Εμένα έβαζε νερά το VW POLO μοντέλο 2005 και ΠΟΤΕ κανένας δεν έλυσε το πρόβλημα, το είχα αγοράσει καινούργιο και νερά άρχισε να βάζει στον πέμπτο χρόνο, αν έβρεχε γέμιζε ο συνοδηγός κουβάδες νερού. Το πούλησα σε κάποιο ψώνιο που ήθελε πάση θυσία vw polo γιατί λέει ήταν καλά αμάξια.
Σιγα τα ωα!!
Βαλτε στο δισακι της μαρκας vw αλλη μια αδυναμια και ενα προβλημα ακομα μεσα στα πολλα.
Ας ειναι καλα τα συνεργεια και τα κοροιδα που τα αγοραζουν και εχει ο θεος......αλλα οχι αυτη βεβαια που ξεπαραδιαζονται συνεχεια με την επιλογη τους!!
Το ίδιο ακριβώς συνέβει και στο αυτοκίνητο του αδερφού μου χθες το μεσημέρι. Είναι ένα seat mii, δηλαδή ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με το vw up που αναφέρετε στο άρθρο σας. Επιστρέφοντας από τη δουλειά του το βρήκε με 10 εκ νερό στη θέση του οδηγού και πίσω από του οδηγού.
Για ένα μεμονωμένο περιστατικό παίρνει η μπαλα όλη τη σειρά? Οποιοδήποτε κακοσυντηρημενο αυτοκινητο θα πάθει τα ιδια και χειρότερα. Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όσο για εσάς τους "λάτρεις" των γερμανικών αναρωτιέμαι. Αν συνέβαινε το ίδιο σε ένα Ασιατικό τι θα λεγατε? Ψάχνετε να βρείτε γερμανικό άρθρο να βγάλετε τη χολή σας...
Σύμφωνα λοιπόν με όλα τα λεγόμενα 1) Η εταιρία είχε γνώση της ιδιαιτερότητας/αδυναμίας του συγκεκριμένου σημείου και είχε ενημερώσει όλα τα επίσημα συνεργεία 2) Η κάτοχος είχε πάει σε ανεξάρτητο συνεργείο, το οποίο είχε άγνοια (ο μπαρμπα φριτς της γειτονιάς) 3) Το αυτοκίνητο πέρασε "βιολογικό" από τον τυφώνα Χαβιέ και όχι μια τυπική βροχή 4) Αραιά και που καλό είναι ΟΛΟΙ να καθαρίζουμε τα φύλλα από τις υδρορροές μόνοι μας, δε χρειάζεται να πας σε συνεργείο για τα αυτονόητα. Μετά μας φταίει η εταιρία;
Καλα μην τρελλαινεστε. Εδω εχω ακουσει να γινεται πισινα Volvo XC60. Ποιοτητα κατασκευης της πλακας και απο τις δυο υπερτιμημενες εταιρειες.
Εμένα έβαζε νερά το VW POLO μοντέλο 2005 και ΠΟΤΕ κανένας δεν έλυσε το πρόβλημα, το είχα αγοράσει καινούργιο και νερά άρχισε να βάζει στον πέμπτο χρόνο, αν έβρεχε γέμιζε ο συνοδηγός κουβάδες νερού. Το πούλησα σε κάποιο ψώνιο που ήθελε πάση θυσία vw polo γιατί λέει ήταν καλά αμάξια.
Μπανιέρα με ρόδες.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΌΠΟΙΟΣ ΈΧΕΙ VW ΔΕΝ ΠΑΡΚΆΡΕΙ ΠΟΤΈ ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΦΥΛΛΟΒΟΛΑ ΔΈΝΤΡΑ, ΨΆΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΕΙΘΑΛΉ !
Ωπ, άρχισε να "ξηλώνεται" το πουλόβερ από "μέσα". Τί παίζει, έκλεισε την κάνουλα το αμαρτωλό group?
Σιγα τα ωα!! Βαλτε στο δισακι της μαρκας vw αλλη μια αδυναμια και ενα προβλημα ακομα μεσα στα πολλα. Ας ειναι καλα τα συνεργεια και τα κοροιδα που τα αγοραζουν και εχει ο θεος......αλλα οχι αυτη βεβαια που ξεπαραδιαζονται συνεχεια με την επιλογη τους!!
Το ίδιο ακριβώς συνέβει και στο αυτοκίνητο του αδερφού μου χθες το μεσημέρι. Είναι ένα seat mii, δηλαδή ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με το vw up που αναφέρετε στο άρθρο σας. Επιστρέφοντας από τη δουλειά του το βρήκε με 10 εκ νερό στη θέση του οδηγού και πίσω από του οδηγού.
Για ένα μεμονωμένο περιστατικό παίρνει η μπαλα όλη τη σειρά? Οποιοδήποτε κακοσυντηρημενο αυτοκινητο θα πάθει τα ιδια και χειρότερα. Μη τα τσουβαλιάζουμε όλα. Όσο για εσάς τους "λάτρεις" των γερμανικών αναρωτιέμαι. Αν συνέβαινε το ίδιο σε ένα Ασιατικό τι θα λεγατε? Ψάχνετε να βρείτε γερμανικό άρθρο να βγάλετε τη χολή σας...
μια χαρά είναι το up παιδιά....πότε δεν μου συνέβη εμένα αυτό όταν έβρεξε από βλάβες καμία μέχρι σήμερα και επίσης super οικονομικό (cng)
Σύμφωνα λοιπόν με όλα τα λεγόμενα 1) Η εταιρία είχε γνώση της ιδιαιτερότητας/αδυναμίας του συγκεκριμένου σημείου και είχε ενημερώσει όλα τα επίσημα συνεργεία 2) Η κάτοχος είχε πάει σε ανεξάρτητο συνεργείο, το οποίο είχε άγνοια (ο μπαρμπα φριτς της γειτονιάς) 3) Το αυτοκίνητο πέρασε "βιολογικό" από τον τυφώνα Χαβιέ και όχι μια τυπική βροχή 4) Αραιά και που καλό είναι ΟΛΟΙ να καθαρίζουμε τα φύλλα από τις υδρορροές μόνοι μας, δε χρειάζεται να πας σε συνεργείο για τα αυτονόητα. Μετά μας φταίει η εταιρία;