"Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν θα είναι ντίζελ τα αυτοκίνητα στα επόμενα χρόνια." Στην Ελλάδα και ειδικά στην ελληνική επαρχία, θα κυκλοφορούν άνετα τα ντίζελ για τα επόμενα δέκα χρόνια τουλάχιστον αν όχι για παραπάνω....
Παιδιά τα υβριδικά και ηλεκτρικά απλώς πανάκριβα χωρίς να ξέρουμε κόστος βλαβών, είδος βλαβών, κόστος συντήρησης /φόρτισης, χρόνο κατασκευής υποδομών για να τα υποστηρίξουν, έλλειψη ποικιλίας μοντέλων ,χρόνο αποσβεσης μεταξύ ενός ηλεκτρικού κι ενός συμβατικου αυτοκινήτου, κ, αλλά πολλά. Τώρα όσον αφορά τα ντίζελ σήμερα που είχε ωραίο καιρό έκανα μια βόλτα στη λ Βουλιαγμενης και λέω δεν μπαίνω και στις αντιπροσωπειες που είναι όλες μαζεμένες να δω διάφορα αμαξακια, βρε το 90 %των εκθεμάτων τους μόνο ΝΤΊΖΕΛ ,τώρα τι θα γίνει μετά από 20 χρόνια, καλά να είμαστε και να υπάρχουμε /υπαρχετε και το ξανασυζητάμε.
Απο τη στιγμή που κυκλοφόρησαν τα diesel στην Ελλάδα, έχουν στοκάρει απίστευτα οι βενζίνες και τα υβριδικά... γι αυτό τέτοιος πανικός με τα diesel... τα καινούρια diesel (euro 5 και 6) δεν ειναι περισσότερο ρυπογόνα απο τα παλαιότερα και τα νέα βενζινοκίνητα.-
Τα ηλεκτρικά είναι κατάλληλα, ως δεύτερα, ή τρίτα αυτοκίνητα, για την πόλη, καθώς είναι μικρά σε μέγεθος και κάνουν συνήθως σύντομες διαδρομές, ώστε μέσα στη μέρα δεν πρόκειται να εκφορτίσουν τις μπαταρίες τους. Επίσης είναι κατάλληλα για όσους έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης οπότε έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίζουν κάθε βράδυ στο δικό τους χώρο, οπότε δεν έχουν ανάγκη τα σημεία φόρτισης, που δεν υπάρχουν ακόμη, όσα θα έπρεπε. Το μόνο πρόβλημα είναι η εξωφρενικά υψηλή τιμή αγοράς τους, ακόμα και τα πιό μικρά από αυτά, το οποίο κάνει απαγορευτική την αγορά τους, από το μέσο πολίτη. Μια λογική τιμή αγοράς ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για μένα, θα ήταν κάτω από 10.000 ευρώ και ιδανικά 5.000 ευρώ. Οπωσδήποτε δεν συζητάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του Tesla, διότι ξεφεύγουν κατά πολύ.
"Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν θα είναι ντίζελ τα αυτοκίνητα στα επόμενα χρόνια." Στην Ελλάδα και ειδικά στην ελληνική επαρχία, θα κυκλοφορούν άνετα τα ντίζελ για τα επόμενα δέκα χρόνια τουλάχιστον αν όχι για παραπάνω....
Παιδιά τα υβριδικά και ηλεκτρικά απλώς πανάκριβα χωρίς να ξέρουμε κόστος βλαβών, είδος βλαβών, κόστος συντήρησης /φόρτισης, χρόνο κατασκευής υποδομών για να τα υποστηρίξουν, έλλειψη ποικιλίας μοντέλων ,χρόνο αποσβεσης μεταξύ ενός ηλεκτρικού κι ενός συμβατικου αυτοκινήτου, κ, αλλά πολλά. Τώρα όσον αφορά τα ντίζελ σήμερα που είχε ωραίο καιρό έκανα μια βόλτα στη λ Βουλιαγμενης και λέω δεν μπαίνω και στις αντιπροσωπειες που είναι όλες μαζεμένες να δω διάφορα αμαξακια, βρε το 90 %των εκθεμάτων τους μόνο ΝΤΊΖΕΛ ,τώρα τι θα γίνει μετά από 20 χρόνια, καλά να είμαστε και να υπάρχουμε /υπαρχετε και το ξανασυζητάμε.
Απο τη στιγμή που κυκλοφόρησαν τα diesel στην Ελλάδα, έχουν στοκάρει απίστευτα οι βενζίνες και τα υβριδικά... γι αυτό τέτοιος πανικός με τα diesel... τα καινούρια diesel (euro 5 και 6) δεν ειναι περισσότερο ρυπογόνα απο τα παλαιότερα και τα νέα βενζινοκίνητα.-
Τα ηλεκτρικά είναι κατάλληλα, ως δεύτερα, ή τρίτα αυτοκίνητα, για την πόλη, καθώς είναι μικρά σε μέγεθος και κάνουν συνήθως σύντομες διαδρομές, ώστε μέσα στη μέρα δεν πρόκειται να εκφορτίσουν τις μπαταρίες τους. Επίσης είναι κατάλληλα για όσους έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης οπότε έχουν τη δυνατότητα να τα φορτίζουν κάθε βράδυ στο δικό τους χώρο, οπότε δεν έχουν ανάγκη τα σημεία φόρτισης, που δεν υπάρχουν ακόμη, όσα θα έπρεπε. Το μόνο πρόβλημα είναι η εξωφρενικά υψηλή τιμή αγοράς τους, ακόμα και τα πιό μικρά από αυτά, το οποίο κάνει απαγορευτική την αγορά τους, από το μέσο πολίτη. Μια λογική τιμή αγοράς ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου, για μένα, θα ήταν κάτω από 10.000 ευρώ και ιδανικά 5.000 ευρώ. Οπωσδήποτε δεν συζητάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του Tesla, διότι ξεφεύγουν κατά πολύ.