Oι παγκοσμιες πωλησεις για το 2017 δειχνουν οτι μεσα στην πρωτη 5αδα βρισκονται 3 ιαπωνικες εταιρειες (1η Toyota, 4η Honda, 5η Nissan) και στην πρωτη 10αδα 2 κορεατικες. Αυτο δεν συμβαινει με καμμια αλλη χωρα και δειχνει περιτρανα οτι ο βασικος λογος προτιμησης τους ειναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που ακομα βρισκεται (ευτυχως) σε υψηλα επιπεδα αλλα και ψηλα στην λιστα των προαπαιτουμενων χαρακτηριστικων που θελουν οι περισσοτεροι οδηγοι στον πλανητη να εχει το αυτοκινητο τους! Εκτος αυτου ομως τα ασιατικα ειναι πλεον απολυτα ολοκληρωμενα αυτοκινητα εχοντας υψηλη ποιοτητα κατασκευης, τεχνολογια αιχμης, ξεχωριστη και βραβευμενη σχεδιαση, οδηγικη απολαυση, ηχομονωση, σαλονια, ποιοτητα κυλισης και παντα πολυετεις εγγυησεις οι οποιες ομως ειναι τυπικες συνηθως αφου τις χρησιμοποιεις σπανια και οχι συχνα οπως στα ευρωπαϊκα.
Εξαιρέσεις στους κανόνες υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και μπορεί ο οποιοσδήποτε να πάρει Ιαπωνικό και να βλαστημήσει και να πάρει πχ Ιταλικό (που έχουν κακή φήμη στατιστικά) και να του βγει ΤΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Στατιστικά όμως είναι αδιαμφησβήτητη η Ιαπωνική αξιοπιστία και ρωτήστε τα περισσότερα συνεργεία όπως και τους μαντράδες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, οι οποίοι ειδικά στα GROUP VAG πίνουν νερό στην υγειά τους!!.
Δεν είχαμε στην οικογένεια ποτέ ευρωπαϊκά για να έχω προσωπική εμπειρία, αλλά ακούω από φίλους που έχουν για προβλήματα, φυσικά όχι από όλους, αλλά από τους περισσότερους. Ειδικά από όσους έχουν GROUP VAG ένα σημαντικό ποσοστό αυτών έχουν διάφορα προβλήματα! Η στατιστική λοιπόν από την δικιά μου εμπειρία επιβεβαιώνεται υπέρ των Ιαπωνικών με διαφορά.
Από το 1976 έχουν περάσει από την οικογένεια, συγγενικό περιβάλλον, φίλους και δουλειά πάνω από 30 Ιαπωνικά από όσο θυμάμαι. Κανένα δεν άφησε κανένα στον δρόμο και σχεδόν κανένα δεν έβγαλε προβλήματα. Πχ από τα τελευταία 3 που έχουμε από το 2007, TOYOTA AVENSIS 165000 χιλ., YARIS D-4D 202000 χιλ., AURIS 180000 χιλ., ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, SUBARU IMPREZA WRX του 2000 με 89000 χιλ. κ.α. επίσης τίποτε, εκτός του αισθητήρα ‘’λ’’ και μπροστινού ρουλεμάν τροχού από την πίστα Σερρών που μπήκε αρκετές φορές.
Το πιο χοντρό πρόβλημα που δεν περίμενα από Ιαπωνικό, είναι σε Suzuki Ignis του 2003 με καμιά 170000 χιλ. που χρειάστηκε στα 150000 αλλαγή ρουλεμάν κιβωτίου και ημίμπαρα, κάτι που δεν μου έχει τύχει ξανά σε Ιαπωνικό.
Τα ευρωπαϊκά μου αρέσουν εξίσου ή και περισσότερο σε πολλές περιπτώσεις. Αν είχαν την αξιοπιστία που θέλω θα έπαιρνα σίγουρα, αλλά δεν θα μπορούσα με τίποτε να ρισκάρω, ειδικά τους δύσκολους καιρούς που ζούμε, όπου θέλουμε ένα απροβλημάτιστο κατά το δυνατόν αυτοκίνητο.
Έχω το TOYOTA Corolla 1.600 sedan, μοντέλο 11/2007 (10 χρονών) 135.000 χιλ. πέρα τα cervices τίποτα άλλο. Και απο τεχνολογία, αισθάνομαι σαν να το πήρα ''χθες'', οτι βάζουν τώρα σε άλλες μάρκες, τα έχω πριν 10 χρόνια......
Για μένα όλα είναι θέμα τύχης . Όλες οι μάρκες βγάζουν ελαττωματικά, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα.
Πχ γνωστός μου με μια άλφα gt πληρώνει κάθε χρόνο 200-300 σε ζημιές. Άλλοι την λένε καλό αμάξι..
Εγώ με ένα civic του 05 μόνο ψηλολογια.
Πάντως τα γιαπωνέζικα φαίνεται πως με λιγότερη προσοχή βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα αναίμακτα.
ΙΑΠΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΙΑΠΩΝ.....ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟΥΟΤΑ (STARLET '89 145000 Km ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,COROLLA '93 38000Km ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ, 0 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, TO "ΛΑΘΟΣ" OPEL ASTRA '97 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 170000 ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ "ΚΗΝΗΓΑΩ" ΤΟ ΑΜΑΞΙ,49000Κμ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ, 78000Κμ ΠΗΝΕΙΟ ΔΥΝΑΜΟΥ,92000Κμ ΨΥΓΕΙΟ, 14000Κμ ΕΚΑΨΕ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ SERVICE ΣΤΗΝ OPEL,ΟΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΠΛΑΝΗΣΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΡΝΟ,Ο ΤΟΡΝΑΔΟΡΟΣ ΕΙΧΕ ΑΛΑ ΔΥΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ,ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΨΗ ΠΟΛΑΠΛΕΣΙΑΣΤΕΣ(ΤΕΤΡΑΔΑ)ΣΤΗΣ 16000 Κμ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΣΥΧΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ,ΕΚΤΟΤΕ ΤΟΥΟΤΑ CELICA 0 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS .97 TOYOTA AVENSIS '05 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ......
Majestic συγνωμη που θα στο χαλασω αλλα μιλαω μεμονωμενα για μαρκες. Οχι για γκρουπ. H Toyota μονη της φετος ηδη βρισκεται 2.000.000 αυτοκινητα μπροστα απο την VW. ΜΟΝΟ σαν γκρουπ με ΟΟΟΟΛΕΣ τις μαρκες μεσα μπορει να την ξεπερασει οριακα και φετος οπως περσι. Αν γκρουπαριστουν οι Ιαπωνες θα βγαινουν παγκοσμιοι πρωταθλητες καθε χρονο σαν τον Ολυμπιακο!
Το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα TOYOTA starlet 1.0, το αγόρασα το 1989. Είναι πλέον το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας - το άλλο είναι ένα HYUNDAI του 1999 - και κυκλοφορεί κανονικά με 300.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Της κούτας Renault Scenic του 2005 έμενε μονίμως από μπαταρία μιά φορά καθε 10 μέρες μεχρι που το ξεφορτώθηκε ο ιδιοκτήτης του. Megane του 2007 εχει ξεκολλήσει ολη η ταπετσαρία και δεν δουλεύει καμμιά ζώνη... Αντιστοίχως Renault 19 του 1993 με σχεδόν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα δεν εχει πάθει τιποτα και παει ακομη...
Ειναι επιβεβαιωμένο οτι τα παλιότερα γιαπωνέζικα ήταν περισσότερο αξιόπιστα. Στην εποχή της στάνταρ υπερτροφοδότησης και του downsizing θα πρέπει να μην πάμε με την πεπατημένη οτι το γιαπωνέζικο ειναι ντε και καλα αξιόπιστο αλλά να περιμένουμε να δούμε κ να έχουμε μάτια κ αυτιά ανοικτά. Μην ξεχνάμε οτι κ το vag group ως αξιόπιστος κατασκευαστής καθιερώθηκε με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, μέχρι που τα έκανε όλα turbo κ έπεσε το κράξιμο για τις αβαρίες.. έπειτα στο θέμα τη αξιοπιστίας το μεγαλύτερο ρόλο πιστεύω παίζει η χρήση που κάνει ο καθένας. Έχω δει πολλούς κάγκουρες να καταστρέφουν αυτοκίνητα λόγω οτι δεν ξέρουν τι θα πει συντήρηση κ μετα να κράζουν το αμαξι που χάλασε...
Θεωρώ γενικά ότι ανάλογα τον πιο κατασκευαστή θα επιλέξεις για αγορά,σε κάποιον τομέα θα κερδίσεις; σε κάποιον άλλο θα χάσεις.Αν και τα τελευταία χρόνια όλοι προσπαθούν να βελτιωθούν σε όλα τα επίπεδα.Προσωπικά εχω ενα Peugeot 206του 1/2000 με 224.000χλμ και ενα Suzuki swift του 1/2007 με 68.000χλμ.Όλα τα service στην ωρα τους με σχεδον μηδενικά προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα, τουλάχιστον αυτά των μεγάλων κατασκευαστών, είναι πλέον αξιόπιστα. Τα ιαπωνικά όμως, δηλαδή αυτά που έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία, έχουν το κάτι επιπλέον στην αξιοπιστία και στην αντοχή στο χρόνο. Αυτό που έχω καταλάβει, μετά από 18 αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου, η τα οδήγησα για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι ότι τα ευρωπαϊκά, ή τα ιαπωνικά συναρμολογημένα εκτός Ιαπωνίας, παρουσιάζουν (ενοχλητικά) μικροπροβλήματα στα περιφερειακά (αντλίες, δίσκοι πλατώ, μέχρι και λαμπάκια) που τα αγοράζουν απο τοπικούς κατασκευαστές. Επίσης μικροπροβλήματα στη συναρμολόγηση (τριγμοί κλπ), ιδιαίτερα αυτά που συναρμολογούνται σε "εξωτικές" χώρες. Κατά τα άλλα, απαίτηση αντοχής στο χρόνο και τεχνολογική πρωτοπορεία είναι ασύμβατες, επειδή ένα αυτοκίνητο δεκαετίας είναι αφύσικο να είναι σύγχρονο. Εκτός, βέβαια, από τα αυτοκίνητα πρέμιουμ κατηγορίας που μπορούν, λόγω κόστους, να ενσωματώνουν πρώτα τις νέες τεχνολογίες, π.χ Μερσεντές.
Η αξιοπιστία των ιαπωνικών είναι πλέον ένας μύθος. Αγόρασα το Suzuki Ignis πριν 3 μηνες, το οποίο είναι και φτιαγμένο στην Ιαπωνία, και στα 1200 χιλιόμετρα μου έβγαλε πρόβλημα η κρεμαγιέρα και πιο πριν μου είχε χαλάσει και το multimedia.
Suzuki Swift 1.6 sport στα 18,000χλμ κόλλησαν οι βαλβίδες και η αντιπροσωπία δεν το κάλυπτε στην εγγύηση. Τελικά βρεθήκαμε 3 με το ίδιο πρόβλημα το κυνηγήσαμε και μας κάλυψε μόνο τα ανταλλακτικά. Nissan Micra 1.4 cabrio μέχρι τα 60,000χλμ με άφησε 3 φορές και πολλά ηλεκτρολογικά προβλήματα. Toyοta Yaris κάθε 2 μήνες έμενε από μπαταρία. Γείτονας με Alfa Romeo 145 και 200.000χλμ φίλτρα λάδια και κάτι λάμπες. Μηχάνημα είναι, στο δρόμο είναι, χιλιόμετρα κάνει, μπορεί να σου βγει καλό μπορεί και όχι, δεν έχει σχέση με το που έχει έδρα η κάθε εταιρία.
Subaru forester 2.0xt του 2003. με προσεγμενη συντηρηση, το οχημα ειναι σαν καινουργιο παροτι 16 χρονων. ειναι το τελειο αυτοκινητο, χωροι, γκαζια, 4κινηση, οδηγικη απολαυση. Αν ηθελα να παρω κατι καλυτερο τωρα, χρειαζομαι πανω απο 70000 ευρω, εξωπραγματικο - διαστημικο ποσο για τις μερες μας, ασε που δεν υπαρχει καν λογος να το αλλαξω. Οσο και να κοστιζει η συντηρηση, δεν εχει καμμια σχεση με τις υπερφουσκωμενες τιμες των νεων αυτοκινητων. Παρεπιπτωντος σε σχεση με τα σχολια για τα ιταλικα, η οικογενεια μου απο τα μεσα δεκαετιας 70 ειχε παντα φιατ-λαντσια-αλφα και ποτε κανενα δεν παρουσιασε σοβαρο προβλημα (εκτος απο κουδουνισμα ή φτηνα πλαστικα) σε αντιθεση με τα γερμανικα. Και για να συμπληρωσω με τον ελ σεπολ, ο κουμπαρος μου που δουλευει σε VAG συγκροτημα, ορκιζεται για την αξιοπιστια KIA-Hyundai σε αντιθεση με τα VW που 1 στις 3 γενιες μονο δεν εχει σοβαρα θεματα.
Δυστυχως, παρολο που ειμαι fun των ευρωπ. αυτοκινητων, συμφωνα με ερευνες τοσο στην Ευρωπη οσο και στις ΗΠΑ, το χασμα αξιοπιστιας μεταξυ των Ιαπωνικων και Ευρωπαικων αυτοκινητων ολοενα και μεγαλωνει. Και αυτο ισχυει και για τα πολυτελη ευρωπαικα μοντελα, που μαλλον πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες. Ιδιαιτερα με την προσθηκη ολο και περισσοτερων ηλεκτρονικων συστηματων στα καινουργια μοντελα, φαινεται οτι τα ευρωπαικα παρουσιαζουν ολοενα κα περισσοτερες βλαβες σε σχεση με τα ιαπωνικα και τα κορεατικα. Φαινεται οτι μαλλον οι Ασιατες τα καταφερνουν καλυτερα! Μηπως τελικα μας πεισουν να προτιμαμε αποκλειστικα και τα αυτοκινητα τους οπως κανουμε με τα κινητα και τις αλλες ηλεκτρον. συσκευες?
Ποια γιαπωνέζικα, ποια γερμανικά, Γαλλικά ΚΟΚ????Τουρκία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Γαλλία, Αγγλία χώρες κατασκευής! Μέχρι και το skoda octavia το είδα κατασκευής Ρωσίας! Δείτε που κατασκευάστηκε το κάθε ένα και σηκωστε σημαίες αρεσκείας!!!
Καταλαβαίνουμε όλοι οι φίλοι φαντάζομαι πως μιλάμε για στατιστική, ποια μάρκα ή ποιας εθνικής προέλευσης αυτοκίνητα είναι σε ποσοστό πιο αξιόπιστα στον χρόνο....
Γενικά π.χ. θεωρούμε ότι στα 100 αυτοκίνητα αν βγουν ελλατωματικά τα Χ ιαπωνικά, μάλλον θα βγουν τα 2Χ ή 3Χ ιταλικά...Πλέον όμως και οι διαφορές αυτές έχουν αμβλυνθεί, από ότι φαίνεται, μιας και οι Ιταλοί π.χ. συνήλθαν, με ερώτημα τι γίνεται ακριβώς με τα γαλλικά...
@Λογικος Το 2016 πρώτο σε παγκόσμιες σε πωλήσεις VW group, 2η Τουτα,3η GM, 4η Renault-Nissan. Δηλαδή το VAG είναι το πιο αξιόπιστο? Όχι βέβαια απλά πουλάει καλύτερα.
Εξαρτάται πως ψωνίζει ο καθένας!!!!Αν ψωνίζεις μόνο με σκοπό την απόλυτη αξιοπιστία, ψάχνεις αυτό που κατά τα φαινόμενα ή τα διάφορα τέστ θεωρείται αξιόπιστο !!!!Αν αγοράζεις με συναίσθημα, σχεδιασμό, παράδοση, κουλτούρα και γενικά αυτό που σου κάνει κλίκ που λέμε, τότε σίγουρα δεν θα κοιτάξεις αξιοπιστία αλλά αυτό που σ'αρέσει!!!
Ξεχαστε τα Big In Japan,με τη συγχωνευση πολλων εταιριων ολα εχουν γινει πιο ζημιαρικα,πως θα επιβιωναν αλλωστε οι αντιπροσωπιες απο τη μη πωληση ανταλλακτικων...κοινως μη σου τυχει
Για αξιοπιστία μόνο ΚΙΑ και HYUNDAI όποιος θέλει καινούργιο ... απο την στιγμή που η σουτζούκι και η toyota συνεργάστηκαν με την FIAT κλάφτα χαράλαμπε....!! επίσης η toyota συνεργάζεται και με την bmw-peugeot άρα όποιος ξέρει άπο τις βλάβες που βγάζουν άπλα δεν βλέπει προς ιαπωνία εκτός αν πάρεις honda και είναι μόνο απο ιαπωνία όχι τα σάπια απο αγγλία και μετα έχεις μόνο τον Σαρακάκη......Για nissan δεν εκφέρω άποψη γιατί είναι η ρενό μέσα οποτε παίζεις κορώνα γράμματα! Άρα μόνο ΚΟΡΕΑ για αρκετά καλύτερη αξιοπιστία απο όλες τις άλλες μάρκες!!( κάτοχος group vag renault hyundai και kia)(λόγω εργασίας έχω κάνει χιλιόμετρα με πάρα πολλά αυτοκίνητα απο fiat μέχρι και μερτσεντέ κλπ)
Εγώ απ' ότι παρατηρώ η toyota είχε πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα δε χάλαγαν με τίποτα μέχρι τις αρχές του 2000 όταν έφυγε η παραγωγή (των πιο πολλών μοντέλων της) από την Ιαπωνία και ήρθε Ευρώπη από τότε έχουν αρχίσει τα προβλήματα από κοντινούς μου ανθρώπους που είχαν toyota με vvti μοτέρ όλα έκαιγαν λάδι όλα όμως. Ακόμα ένα μείον είναι ότι σκουριάζουν πανευκολα το δικό μου corolla στο πίσω μέρος είχε πετάξει σκουριά από έξω αλλά από μέσα ήταν σαπιμενο στονμεντεσε του Πορτ μπαγαζ το ίδιο πρόβλημα έχει και φίλος μου γιαρις του 12 και στην αντιπροσωπεία του λένε ότι αν δεν έχει τρύπα από σκουριά δεν το καλύβει η εγγύηση εγώ αυτά έχω παρατηρήσει και δε νομίζω ότι θα ξαναπάρω toyota τα τελευταία χρόνια έχει χαλάσει πολύ η αξιοπιστία της
Στα 25+ χρόνια οδηγικής μου εμπειρίας έχουν περάσει από τα χέρια μου και της οικογένειας μου Mitsubishi Galant (ναι, το παλιο τουρμπατο «ασφαλίτικο»!), Toyota Corolla E111 και Ε12, Mitsubishi Colt, Subaru Forester, Toyota Auris, Honda Jazz, Subaru WRX και ένα VW Golf IV... όλα έκαναν η έχουν πάνω από 100.000χλμ και δεν χρειάστηκαν ούτε λάμπα, εκτός από ένα που πωλήθηκε στις 30.000 χλμ κι αυτό ήταν το Golf...
Θυμάστε τη διαφήμιση της εποχής στην τηλεόραση που έλεγε «...ναι, αλλά δεν είναι Golf!»;;; Όντως, ευτυχώς κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου δεν έμοιαζαν στο Golf!!!!
Οι περισσότεροι συνάδελφοι, συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, στρέφονται τα τελευταία χρόνια στα ιαπωνικά μοντέλα ενώ ορκίζονταν στα ευρωπαϊκά και κυρίως στα γερμανικά.
Όσο για το μύθο του ευρωπαϊκού «πατήματος» αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι πρόκειται περί μύθου συγκρίνοντας πάντα οχήματα ίδιας κατηγορίας και παραπλήσιας αν όχι ίδιας αξίας...
Όποτε ναι, Ιαπωνικό παντού και πάντα!
Πρίν από 20-30 χρόνια η αξιοπιστία των ιαπωνικών ήταν στην κορυφή.Μετά άρχισε να χάνει έδαφος αλλά ταυτόχρονα βελτιώθηκε η αξιοπιστία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.Στατιστικά και σήμερα νομίζω πως τα ιαπωνικά-κορεάτικα είναι περισσότερο αξιόπιστα σε σχέση με τα ευρωπαϊκά.Βέβαια όταν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο είναι θέμα τύχης αν σου παρουσιάσει προβλήματα.Εγώ προσωπικά έχω μέχρι σήμερα "γράψει" 1430000 χιλιόμετρα,έχω αλλάξει 18 αυτοκίνητα και ως προς την αξιοπιστία έχω να πω τα εξής:
Τα περισσότερο αξιόπιστα ήταν:Alfa Romeo 159 - Daihatsu Terios 1.5 -Citroen BX -Ford fiesta1.0
Tα περισσότερα προβλήματα τα είχα με : Alfa Romeo Alfasud ti - Toyota carina 1.6 E - Seat ibiza - Toyota yaris 1.0 -BMW 1.16
Δύο FIAT που είχα παλιά ένα tipo και ένα Uno μίζες δυναμό κρεμαγιερες ρουλεμαν καντράν να χαλάνε σασμαν μια φορά μου έμεινε στο χέρι Πήρα Renault Clio και ησυχασα ούτε ξέρω τι σημαίνει συνεργείο Δεκαπέντε χρόνια ούτε κιχ το παραμικρό Αυτά είναι αυτοκίνητα
Ο ΙΑΠΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΕΠΟΙΗΣΕ
Oι παγκοσμιες πωλησεις για το 2017 δειχνουν οτι μεσα στην πρωτη 5αδα βρισκονται 3 ιαπωνικες εταιρειες (1η Toyota, 4η Honda, 5η Nissan) και στην πρωτη 10αδα 2 κορεατικες. Αυτο δεν συμβαινει με καμμια αλλη χωρα και δειχνει περιτρανα οτι ο βασικος λογος προτιμησης τους ειναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που ακομα βρισκεται (ευτυχως) σε υψηλα επιπεδα αλλα και ψηλα στην λιστα των προαπαιτουμενων χαρακτηριστικων που θελουν οι περισσοτεροι οδηγοι στον πλανητη να εχει το αυτοκινητο τους! Εκτος αυτου ομως τα ασιατικα ειναι πλεον απολυτα ολοκληρωμενα αυτοκινητα εχοντας υψηλη ποιοτητα κατασκευης, τεχνολογια αιχμης, ξεχωριστη και βραβευμενη σχεδιαση, οδηγικη απολαυση, ηχομονωση, σαλονια, ποιοτητα κυλισης και παντα πολυετεις εγγυησεις οι οποιες ομως ειναι τυπικες συνηθως αφου τις χρησιμοποιεις σπανια και οχι συχνα οπως στα ευρωπαϊκα.
Εξαιρέσεις στους κανόνες υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και μπορεί ο οποιοσδήποτε να πάρει Ιαπωνικό και να βλαστημήσει και να πάρει πχ Ιταλικό (που έχουν κακή φήμη στατιστικά) και να του βγει ΤΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Στατιστικά όμως είναι αδιαμφησβήτητη η Ιαπωνική αξιοπιστία και ρωτήστε τα περισσότερα συνεργεία όπως και τους μαντράδες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, οι οποίοι ειδικά στα GROUP VAG πίνουν νερό στην υγειά τους!!. Δεν είχαμε στην οικογένεια ποτέ ευρωπαϊκά για να έχω προσωπική εμπειρία, αλλά ακούω από φίλους που έχουν για προβλήματα, φυσικά όχι από όλους, αλλά από τους περισσότερους. Ειδικά από όσους έχουν GROUP VAG ένα σημαντικό ποσοστό αυτών έχουν διάφορα προβλήματα! Η στατιστική λοιπόν από την δικιά μου εμπειρία επιβεβαιώνεται υπέρ των Ιαπωνικών με διαφορά. Από το 1976 έχουν περάσει από την οικογένεια, συγγενικό περιβάλλον, φίλους και δουλειά πάνω από 30 Ιαπωνικά από όσο θυμάμαι. Κανένα δεν άφησε κανένα στον δρόμο και σχεδόν κανένα δεν έβγαλε προβλήματα. Πχ από τα τελευταία 3 που έχουμε από το 2007, TOYOTA AVENSIS 165000 χιλ., YARIS D-4D 202000 χιλ., AURIS 180000 χιλ., ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, SUBARU IMPREZA WRX του 2000 με 89000 χιλ. κ.α. επίσης τίποτε, εκτός του αισθητήρα ‘’λ’’ και μπροστινού ρουλεμάν τροχού από την πίστα Σερρών που μπήκε αρκετές φορές. Το πιο χοντρό πρόβλημα που δεν περίμενα από Ιαπωνικό, είναι σε Suzuki Ignis του 2003 με καμιά 170000 χιλ. που χρειάστηκε στα 150000 αλλαγή ρουλεμάν κιβωτίου και ημίμπαρα, κάτι που δεν μου έχει τύχει ξανά σε Ιαπωνικό. Τα ευρωπαϊκά μου αρέσουν εξίσου ή και περισσότερο σε πολλές περιπτώσεις. Αν είχαν την αξιοπιστία που θέλω θα έπαιρνα σίγουρα, αλλά δεν θα μπορούσα με τίποτε να ρισκάρω, ειδικά τους δύσκολους καιρούς που ζούμε, όπου θέλουμε ένα απροβλημάτιστο κατά το δυνατόν αυτοκίνητο.
Έχω το TOYOTA Corolla 1.600 sedan, μοντέλο 11/2007 (10 χρονών) 135.000 χιλ. πέρα τα cervices τίποτα άλλο. Και απο τεχνολογία, αισθάνομαι σαν να το πήρα ''χθες'', οτι βάζουν τώρα σε άλλες μάρκες, τα έχω πριν 10 χρόνια......
Για μένα όλα είναι θέμα τύχης . Όλες οι μάρκες βγάζουν ελαττωματικά, άλλες περισσότερα άλλες λιγότερα. Πχ γνωστός μου με μια άλφα gt πληρώνει κάθε χρόνο 200-300 σε ζημιές. Άλλοι την λένε καλό αμάξι.. Εγώ με ένα civic του 05 μόνο ψηλολογια. Πάντως τα γιαπωνέζικα φαίνεται πως με λιγότερη προσοχή βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα αναίμακτα.
Θες αξιοπιστία βρίσκεις Ιαπωνικό θες κράτημα βρίσκεις Γαλλικο,θες ντιζάιν βρίσκεις Ιταλικό Θες άνεση βρίσκεις Γερμανικό,θες όλα τα παραπάνω βρίσκεις 30000+
ΙΑΠΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΙΑΠΩΝ.....ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟΥΟΤΑ (STARLET '89 145000 Km ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,COROLLA '93 38000Km ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ, 0 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, TO "ΛΑΘΟΣ" OPEL ASTRA '97 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 170000 ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ "ΚΗΝΗΓΑΩ" ΤΟ ΑΜΑΞΙ,49000Κμ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ, 78000Κμ ΠΗΝΕΙΟ ΔΥΝΑΜΟΥ,92000Κμ ΨΥΓΕΙΟ, 14000Κμ ΕΚΑΨΕ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ SERVICE ΣΤΗΝ OPEL,ΟΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΓΙΑ ΠΛΑΝΗΣΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΡΝΟ,Ο ΤΟΡΝΑΔΟΡΟΣ ΕΙΧΕ ΑΛΑ ΔΥΟ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ,ΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΨΗ ΠΟΛΑΠΛΕΣΙΑΣΤΕΣ(ΤΕΤΡΑΔΑ)ΣΤΗΣ 16000 Κμ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΣΥΧΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ,ΕΚΤΟΤΕ ΤΟΥΟΤΑ CELICA 0 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS .97 TOYOTA AVENSIS '05 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ......
Majestic συγνωμη που θα στο χαλασω αλλα μιλαω μεμονωμενα για μαρκες. Οχι για γκρουπ. H Toyota μονη της φετος ηδη βρισκεται 2.000.000 αυτοκινητα μπροστα απο την VW. ΜΟΝΟ σαν γκρουπ με ΟΟΟΟΛΕΣ τις μαρκες μεσα μπορει να την ξεπερασει οριακα και φετος οπως περσι. Αν γκρουπαριστουν οι Ιαπωνες θα βγαινουν παγκοσμιοι πρωταθλητες καθε χρονο σαν τον Ολυμπιακο!
Το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα TOYOTA starlet 1.0, το αγόρασα το 1989. Είναι πλέον το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας - το άλλο είναι ένα HYUNDAI του 1999 - και κυκλοφορεί κανονικά με 300.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Της κούτας Renault Scenic του 2005 έμενε μονίμως από μπαταρία μιά φορά καθε 10 μέρες μεχρι που το ξεφορτώθηκε ο ιδιοκτήτης του. Megane του 2007 εχει ξεκολλήσει ολη η ταπετσαρία και δεν δουλεύει καμμιά ζώνη... Αντιστοίχως Renault 19 του 1993 με σχεδόν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα δεν εχει πάθει τιποτα και παει ακομη...
Ειναι επιβεβαιωμένο οτι τα παλιότερα γιαπωνέζικα ήταν περισσότερο αξιόπιστα. Στην εποχή της στάνταρ υπερτροφοδότησης και του downsizing θα πρέπει να μην πάμε με την πεπατημένη οτι το γιαπωνέζικο ειναι ντε και καλα αξιόπιστο αλλά να περιμένουμε να δούμε κ να έχουμε μάτια κ αυτιά ανοικτά. Μην ξεχνάμε οτι κ το vag group ως αξιόπιστος κατασκευαστής καθιερώθηκε με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, μέχρι που τα έκανε όλα turbo κ έπεσε το κράξιμο για τις αβαρίες.. έπειτα στο θέμα τη αξιοπιστίας το μεγαλύτερο ρόλο πιστεύω παίζει η χρήση που κάνει ο καθένας. Έχω δει πολλούς κάγκουρες να καταστρέφουν αυτοκίνητα λόγω οτι δεν ξέρουν τι θα πει συντήρηση κ μετα να κράζουν το αμαξι που χάλασε...
Θεωρώ γενικά ότι ανάλογα τον πιο κατασκευαστή θα επιλέξεις για αγορά,σε κάποιον τομέα θα κερδίσεις; σε κάποιον άλλο θα χάσεις.Αν και τα τελευταία χρόνια όλοι προσπαθούν να βελτιωθούν σε όλα τα επίπεδα.Προσωπικά εχω ενα Peugeot 206του 1/2000 με 224.000χλμ και ενα Suzuki swift του 1/2007 με 68.000χλμ.Όλα τα service στην ωρα τους με σχεδον μηδενικά προβλήματα.
Όλα τα αυτοκίνητα, τουλάχιστον αυτά των μεγάλων κατασκευαστών, είναι πλέον αξιόπιστα. Τα ιαπωνικά όμως, δηλαδή αυτά που έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία, έχουν το κάτι επιπλέον στην αξιοπιστία και στην αντοχή στο χρόνο. Αυτό που έχω καταλάβει, μετά από 18 αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου, η τα οδήγησα για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι ότι τα ευρωπαϊκά, ή τα ιαπωνικά συναρμολογημένα εκτός Ιαπωνίας, παρουσιάζουν (ενοχλητικά) μικροπροβλήματα στα περιφερειακά (αντλίες, δίσκοι πλατώ, μέχρι και λαμπάκια) που τα αγοράζουν απο τοπικούς κατασκευαστές. Επίσης μικροπροβλήματα στη συναρμολόγηση (τριγμοί κλπ), ιδιαίτερα αυτά που συναρμολογούνται σε "εξωτικές" χώρες. Κατά τα άλλα, απαίτηση αντοχής στο χρόνο και τεχνολογική πρωτοπορεία είναι ασύμβατες, επειδή ένα αυτοκίνητο δεκαετίας είναι αφύσικο να είναι σύγχρονο. Εκτός, βέβαια, από τα αυτοκίνητα πρέμιουμ κατηγορίας που μπορούν, λόγω κόστους, να ενσωματώνουν πρώτα τις νέες τεχνολογίες, π.χ Μερσεντές.
Η αξιοπιστία των ιαπωνικών είναι πλέον ένας μύθος. Αγόρασα το Suzuki Ignis πριν 3 μηνες, το οποίο είναι και φτιαγμένο στην Ιαπωνία, και στα 1200 χιλιόμετρα μου έβγαλε πρόβλημα η κρεμαγιέρα και πιο πριν μου είχε χαλάσει και το multimedia.
Suzuki Swift 1.6 sport στα 18,000χλμ κόλλησαν οι βαλβίδες και η αντιπροσωπία δεν το κάλυπτε στην εγγύηση. Τελικά βρεθήκαμε 3 με το ίδιο πρόβλημα το κυνηγήσαμε και μας κάλυψε μόνο τα ανταλλακτικά. Nissan Micra 1.4 cabrio μέχρι τα 60,000χλμ με άφησε 3 φορές και πολλά ηλεκτρολογικά προβλήματα. Toyοta Yaris κάθε 2 μήνες έμενε από μπαταρία. Γείτονας με Alfa Romeo 145 και 200.000χλμ φίλτρα λάδια και κάτι λάμπες. Μηχάνημα είναι, στο δρόμο είναι, χιλιόμετρα κάνει, μπορεί να σου βγει καλό μπορεί και όχι, δεν έχει σχέση με το που έχει έδρα η κάθε εταιρία.
Subaru forester 2.0xt του 2003. με προσεγμενη συντηρηση, το οχημα ειναι σαν καινουργιο παροτι 16 χρονων. ειναι το τελειο αυτοκινητο, χωροι, γκαζια, 4κινηση, οδηγικη απολαυση. Αν ηθελα να παρω κατι καλυτερο τωρα, χρειαζομαι πανω απο 70000 ευρω, εξωπραγματικο - διαστημικο ποσο για τις μερες μας, ασε που δεν υπαρχει καν λογος να το αλλαξω. Οσο και να κοστιζει η συντηρηση, δεν εχει καμμια σχεση με τις υπερφουσκωμενες τιμες των νεων αυτοκινητων. Παρεπιπτωντος σε σχεση με τα σχολια για τα ιταλικα, η οικογενεια μου απο τα μεσα δεκαετιας 70 ειχε παντα φιατ-λαντσια-αλφα και ποτε κανενα δεν παρουσιασε σοβαρο προβλημα (εκτος απο κουδουνισμα ή φτηνα πλαστικα) σε αντιθεση με τα γερμανικα. Και για να συμπληρωσω με τον ελ σεπολ, ο κουμπαρος μου που δουλευει σε VAG συγκροτημα, ορκιζεται για την αξιοπιστια KIA-Hyundai σε αντιθεση με τα VW που 1 στις 3 γενιες μονο δεν εχει σοβαρα θεματα.
Δυστυχως, παρολο που ειμαι fun των ευρωπ. αυτοκινητων, συμφωνα με ερευνες τοσο στην Ευρωπη οσο και στις ΗΠΑ, το χασμα αξιοπιστιας μεταξυ των Ιαπωνικων και Ευρωπαικων αυτοκινητων ολοενα και μεγαλωνει. Και αυτο ισχυει και για τα πολυτελη ευρωπαικα μοντελα, που μαλλον πωλουν φυκια για μεταξωτες κορδελλες. Ιδιαιτερα με την προσθηκη ολο και περισσοτερων ηλεκτρονικων συστηματων στα καινουργια μοντελα, φαινεται οτι τα ευρωπαικα παρουσιαζουν ολοενα κα περισσοτερες βλαβες σε σχεση με τα ιαπωνικα και τα κορεατικα. Φαινεται οτι μαλλον οι Ασιατες τα καταφερνουν καλυτερα! Μηπως τελικα μας πεισουν να προτιμαμε αποκλειστικα και τα αυτοκινητα τους οπως κανουμε με τα κινητα και τις αλλες ηλεκτρον. συσκευες?
Ποια γιαπωνέζικα, ποια γερμανικά, Γαλλικά ΚΟΚ????Τουρκία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Γαλλία, Αγγλία χώρες κατασκευής! Μέχρι και το skoda octavia το είδα κατασκευής Ρωσίας! Δείτε που κατασκευάστηκε το κάθε ένα και σηκωστε σημαίες αρεσκείας!!!
Καταλαβαίνουμε όλοι οι φίλοι φαντάζομαι πως μιλάμε για στατιστική, ποια μάρκα ή ποιας εθνικής προέλευσης αυτοκίνητα είναι σε ποσοστό πιο αξιόπιστα στον χρόνο.... Γενικά π.χ. θεωρούμε ότι στα 100 αυτοκίνητα αν βγουν ελλατωματικά τα Χ ιαπωνικά, μάλλον θα βγουν τα 2Χ ή 3Χ ιταλικά...Πλέον όμως και οι διαφορές αυτές έχουν αμβλυνθεί, από ότι φαίνεται, μιας και οι Ιταλοί π.χ. συνήλθαν, με ερώτημα τι γίνεται ακριβώς με τα γαλλικά...
@Λογικος Το 2016 πρώτο σε παγκόσμιες σε πωλήσεις VW group, 2η Τουτα,3η GM, 4η Renault-Nissan. Δηλαδή το VAG είναι το πιο αξιόπιστο? Όχι βέβαια απλά πουλάει καλύτερα.
Εξαρτάται πως ψωνίζει ο καθένας!!!!Αν ψωνίζεις μόνο με σκοπό την απόλυτη αξιοπιστία, ψάχνεις αυτό που κατά τα φαινόμενα ή τα διάφορα τέστ θεωρείται αξιόπιστο !!!!Αν αγοράζεις με συναίσθημα, σχεδιασμό, παράδοση, κουλτούρα και γενικά αυτό που σου κάνει κλίκ που λέμε, τότε σίγουρα δεν θα κοιτάξεις αξιοπιστία αλλά αυτό που σ'αρέσει!!!
Αμάξι για μια ζωή; Χμμμ.. bmw E30 μάλλον :D
Ξεχαστε τα Big In Japan,με τη συγχωνευση πολλων εταιριων ολα εχουν γινει πιο ζημιαρικα,πως θα επιβιωναν αλλωστε οι αντιπροσωπιες απο τη μη πωληση ανταλλακτικων...κοινως μη σου τυχει
Για αξιοπιστία μόνο ΚΙΑ και HYUNDAI όποιος θέλει καινούργιο ... απο την στιγμή που η σουτζούκι και η toyota συνεργάστηκαν με την FIAT κλάφτα χαράλαμπε....!! επίσης η toyota συνεργάζεται και με την bmw-peugeot άρα όποιος ξέρει άπο τις βλάβες που βγάζουν άπλα δεν βλέπει προς ιαπωνία εκτός αν πάρεις honda και είναι μόνο απο ιαπωνία όχι τα σάπια απο αγγλία και μετα έχεις μόνο τον Σαρακάκη......Για nissan δεν εκφέρω άποψη γιατί είναι η ρενό μέσα οποτε παίζεις κορώνα γράμματα! Άρα μόνο ΚΟΡΕΑ για αρκετά καλύτερη αξιοπιστία απο όλες τις άλλες μάρκες!!( κάτοχος group vag renault hyundai και kia)(λόγω εργασίας έχω κάνει χιλιόμετρα με πάρα πολλά αυτοκίνητα απο fiat μέχρι και μερτσεντέ κλπ)
Εγώ απ' ότι παρατηρώ η toyota είχε πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα δε χάλαγαν με τίποτα μέχρι τις αρχές του 2000 όταν έφυγε η παραγωγή (των πιο πολλών μοντέλων της) από την Ιαπωνία και ήρθε Ευρώπη από τότε έχουν αρχίσει τα προβλήματα από κοντινούς μου ανθρώπους που είχαν toyota με vvti μοτέρ όλα έκαιγαν λάδι όλα όμως. Ακόμα ένα μείον είναι ότι σκουριάζουν πανευκολα το δικό μου corolla στο πίσω μέρος είχε πετάξει σκουριά από έξω αλλά από μέσα ήταν σαπιμενο στονμεντεσε του Πορτ μπαγαζ το ίδιο πρόβλημα έχει και φίλος μου γιαρις του 12 και στην αντιπροσωπεία του λένε ότι αν δεν έχει τρύπα από σκουριά δεν το καλύβει η εγγύηση εγώ αυτά έχω παρατηρήσει και δε νομίζω ότι θα ξαναπάρω toyota τα τελευταία χρόνια έχει χαλάσει πολύ η αξιοπιστία της
Στα 25+ χρόνια οδηγικής μου εμπειρίας έχουν περάσει από τα χέρια μου και της οικογένειας μου Mitsubishi Galant (ναι, το παλιο τουρμπατο «ασφαλίτικο»!), Toyota Corolla E111 και Ε12, Mitsubishi Colt, Subaru Forester, Toyota Auris, Honda Jazz, Subaru WRX και ένα VW Golf IV... όλα έκαναν η έχουν πάνω από 100.000χλμ και δεν χρειάστηκαν ούτε λάμπα, εκτός από ένα που πωλήθηκε στις 30.000 χλμ κι αυτό ήταν το Golf... Θυμάστε τη διαφήμιση της εποχής στην τηλεόραση που έλεγε «...ναι, αλλά δεν είναι Golf!»;;; Όντως, ευτυχώς κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου δεν έμοιαζαν στο Golf!!!! Οι περισσότεροι συνάδελφοι, συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, στρέφονται τα τελευταία χρόνια στα ιαπωνικά μοντέλα ενώ ορκίζονταν στα ευρωπαϊκά και κυρίως στα γερμανικά. Όσο για το μύθο του ευρωπαϊκού «πατήματος» αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι πρόκειται περί μύθου συγκρίνοντας πάντα οχήματα ίδιας κατηγορίας και παραπλήσιας αν όχι ίδιας αξίας... Όποτε ναι, Ιαπωνικό παντού και πάντα!
Πρίν από 20-30 χρόνια η αξιοπιστία των ιαπωνικών ήταν στην κορυφή.Μετά άρχισε να χάνει έδαφος αλλά ταυτόχρονα βελτιώθηκε η αξιοπιστία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.Στατιστικά και σήμερα νομίζω πως τα ιαπωνικά-κορεάτικα είναι περισσότερο αξιόπιστα σε σχέση με τα ευρωπαϊκά.Βέβαια όταν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο είναι θέμα τύχης αν σου παρουσιάσει προβλήματα.Εγώ προσωπικά έχω μέχρι σήμερα "γράψει" 1430000 χιλιόμετρα,έχω αλλάξει 18 αυτοκίνητα και ως προς την αξιοπιστία έχω να πω τα εξής: Τα περισσότερο αξιόπιστα ήταν:Alfa Romeo 159 - Daihatsu Terios 1.5 -Citroen BX -Ford fiesta1.0 Tα περισσότερα προβλήματα τα είχα με : Alfa Romeo Alfasud ti - Toyota carina 1.6 E - Seat ibiza - Toyota yaris 1.0 -BMW 1.16
Δύο FIAT που είχα παλιά ένα tipo και ένα Uno μίζες δυναμό κρεμαγιερες ρουλεμαν καντράν να χαλάνε σασμαν μια φορά μου έμεινε στο χέρι Πήρα Renault Clio και ησυχασα ούτε ξέρω τι σημαίνει συνεργείο Δεκαπέντε χρόνια ούτε κιχ το παραμικρό Αυτά είναι αυτοκίνητα