Το πάνε για κλείσιμο το μαγαζί εκεί στο ιτάλια από ότι φαίνεται.Δηλαδή δεν την απαχολεί η ευρωπαική αγορά που εδώ πουλάει ότι πουλάει και πάνε να το παίξουν διεθνείς παίκτες,για αυτό θα την αγοράσει κοψοχρονιά το μισητό group vw και θα μας το παίζει ο ένας και μοναδικός κατασκευαστής και θα κουνιέται.
Ο Reid bigland στις δηλωσεις του ειπε οτι εχουν προτεραιοτητα αλλα μοντελα,αλλα δεν ειπε ποτε οτι θα καταργηθουν.Σε προσφατη συνεντρυκη του πριν 10 μερες ο R.Fedelli αναφερθηκε στην νεα Giulietta δινοντας πληροφοριες για εκεινη καιθως επισης και ο Μαρκιονε αναφερθηκε στην Giulietta λεγοντας οτι δεν θα φτιαχτει προσθιοκινητο ξεχωριστο πατωμα για την Giulietta και οτι θα παταει στην πλατφορμα giorgio σε μια πιο κοντη εκδοση της.....Ο τιτλος του αρθρου σας με καθε σεβασμο στην δουλεια σας δεν αποδιδει την πραγματικοτητα.Ευχαριστω
πιο συγκεκριμενα και σε συνεχεια του προηγουμενου σχολίου μου ο Marchionne δήλωσε πως δεν εξελίσσουν ένα πάτωμα για το segment C μόνο για το Crossover και άρα η επόμενη γενιά της Giulietta θα είναι ένα compact αυτοκίνητο που θα είναι αντάξιο των προσδοκιών της Giulia και άφησε να εννοηθεί ότι θα παράγεται στο Pomigliano d’ Arco στη θέση του Panda που θα σταματήσει να κατασκευάζεται εκεί το 2019. Άλλωστε είχαμε αναφερθεί πρόσφατα σε δηλώσεις του Roberto Fedeli για τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo και για την προοπτική της νέας Giulietta.
Οι δηλωσεις αυτες εγιναν στις 8 Μαρτιου 2017
Παει για πωληση η εταιρια δεν εξηγειται αλλιως!!Η τζουλια παει χαλια σε πωλησεις -2.000 τον Γεναρη του 2017 εναντι 9.000 της Bmw 3, 11.000 του A4 και 16.000(!) της C class,για να καταλαβετε εγινε ντερμπι με την jaguar XE που πουληθηκαν 1900(!!).
Και αυτοι καθυστερουν τη τζουλιετα ενω (οπως το 2010) θα μπορουσε να φερει σημαντικες πωλησεις και να γλυτωσουν το Βατερλω!
Το πάνε για κλείσιμο το μαγαζί εκεί στο ιτάλια από ότι φαίνεται.Δηλαδή δεν την απαχολεί η ευρωπαική αγορά που εδώ πουλάει ότι πουλάει και πάνε να το παίξουν διεθνείς παίκτες,για αυτό θα την αγοράσει κοψοχρονιά το μισητό group vw και θα μας το παίζει ο ένας και μοναδικός κατασκευαστής και θα κουνιέται.
Ο Reid bigland στις δηλωσεις του ειπε οτι εχουν προτεραιοτητα αλλα μοντελα,αλλα δεν ειπε ποτε οτι θα καταργηθουν.Σε προσφατη συνεντρυκη του πριν 10 μερες ο R.Fedelli αναφερθηκε στην νεα Giulietta δινοντας πληροφοριες για εκεινη καιθως επισης και ο Μαρκιονε αναφερθηκε στην Giulietta λεγοντας οτι δεν θα φτιαχτει προσθιοκινητο ξεχωριστο πατωμα για την Giulietta και οτι θα παταει στην πλατφορμα giorgio σε μια πιο κοντη εκδοση της.....Ο τιτλος του αρθρου σας με καθε σεβασμο στην δουλεια σας δεν αποδιδει την πραγματικοτητα.Ευχαριστω
πιο συγκεκριμενα και σε συνεχεια του προηγουμενου σχολίου μου ο Marchionne δήλωσε πως δεν εξελίσσουν ένα πάτωμα για το segment C μόνο για το Crossover και άρα η επόμενη γενιά της Giulietta θα είναι ένα compact αυτοκίνητο που θα είναι αντάξιο των προσδοκιών της Giulia και άφησε να εννοηθεί ότι θα παράγεται στο Pomigliano d’ Arco στη θέση του Panda που θα σταματήσει να κατασκευάζεται εκεί το 2019. Άλλωστε είχαμε αναφερθεί πρόσφατα σε δηλώσεις του Roberto Fedeli για τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo και για την προοπτική της νέας Giulietta. Οι δηλωσεις αυτες εγιναν στις 8 Μαρτιου 2017
Για να γίνω πιο σαφής, τα μοντέλα θα συνεχίσουν να παράγονται αλλά δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο ολοκλήρωσης τους.
Παει για πωληση η εταιρια δεν εξηγειται αλλιως!!Η τζουλια παει χαλια σε πωλησεις -2.000 τον Γεναρη του 2017 εναντι 9.000 της Bmw 3, 11.000 του A4 και 16.000(!) της C class,για να καταλαβετε εγινε ντερμπι με την jaguar XE που πουληθηκαν 1900(!!). Και αυτοι καθυστερουν τη τζουλιετα ενω (οπως το 2010) θα μπορουσε να φερει σημαντικες πωλησεις και να γλυτωσουν το Βατερλω!