Αγαπητοί φίλοι,
Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου.
Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει
αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc?
Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής
κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς
μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα.
Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Αγαπητοί φίλοι, Δεν αναφέρετε τίποτα για την μακροζωια ενός τρικύλινδρου έναντι ενός τετρακύλινδρου. Είναι άραγε ίδια η μακροβιότητα ενός τρικύλινδρου μοτέρ 1000cc που έχει να κινήσει αμάξωμα 1400 κιλών με ενός τερακίλυνδρου 1400 ή 1500cc? Η ανάγκη των αυτοκινητοβιομηχανιών να μειώσουν ρύπους και να ρίξουν το κόστος κατασκευής κινητήρων θα έχει αντίκτυπο στην μακροβιότητα του κινητήρα. Βέβαια καλύτερα για αυτούς μιας και θα πρέπει να αλάζουμε αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από τα 12-13 έτοι που είναι τώρα. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εμείς την δικιά μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία