αρεσει δεν αρεσει ποναει δεν ποναει αυτο που ξερω ειναι οτι στο εξωτερικο το stevio το εχουν ανωτερο σε ολους του τομεις (κρατημα ποιοτητα τιμονι φρενα αναρτηση μοτερ..)απο το πλαισιο tuareg με μοτερ skoda σε περιτυλιγμα porsche..και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει στην ευρωπη...ΞΥΔΙ
...και για τους δύο είναι μία προσπάθεια... η porsche σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να χαρακτηριστεί baby cayenne.- Της λείπει το κάτι... είναι πιο όμορφη στο εσωτερικό για εμένα προσωπικά, όσοι έχουμε ύψος βολεύει καλύτερα, είναι πιο ουδέτερη, έχει καλύτερο πεντάλ φρένου, έγινε μείωση κόστους, έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο, πιο light 4κίνηση... η alfa έχει το κάτι όμως χάνει από το πεντάλ φρένου, το σαλόνι της... αν έχεις ύψος, δεν βολεύει... το κιβώτιο της... καλύτερη σε στήσιμο, συν 4κίνηση... κάθεται ο πίσω άξονας όπως σε πισωκίνητο όχημα... μπορεί να ακολουθήσει την porsche... δεν είναι ουδέτερη, όμως πιο οδηγοκεντρική...
αρεσει δεν αρεσει ποναει δεν ποναει αυτο που ξερω ειναι οτι στο εξωτερικο το stevio το εχουν ανωτερο σε ολους του τομεις (κρατημα ποιοτητα τιμονι φρενα αναρτηση μοτερ..)απο το πλαισιο tuareg με μοτερ skoda σε περιτυλιγμα porsche..και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις που εχει στην ευρωπη...ΞΥΔΙ
Θα συμφωνήσω απλά με τον @ΘΑΝΟΣ!Μην λέμε πάλι τα ίδια!Ράβει η Stelvio, χωρίς ναι μεν αλλά!
...και για τους δύο είναι μία προσπάθεια... η porsche σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να χαρακτηριστεί baby cayenne.- Της λείπει το κάτι... είναι πιο όμορφη στο εσωτερικό για εμένα προσωπικά, όσοι έχουμε ύψος βολεύει καλύτερα, είναι πιο ουδέτερη, έχει καλύτερο πεντάλ φρένου, έγινε μείωση κόστους, έχει πολύ καλύτερο κιβώτιο, πιο light 4κίνηση... η alfa έχει το κάτι όμως χάνει από το πεντάλ φρένου, το σαλόνι της... αν έχεις ύψος, δεν βολεύει... το κιβώτιο της... καλύτερη σε στήσιμο, συν 4κίνηση... κάθεται ο πίσω άξονας όπως σε πισωκίνητο όχημα... μπορεί να ακολουθήσει την porsche... δεν είναι ουδέτερη, όμως πιο οδηγοκεντρική...