AN ΔΕΝ ΣΑΝΙΔΩΣΕΙΣ, Ν' ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΓΚΡΗΤΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ Η ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ. ΑΝΕΥΡΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΚΟΥΛΑΔΙΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ.
Τα ίδια έλεγα και γω στην ηλικία σου. Πάντως ο δημόσιος δρόμος δεν είναι για '' χεραδες'', έκανα και γω τον χερα και πλέον νοιώθω ευγνώμων που είμαι καλά και δεν εβλαψα κάποιον συνάνθρωπο μου
Πιστεύω ότι όσοι αγοράζουν υβριδικό το κάνουν συνειδητά, και ήδη εφαρμόζουν μεθόδους οικονομικής οδήγησης. Προφανώς οι μέθοδοι αυτοί μπορεί να αποδώσουν και στα συμβατικά αυτοκίνητα αλλά τα υβριδικά έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα από κατασκευής, όπως τη δυνατότητα ανάκτησης μέρους της ενέργειας φρεναρίσματος, τη λειτουργία του θερμικού κινητήρα σε βελτιστοποιημένες συνθήκες, τη μη λειτουργία του θερμικού κινητήρα σε μικρές ταχύτητες ή ρελαντί (χωρίς το συχνά εκνευριστικό stop - start), ενώ κάποια και τη δυνατότητα (περιορισμένης) ηλεκτρικής φόρτισης από το δίκτυο.
AN ΔΕΝ ΣΑΝΙΔΩΣΕΙΣ, Ν' ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΥΓΚΡΗΤΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙ Η ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ. ΑΝΕΥΡΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΚΟΥΛΑΔΙΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ.
Τα ίδια έλεγα και γω στην ηλικία σου. Πάντως ο δημόσιος δρόμος δεν είναι για '' χεραδες'', έκανα και γω τον χερα και πλέον νοιώθω ευγνώμων που είμαι καλά και δεν εβλαψα κάποιον συνάνθρωπο μου
Πιστεύω ότι όσοι αγοράζουν υβριδικό το κάνουν συνειδητά, και ήδη εφαρμόζουν μεθόδους οικονομικής οδήγησης. Προφανώς οι μέθοδοι αυτοί μπορεί να αποδώσουν και στα συμβατικά αυτοκίνητα αλλά τα υβριδικά έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα από κατασκευής, όπως τη δυνατότητα ανάκτησης μέρους της ενέργειας φρεναρίσματος, τη λειτουργία του θερμικού κινητήρα σε βελτιστοποιημένες συνθήκες, τη μη λειτουργία του θερμικού κινητήρα σε μικρές ταχύτητες ή ρελαντί (χωρίς το συχνά εκνευριστικό stop - start), ενώ κάποια και τη δυνατότητα (περιορισμένης) ηλεκτρικής φόρτισης από το δίκτυο.