Κατ αρχάς δεν θίγεται το πιο σημαντικό. Οποιαδήποτε αύξηση της ιπποδύναμης πέραν του 20% είναι παράνομη στην Ελλάδα. Δεν μπορείς να πάρεις ενα αμάξι 100 άλογα και να το κάνεις 300. Ούτε στην άδεια μπορεί να περαστεί, ούτε κτεο περνάει χωρίς λάδωμα. Και το πιο σημαντικό, δεν καλύπτει η ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος από την στιγμή που έχουν αλλάξει τα εργοστασιακα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Μας έχετε πρήξει με τα ντίζελ που κυκλοφορούν παράνομα στην Αττική, και με τις παράνομα βελτιωμένες σκοτωστρες με τους ξηλωμενους καταλύτες όχι μόνο δεν ασχολείστε αλλά τις θαυμαζετε κιόλας....εννοείται πως καθε νοήμων άνθρωπος που σέβεται τα λεφτά του, μένει μακρυά απο τέτοια εκτρώματα. Αλλιώς ας αιμορραγεί κάθε λίγο στα.συνεργεία. Αν θέλεις αμάξι επιδόσεων, το παίρνεις έτοιμο. Τώρα αν μιλάμε για αισθητική βελτίωση, καμιά ζαντουλα, καμιά εξάτμιση οκ. Αλλά μέχρι εκεί....
Κατ αρχάς δεν θίγεται το πιο σημαντικό. Οποιαδήποτε αύξηση της ιπποδύναμης πέραν του 20% είναι παράνομη στην Ελλάδα. Δεν μπορείς να πάρεις ενα αμάξι 100 άλογα και να το κάνεις 300. Ούτε στην άδεια μπορεί να περαστεί, ούτε κτεο περνάει χωρίς λάδωμα. Και το πιο σημαντικό, δεν καλύπτει η ασφαλιστική σε περίπτωση ατυχήματος από την στιγμή που έχουν αλλάξει τα εργοστασιακα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Μας έχετε πρήξει με τα ντίζελ που κυκλοφορούν παράνομα στην Αττική, και με τις παράνομα βελτιωμένες σκοτωστρες με τους ξηλωμενους καταλύτες όχι μόνο δεν ασχολείστε αλλά τις θαυμαζετε κιόλας....εννοείται πως καθε νοήμων άνθρωπος που σέβεται τα λεφτά του, μένει μακρυά απο τέτοια εκτρώματα. Αλλιώς ας αιμορραγεί κάθε λίγο στα.συνεργεία. Αν θέλεις αμάξι επιδόσεων, το παίρνεις έτοιμο. Τώρα αν μιλάμε για αισθητική βελτίωση, καμιά ζαντουλα, καμιά εξάτμιση οκ. Αλλά μέχρι εκεί....
Βεβαίως και χάνει αξία ένα φτιαγμένο αμάξι σε σχέση με ένα μαμά. Ευχαριστώ