Πιστεύω ότι οι αιτίες για την αύξηση της δημοτικότητας των χάτσμπακ έναντι των μπερλινών είναι:
-Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος, για το ίδιο μήκος αυτοκινήτου.
-Η καλύτερη αεροδυναμική (θεωρητικά τουλάχιστον).
-Η καλύτερη αισθητική (υποκειμενικά).
Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα με τα χάτσμπακ εξαιτίας της μεγάλης σχεδόν οριζόντιας επιφάνειας γυαλιού της 5ης πόρτας και αυτό είναι το έντονο φαινόμενο του θερμοκηπίου που προκαλεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, για περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα.
Σήμερα βέβαια υπάρχουν λύσεις, είτε κατ' ευθείαν από τον κατασκευαστή είτε aftermarket (μεμβράνες).
Γιώργο μεταξα συμφωνω σε ολα εκτος απο ενα αεροδυναμικα οι μπερλινες έχουν καλύτερο αεροδυναμικο συντελεστή παράδειγμα mercedes e class cla bmw 3 series audi a4 a6 και πολλα αλλα
Πιστεύω ότι οι αιτίες για την αύξηση της δημοτικότητας των χάτσμπακ έναντι των μπερλινών είναι: -Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος, για το ίδιο μήκος αυτοκινήτου. -Η καλύτερη αεροδυναμική (θεωρητικά τουλάχιστον). -Η καλύτερη αισθητική (υποκειμενικά). Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα με τα χάτσμπακ εξαιτίας της μεγάλης σχεδόν οριζόντιας επιφάνειας γυαλιού της 5ης πόρτας και αυτό είναι το έντονο φαινόμενο του θερμοκηπίου που προκαλεί στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, για περιοχές με μεγάλη ηλιοφάνεια όπως η Ελλάδα. Σήμερα βέβαια υπάρχουν λύσεις, είτε κατ' ευθείαν από τον κατασκευαστή είτε aftermarket (μεμβράνες).
Γιώργο μεταξα συμφωνω σε ολα εκτος απο ενα αεροδυναμικα οι μπερλινες έχουν καλύτερο αεροδυναμικο συντελεστή παράδειγμα mercedes e class cla bmw 3 series audi a4 a6 και πολλα αλλα
SW.Kai koursa kai xorous.