ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ SERVICE ΣTO AYTOKINHTO TOY MONOΣ TOY, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΝΕΟΣΣΟΥΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΔΑΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.
Παιδιά το θέμα είναι όταν σου δίνουν 5, 8, 10 χρόνια εγγύηση οι αντιπροσωπειες για να σε κρατούν όμηρο τους, τι χέρι να βάλεις άμα γίνει μαλακεια δεν καθαρίζεις με τπτα.
Εγώ κάνω σχεδόν τα πάντα μηχανικά στο αυτοκίνητο, όπως π.χ. τη συναρμολόγηση του κινητήρα, ακόμα και κάποιες βελτιώσεις. Όμως με τα ηλεκτρονικά δεν τα πάω καλά. Τα παλιότερα αυτοκίνητα, που δεν είχαν ηλεκτρονικά δεν με δυσκόλευαν καθόλου. Σήμερα με τα ηλεκτρονικά χρειάζεται διαγνωστικό, για να μην ξοδεύεις μια περιουσία σε ανταλλακτικά, που δεν έχουν πρόβλημα, αλλά τα αλλάζεις μέχρι να εντοπίσεις τη βλάβη. Να επισημάνω στους ερασιτέχνες μηχανικούς, ότι για να κάνουν μια σωστή δουλειά, να φροντίσουν να προμηθευτούν το βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου τους, από μια καλή εταιρεία, όπως η Haynes: https://haynes.com/en-us/car-manuals Επίσης να προσέχουν πάντα να σφίγγουν όλες τις βίδες, με τη σωστή ροπή και γιαυτό χρειάζεται να προμηθευτούν μια σειρά από δυναμόκλειδα. Δεν απαιτεί δυναμόμετρο μόνο η κυλινδροκεφαλή, αλλά όλες οι βίδες του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα αν δεν έχουμε εμπειρία, διότι το υπερβολικό σφίξιμο, εκτός του ότι φέρνει μια βίδα στα όρια θραύσεως, παραμορφώνει και τα εξαρτήματα, με αποτέλεσμα την όχι σωστή λειτουργία τους. Στη φωτογραφία φαίνεται ένας κινητήρας Mitsubishi 4G54, που συναρμολόγησα, μετά από γενική επισκευή.
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ SERVICE ΣTO AYTOKINHTO TOY MONOΣ TOY, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΝΕΟΣΣΟΥΣ-ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΔΑΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.
Παιδιά το θέμα είναι όταν σου δίνουν 5, 8, 10 χρόνια εγγύηση οι αντιπροσωπειες για να σε κρατούν όμηρο τους, τι χέρι να βάλεις άμα γίνει μαλακεια δεν καθαρίζεις με τπτα.
Μόνο η γυναίκα δεν μαθαίνεται και ας είσαι και 10 χρόνια μαζί της. Όλα τα άλλα στην ζωή κουτσά στραβά μαθαίνονται.
Εγώ κάνω σχεδόν τα πάντα μηχανικά στο αυτοκίνητο, όπως π.χ. τη συναρμολόγηση του κινητήρα, ακόμα και κάποιες βελτιώσεις. Όμως με τα ηλεκτρονικά δεν τα πάω καλά. Τα παλιότερα αυτοκίνητα, που δεν είχαν ηλεκτρονικά δεν με δυσκόλευαν καθόλου. Σήμερα με τα ηλεκτρονικά χρειάζεται διαγνωστικό, για να μην ξοδεύεις μια περιουσία σε ανταλλακτικά, που δεν έχουν πρόβλημα, αλλά τα αλλάζεις μέχρι να εντοπίσεις τη βλάβη. Να επισημάνω στους ερασιτέχνες μηχανικούς, ότι για να κάνουν μια σωστή δουλειά, να φροντίσουν να προμηθευτούν το βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου τους, από μια καλή εταιρεία, όπως η Haynes: https://haynes.com/en-us/car-manuals Επίσης να προσέχουν πάντα να σφίγγουν όλες τις βίδες, με τη σωστή ροπή και γιαυτό χρειάζεται να προμηθευτούν μια σειρά από δυναμόκλειδα. Δεν απαιτεί δυναμόμετρο μόνο η κυλινδροκεφαλή, αλλά όλες οι βίδες του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα αν δεν έχουμε εμπειρία, διότι το υπερβολικό σφίξιμο, εκτός του ότι φέρνει μια βίδα στα όρια θραύσεως, παραμορφώνει και τα εξαρτήματα, με αποτέλεσμα την όχι σωστή λειτουργία τους. Στη φωτογραφία φαίνεται ένας κινητήρας Mitsubishi 4G54, που συναρμολόγησα, μετά από γενική επισκευή.