Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.
Ολο και περισσοτερο αρχιζουν να λαμπουν δια της απουσιας τους τα γερμανικα απο διαφορα συγκριτικα ανα τον κοσμο και αυτο μονο τυχαιο δεν ειναι...
Το βιταρακι στην diesel αυτόματη έκδοση δεν με χάλαγε καθόλου. Αλλά πάει 27 χιλιάρικα ρε γαμωτο....
Πότε πρόλαβε το νέο στην αγορά TIVOLI και απέκτησε μεταπωλητική αξία γενικά ;
ότι το TIVOLI έχει καλή μεταπωλητικη αξία με ξεπερνά
Μεγάλο ανέκδοτο να μιλάμε στην σχεδόν εξαφανισμένη Ελληνική αγορά αυτοκινήτου για μεταπωλητική αξία.
Νομίζω ότι το TIVOLI εχει πάρα πολύ μικρή μεταπωλητική αξία (δεν έχω δει να κυκλοφορεί σχεδόν κανένα) Από την άλλη και το ΝΙΣΣΑΝ και το ΣΟΥΖΟΥΚΙ έχουν πολύ καλη μεταπωλητική αξία
Το Tivoli εχει μεταπωλητικη αξια γιατι ειναι κορεατικο αρα και αξιοπιστο! Ενω τα ευρωπαϊκα και ιδιαιτερα τα γερμανικα ειναι ζημιαρικα και γι' αυτο δεν αναφερονται καν στο αρθρο.