Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Πόσοι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν σήμερα 3.000 κυβικά αυτοκίνητο με εργοστασιακό σύστημα αερίου; Απαιτούνται σίγουρα 70.000 ευρώ και πάνω για τέτοιο αυτοκίνητο. Και σύστημα αερίου να έχεις σε αυτοκίνητο με τόσο υψηλό κυβισμό η κατανάλωση είναι πάλι αρκετή. Μετά πρέπει να λάβετε υπόψη ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, service, φθορές ελαστικών. Ένα αυτοκίνητο 1.000 κυβικών είναι ορθολογικότερη επιλογή και πολύ φθηνότερη τόσο σε τιμή αγοράς όσο και σε συντήρηση
Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Πόσοι άνθρωποι μπορούν να αγοράσουν σήμερα 3.000 κυβικά αυτοκίνητο με εργοστασιακό σύστημα αερίου; Απαιτούνται σίγουρα 70.000 ευρώ και πάνω για τέτοιο αυτοκίνητο. Και σύστημα αερίου να έχεις σε αυτοκίνητο με τόσο υψηλό κυβισμό η κατανάλωση είναι πάλι αρκετή. Μετά πρέπει να λάβετε υπόψη ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας, τεκμήρια, service, φθορές ελαστικών. Ένα αυτοκίνητο 1.000 κυβικών είναι ορθολογικότερη επιλογή και πολύ φθηνότερη τόσο σε τιμή αγοράς όσο και σε συντήρηση
το υγραέριο καταστρέφει τη μηχανή, μακρυά..