Το κακό δεν είναι τόσο το κόστος, πες ότι πληρώνεις το γούστο σου.
Το κακό της υπόθεσης, κάτι που δεν ξέρουν πολλοί, είναι ότι με τα φαρδιά λάστιχα, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθούν ή προσπαθούσαν να κρύψουν τις ατέλειες του στησίματος και τα άσχημα κρατήματα. Δεν είναι τυχαίο που αυτοκίνητα 1400 και 1600 κ.ε. με το πολύ 100 ίππους φορούσαν ελαστικά 205 - 225. Είναι δυνατόν να κινηθούν σβέλτα και να μην καίνε αυτά τα αυτοκίνητα?
Αλλά μπροστά στο να φεύγουν στις στροφές ή να εμφανίζουν υποστροφή / υπερστροφή κατά περίπτωση, επειδή δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να αναπτύξουν μία σωστή ανάρτηση, ενώ αντίθετα οι ιπποδυνάμεις για λόγους εντυπωσιασμού και μάρκετινγκ έχουν ξεφύγει (άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή) έβαζαν και βάζουν αβέρτα φαρδιά λάστιχα.
Το κακό δεν είναι τόσο το κόστος, πες ότι πληρώνεις το γούστο σου. Το κακό της υπόθεσης, κάτι που δεν ξέρουν πολλοί, είναι ότι με τα φαρδιά λάστιχα, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προσπαθούν ή προσπαθούσαν να κρύψουν τις ατέλειες του στησίματος και τα άσχημα κρατήματα. Δεν είναι τυχαίο που αυτοκίνητα 1400 και 1600 κ.ε. με το πολύ 100 ίππους φορούσαν ελαστικά 205 - 225. Είναι δυνατόν να κινηθούν σβέλτα και να μην καίνε αυτά τα αυτοκίνητα? Αλλά μπροστά στο να φεύγουν στις στροφές ή να εμφανίζουν υποστροφή / υπερστροφή κατά περίπτωση, επειδή δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να αναπτύξουν μία σωστή ανάρτηση, ενώ αντίθετα οι ιπποδυνάμεις για λόγους εντυπωσιασμού και μάρκετινγκ έχουν ξεφύγει (άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή) έβαζαν και βάζουν αβέρτα φαρδιά λάστιχα.