Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και συγκεκριμένα του 1.2 puretech (εδώ και 3 μήνες) μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι η πραγματική κατανάλωση, με νορμάλ οδήγηση, κυμαίνεται περί τα 7lt/100χλμ. Πριν καταλήξω οδήγησα για περίπου 1 εβδομάδα(1500 χιλ) και το 1.6 diesel 120 ps.Η πραγματική κατανάλωσή του, με χαρτί και με μολυβί, περί τα 6,8lt/100χλμ. Σημειωτέον η δοκιμή έγινε με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και κατά 90% στην ίδια διαδρομή! Για κάποιον, σαν έμενα, που κάνει περί τα 10.000 χιλ το έτος η βενζινοκίνητη έκδοση συμφέρει πιο πολύ και μπορώ να το αποδείξω :βενζίνη= 7lt/100χλμ, άρα στις 10.000 χιλ είναι 700 λίτρα χ 1,46 τιμή λίτρου μας κάνει 1022 ευρώ το χρόνο. Πετρέλαιο=6,8lt/100χλμ, άρα στις 10.000 χιλ είναι 680 λίτρα χ 1,26 τιμή λίτρου μας κάνει 856 ευρώ το χρόνο. Η διαφορά λοιπόν είναι 166 ευρώ και έαν υποθέσουμε οτι στην βενζινοκίνητη έκδοση πληρώνεις 45 ευρώ περίπου παραπάνω στα τέλη απ ότι στην πετρελαιοκινητη πάμε στα 211 ευρώ πιο συμφέρουσα ηπετρελαιοκινητη. Η διαφορά τιμής όμως μεταξύ βενζίνης 1.2 και πετρελαίου 1.6 120 ps είναι περίπου 3000 ευρώ. Εαν διαιρέσουμε 3000 με 211 μας κάνει 14,2 χρονιά .....για να γίνει απόσβεση η διάφορα κτήσης και εαν δεν αλλάξουν τα πράγματα στο ασταθές οικονομικό περιβάλλον που ζούμε. Τα συμπεράσματα δικά σας......Εγώ κατέληξα.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο χίλιες φορές diesel. Σιγά μην καίει το βενζινοκίνητο 5lt/100χλμ . Θα τρελαθούμε εντελώς. Επίσης γιατί δεν το συγκρίνετε με την έκδοση με τα 120 άλογα; Εκεί θα δούμε πραγματικά ποιό πάει καλύτερα στο δρόμο κύριοι του autotriti.
Επειδή είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και συγκεκριμένα του 1.2 puretech (εδώ και 3 μήνες) μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι η πραγματική κατανάλωση, με νορμάλ οδήγηση, κυμαίνεται περί τα 7lt/100χλμ. Πριν καταλήξω οδήγησα για περίπου 1 εβδομάδα(1500 χιλ) και το 1.6 diesel 120 ps.Η πραγματική κατανάλωσή του, με χαρτί και με μολυβί, περί τα 6,8lt/100χλμ. Σημειωτέον η δοκιμή έγινε με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και κατά 90% στην ίδια διαδρομή! Για κάποιον, σαν έμενα, που κάνει περί τα 10.000 χιλ το έτος η βενζινοκίνητη έκδοση συμφέρει πιο πολύ και μπορώ να το αποδείξω :βενζίνη= 7lt/100χλμ, άρα στις 10.000 χιλ είναι 700 λίτρα χ 1,46 τιμή λίτρου μας κάνει 1022 ευρώ το χρόνο. Πετρέλαιο=6,8lt/100χλμ, άρα στις 10.000 χιλ είναι 680 λίτρα χ 1,26 τιμή λίτρου μας κάνει 856 ευρώ το χρόνο. Η διαφορά λοιπόν είναι 166 ευρώ και έαν υποθέσουμε οτι στην βενζινοκίνητη έκδοση πληρώνεις 45 ευρώ περίπου παραπάνω στα τέλη απ ότι στην πετρελαιοκινητη πάμε στα 211 ευρώ πιο συμφέρουσα ηπετρελαιοκινητη. Η διαφορά τιμής όμως μεταξύ βενζίνης 1.2 και πετρελαίου 1.6 120 ps είναι περίπου 3000 ευρώ. Εαν διαιρέσουμε 3000 με 211 μας κάνει 14,2 χρονιά .....για να γίνει απόσβεση η διάφορα κτήσης και εαν δεν αλλάξουν τα πράγματα στο ασταθές οικονομικό περιβάλλον που ζούμε. Τα συμπεράσματα δικά σας......Εγώ κατέληξα.
Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο χίλιες φορές diesel. Σιγά μην καίει το βενζινοκίνητο 5lt/100χλμ . Θα τρελαθούμε εντελώς. Επίσης γιατί δεν το συγκρίνετε με την έκδοση με τα 120 άλογα; Εκεί θα δούμε πραγματικά ποιό πάει καλύτερα στο δρόμο κύριοι του autotriti.