Και τα φύλλα σούστας κάνουν τη δουλειά τους (βλέπε Corvette),το θέμα είναι γιατί κοστίζουν μια περιουσία μοντέλα που δε διαθέτουν multi link (group VAG,308 κτλ.)!!!
Σε γενικές γραμμές δεν έχω πειστεί για την ανωτερότητα των πολλαπλών συνδέσμων και δεν στρίβεις καλύτερα όπως νομίζουν μερικοί,πιο πολύ θέμα μάρκετινγκ το βλέπω
Γιατί είναι σημείο αναφοράς το Focus του 97 και όχι τα ιαπωνικά του 90; Πχ το Mazda 323 BG του 89-94; Ψαλίδια εμπρός πίσω σε όλες τις εκδόσεις και αντιστρεπτικές δοκούς από τα 1.6 και επάνω!
Αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους ή διπλά ψαλίδια έχουν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο. Ειδικά πάνω σε στροφή με εγκάρσια ανωμαλία.
Tο FOCUS της πρώτης γενιάς που οδηγω εδώ και 19 χρόνια έχει καλύτερη ανάρτηση από πολλά σημερινά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Η υποβάθμιση για λόγους οικονομίας σε άλλαανίστοιχα αυτοκίνητα είναι υποβάθμιση στην οδική συμπεριφορά τους!
Μη φανταζομαστε οτι ειναι και κανενα αστρονομικο ποσο φθηνοτερος ο ημιακαμπτος αξονας.Μιλαμε για περιπου 500 ευρω παραπανω να κοστιζει μια ανεξαρτητη οπισθια αναρτηση στην κατηγορια C.Ομως κλεβει χωρο και ειναι πιο μπελαλιδικη να σχεδιαστει και να τοποθετηθει.Για του λογου το αληθες μοντελα που βασιζονται σε ευπροσαρμοστες πλατφορμες ,οπως η MQB της VAG ,παρεχουν τη δυνατοτητα αγορας του ιδιου αυτοκινητου με ή χωρις πολλαπλους συνδεσμους.Προσωπικα θεωρω οτι αξιζει γιατι προσδιδει καλυτερη κινηματικη στο οχημα,ειδικα σε <<δρομους>> οπως της Ελλαδος.
15 χρονια με ημιακαμπτο αξονα και στο VW και στο Peugeot , κανενα προβλημα , επισης και τα δυο αυτοκινητα εχουν 'φορτωθει' παρα πολυ καθ'οτι επαγγελαματικα , Επισης εχω παρατηρησει πως στον ημιακαμπτο τα αυτοκινητα δε 'τρωνε' λαστιχο , στο Passat 10 ΧΡΟΝΙΑ και 1 ευθυγραμηση !
Και τα φύλλα σούστας κάνουν τη δουλειά τους (βλέπε Corvette),το θέμα είναι γιατί κοστίζουν μια περιουσία μοντέλα που δε διαθέτουν multi link (group VAG,308 κτλ.)!!!
Σε γενικές γραμμές δεν έχω πειστεί για την ανωτερότητα των πολλαπλών συνδέσμων και δεν στρίβεις καλύτερα όπως νομίζουν μερικοί,πιο πολύ θέμα μάρκετινγκ το βλέπω
Όντας ιδιοκτήτης μέχρι τώρα σέ αυτοκίνητα καί μέ τίς 2 λύσεις ανεπιφύλακτα προτιμώ τούς πολλαπλούς .Τουλάχιστον στούς ελλ.δρόμους κάνει τήν διαφορά καί στήν οδική συμπεριφορά καί στήν άνεση τής ανάρτησης..Ίσως στό εξωτερικό πού οί δρόμοι δέν έχουν καμιά σχέση μέ τούς ελληνικούς νά μήν υπάρχει μεγάλη διαφορά αλλα στήν Ελλάδα ή διαφορά φαίνεται!!
Γιατί είναι σημείο αναφοράς το Focus του 97 και όχι τα ιαπωνικά του 90; Πχ το Mazda 323 BG του 89-94; Ψαλίδια εμπρός πίσω σε όλες τις εκδόσεις και αντιστρεπτικές δοκούς από τα 1.6 και επάνω!
Αυτοκίνητα με πολλαπλούς συνδέσμους ή διπλά ψαλίδια έχουν καλύτερη οδηγική συμπεριφορά από αυτοκίνητα με ημιάκαμπτο. Ειδικά πάνω σε στροφή με εγκάρσια ανωμαλία.
Tο FOCUS της πρώτης γενιάς που οδηγω εδώ και 19 χρόνια έχει καλύτερη ανάρτηση από πολλά σημερινά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Η υποβάθμιση για λόγους οικονομίας σε άλλαανίστοιχα αυτοκίνητα είναι υποβάθμιση στην οδική συμπεριφορά τους!
Μη φανταζομαστε οτι ειναι και κανενα αστρονομικο ποσο φθηνοτερος ο ημιακαμπτος αξονας.Μιλαμε για περιπου 500 ευρω παραπανω να κοστιζει μια ανεξαρτητη οπισθια αναρτηση στην κατηγορια C.Ομως κλεβει χωρο και ειναι πιο μπελαλιδικη να σχεδιαστει και να τοποθετηθει.Για του λογου το αληθες μοντελα που βασιζονται σε ευπροσαρμοστες πλατφορμες ,οπως η MQB της VAG ,παρεχουν τη δυνατοτητα αγορας του ιδιου αυτοκινητου με ή χωρις πολλαπλους συνδεσμους.Προσωπικα θεωρω οτι αξιζει γιατι προσδιδει καλυτερη κινηματικη στο οχημα,ειδικα σε <<δρομους>> οπως της Ελλαδος.
Πολλαπλοί πάντα! Αυτή τη στιγμή το αμάξι μου δεν έχει πολλαπλούς και το έχω μετανιώσει πικρά. Ποτέ ξανά:
15 χρονια με ημιακαμπτο αξονα και στο VW και στο Peugeot , κανενα προβλημα , επισης και τα δυο αυτοκινητα εχουν 'φορτωθει' παρα πολυ καθ'οτι επαγγελαματικα , Επισης εχω παρατηρησει πως στον ημιακαμπτο τα αυτοκινητα δε 'τρωνε' λαστιχο , στο Passat 10 ΧΡΟΝΙΑ και 1 ευθυγραμηση !