσα τις μετατροπές, κ.τ.λ. του εκάστοτε ιδιοκτήτη... Αν θέλουμε ν αγοράσουμε το οποιοδήποτε 3θυρο σε π.χ. 1400 κυβικά με κάποιο εξοπλισμό, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ=ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...=ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ... ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ...