Δυστυχώς υπάρχει ακόμη μεγάλη άγνοια, αρχικά για την ύπαρξη αυτοκινήτων με φυσικό αέριο (και όχι υγραέριο), μετά υπάρχει άγνοια για την απίστευτη κυριολεκτικά οικονομία μέχρι 75% στα καύσιμα και μέχρι 100% συνυπολογίζοντας συνεργεία, τέλη κυκλοφορίας κλπ, φυσικά άγνοια για την υπάρχουσα ποικιλία αυτοκινήτων Cng που ξεκινάνε από 10.000€ με πολλές επιλογές πληρωμής για κάθε βαλάντιο (και με χαμηλό επιτόκιο, ακόμη και με βοήθεια πιστωτικής κάρτας), οπωσδήποτε άγνοια για την πληρωμή της μηνιαίας δόσης κυριολεκτικά με το μηνιαίο όφελος από το προηγούμενο αυτοκίνητο και τέλος υπάρχει άγνοια και για την δυνατότητα να κυκλοφορήσεις σε όλη την Ευρώπη (δυτική και ανατολική) χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμη και στην Ελλάδα με την υπάρχουσα διάταξη των πρατηρίων με φυσικό αέριο, σε συνδυασμό και με το πρόσθετο ρεζερβουάρ βενζίνης κλπ κλπ πλεονεκτήματα.
Αν το παλιό ΙΧ σου καίει 8 λίτρα βενζίνη στα 100χλμ, σου κοστίζουν 13€.
Αν πάρεις νέο ΙΧ με Φυσικό Αέριο (Cng), θα πληρώνεις 3€/100χλμ.
Δηλαδή ΚΕΡΔΟΣ ~1€ κάθε 10 χιλιόμετρα...
Κερδίζεις επίσης ~50€ το μήνα, από συνεργεία, τέλη κυκλοφορίας κλπ.
Αν κάνεις 20.000χλμ/χρόνο κερδίζεις ~2.000€/χρόνο ή ~170€/μήνα.
Άρα με 20.000χλμ κερδίζεις 170+50=220€/μήνα ή 2.600€/χρόνο ή Συνολικό ΚΕΡΔΟΣ: 13.000€ στα 5 χρόνια.
Προσωπικά πήρα το Seat Arona με προκαταβολή 5.000€ και μηνιαία δόση 220€ για 5 χρόνια (που καλύπτεται εξ ολοκλήρου από το μηνιαίο ΟΦΕΛΟΣ αλλαγής αυτοκινήτου).
Υπάρχουν στην Ελλάδα ήδη 18 πρατήρια CNG (Compressed Natural Gas) και σύντομα θα γίνουν 30.
https://www.google.com/maps/placelists/list/jTaL-ye11doG3XfuNQEvGk8NUttWig
"...η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό συμπιεσμένου φυσικού αερίου ισοδυναμεί με εκείνη που δίνουν 2 λίτρα υγραερίου ή 1,3 λίτρα ντίζελ ή 1,5 λίτρα βενζίνης..."
1 κιλό Cng κοστίζει σήμερα 0,83€ άρα 0,83*1=0,83€
1 λίτρο υγραέριο κοστίζει 0,78€ άρα 0,78*2=1,56€ ή +88% από Cng
1 λίτρο ντίζελ κοστίζει 1,35€ άρα 1,35*1,3=1,76€ ή +112% από Cng
1 λίτρο βενζίνη κοστίζει 1,59€ άρα 1,59*1,5=2,39€ ή +188% από Cng
Ή αλλιώς, για την ίδια διαδρομή:
Το υγραέριο κοστίζει 47% περισσότερο από το Φυσικό Αέριο (Cng)
Το ντίζελ κοστίζει 53% περισσότερο από το Cng &
Η βενζίνη κοστίζει 65% περισσότερο από το Cng.
(στοιχεία Φεβρουαρίου 2020).
Ξεκάθαρα φυσικό αέριο. Τα πρατήρια αυξάνονται συνεχώς. Ούτως ή άλλως υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία για πρατήρια μέχρι το 20. Το πετρέλαιο φθίνει και αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις το έχουν απαγορεύσει. Τα πρατήρια δεν είναι μόνο της Δεπα. Στην πόλη μου, Τρίκαλα, μέχρι το Νοέμβριο θα λειτουργεί και δεύτερο πρατήριο. Τρίκαλα Αθήνα με επιστροφή 26 ευρώ. Ασυναγώνιστη οικονομία
Επειδη το εχω βαλει εδω και ενα χρονο και ξερω τι παει να πει οικονομια(Εχω κανει 18700 χιλιομετρα και εχω δωσει 1045 ευρω μαζι με βενζινη)αμα ητανε να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο θα επαιρνα με φυσικο αεριο.Αυτο το πραγμα γινεται μονο στην Αθηνα που εχει 7 πρατηρια προς το παρον.ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΩΤΟΤΡΙΤΗ, Τα πρατηρια ειναι 12....εχει ανοιξει το πρατηριο της ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ εδω και ενα μηνα και δεν μας εχετε ενημερωσει,απο την αλλη η ΔΕΠΑ το γραφει ακομα και σημερα οτι ειναι ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.Αλλα ξεχασα οτι ζουμε στην ΕΛΛΑΔΑ.
Απο την στιγμη που δεν εχει στη Δ.Μακεδονια δεν μας ενδιαφερει καθολου και αγνωστο ποτε θα εχει πρατηριο ! Μεχρι να αποκτισει πρατηριο καθε πολη στην Ελλαδα θα εχουμε παρει ηλεκτροκινητο ! Χαιρετισματα !
Διαβάζω για επέκταση του δικτύου , το αναφέρουν και εδω οι σχολίαστες, αλλά δεν βλέπω φως στην Αττική. Μπορείτε να με πληροφορήσετε για το τι γίνεται; Μεχρί στιγμής παραμένουν τα 8 πρατήρια στην Αττική, πχ όλη η παραλιακή δεν έχει ούτε ένα! Πως περιμένουμε να αγοράσουμε χωρίς πρατήρια;
https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/
Δυστυχώς υπάρχει ακόμη μεγάλη άγνοια, αρχικά για την ύπαρξη αυτοκινήτων με φυσικό αέριο (και όχι υγραέριο), μετά υπάρχει άγνοια για την απίστευτη κυριολεκτικά οικονομία μέχρι 75% στα καύσιμα και μέχρι 100% συνυπολογίζοντας συνεργεία, τέλη κυκλοφορίας κλπ, φυσικά άγνοια για την υπάρχουσα ποικιλία αυτοκινήτων Cng που ξεκινάνε από 10.000€ με πολλές επιλογές πληρωμής για κάθε βαλάντιο (και με χαμηλό επιτόκιο, ακόμη και με βοήθεια πιστωτικής κάρτας), οπωσδήποτε άγνοια για την πληρωμή της μηνιαίας δόσης κυριολεκτικά με το μηνιαίο όφελος από το προηγούμενο αυτοκίνητο και τέλος υπάρχει άγνοια και για την δυνατότητα να κυκλοφορήσεις σε όλη την Ευρώπη (δυτική και ανατολική) χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμη και στην Ελλάδα με την υπάρχουσα διάταξη των πρατηρίων με φυσικό αέριο, σε συνδυασμό και με το πρόσθετο ρεζερβουάρ βενζίνης κλπ κλπ πλεονεκτήματα. Αν το παλιό ΙΧ σου καίει 8 λίτρα βενζίνη στα 100χλμ, σου κοστίζουν 13€. Αν πάρεις νέο ΙΧ με Φυσικό Αέριο (Cng), θα πληρώνεις 3€/100χλμ. Δηλαδή ΚΕΡΔΟΣ ~1€ κάθε 10 χιλιόμετρα... Κερδίζεις επίσης ~50€ το μήνα, από συνεργεία, τέλη κυκλοφορίας κλπ. Αν κάνεις 20.000χλμ/χρόνο κερδίζεις ~2.000€/χρόνο ή ~170€/μήνα. Άρα με 20.000χλμ κερδίζεις 170+50=220€/μήνα ή 2.600€/χρόνο ή Συνολικό ΚΕΡΔΟΣ: 13.000€ στα 5 χρόνια. Προσωπικά πήρα το Seat Arona με προκαταβολή 5.000€ και μηνιαία δόση 220€ για 5 χρόνια (που καλύπτεται εξ ολοκλήρου από το μηνιαίο ΟΦΕΛΟΣ αλλαγής αυτοκινήτου). Υπάρχουν στην Ελλάδα ήδη 18 πρατήρια CNG (Compressed Natural Gas) και σύντομα θα γίνουν 30. https://www.google.com/maps/placelists/list/jTaL-ye11doG3XfuNQEvGk8NUttWig "...η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό συμπιεσμένου φυσικού αερίου ισοδυναμεί με εκείνη που δίνουν 2 λίτρα υγραερίου ή 1,3 λίτρα ντίζελ ή 1,5 λίτρα βενζίνης..." 1 κιλό Cng κοστίζει σήμερα 0,83€ άρα 0,83*1=0,83€ 1 λίτρο υγραέριο κοστίζει 0,78€ άρα 0,78*2=1,56€ ή +88% από Cng 1 λίτρο ντίζελ κοστίζει 1,35€ άρα 1,35*1,3=1,76€ ή +112% από Cng 1 λίτρο βενζίνη κοστίζει 1,59€ άρα 1,59*1,5=2,39€ ή +188% από Cng Ή αλλιώς, για την ίδια διαδρομή: Το υγραέριο κοστίζει 47% περισσότερο από το Φυσικό Αέριο (Cng) Το ντίζελ κοστίζει 53% περισσότερο από το Cng & Η βενζίνη κοστίζει 65% περισσότερο από το Cng. (στοιχεία Φεβρουαρίου 2020).
Ξεκάθαρα φυσικό αέριο. Τα πρατήρια αυξάνονται συνεχώς. Ούτως ή άλλως υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία για πρατήρια μέχρι το 20. Το πετρέλαιο φθίνει και αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις το έχουν απαγορεύσει. Τα πρατήρια δεν είναι μόνο της Δεπα. Στην πόλη μου, Τρίκαλα, μέχρι το Νοέμβριο θα λειτουργεί και δεύτερο πρατήριο. Τρίκαλα Αθήνα με επιστροφή 26 ευρώ. Ασυναγώνιστη οικονομία
Επειδη το εχω βαλει εδω και ενα χρονο και ξερω τι παει να πει οικονομια(Εχω κανει 18700 χιλιομετρα και εχω δωσει 1045 ευρω μαζι με βενζινη)αμα ητανε να αγορασω καινουργιο αυτοκινητο θα επαιρνα με φυσικο αεριο.Αυτο το πραγμα γινεται μονο στην Αθηνα που εχει 7 πρατηρια προς το παρον.ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΩΤΟΤΡΙΤΗ, Τα πρατηρια ειναι 12....εχει ανοιξει το πρατηριο της ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ εδω και ενα μηνα και δεν μας εχετε ενημερωσει,απο την αλλη η ΔΕΠΑ το γραφει ακομα και σημερα οτι ειναι ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.Αλλα ξεχασα οτι ζουμε στην ΕΛΛΑΔΑ.
Απο την στιγμη που δεν εχει στη Δ.Μακεδονια δεν μας ενδιαφερει καθολου και αγνωστο ποτε θα εχει πρατηριο ! Μεχρι να αποκτισει πρατηριο καθε πολη στην Ελλαδα θα εχουμε παρει ηλεκτροκινητο ! Χαιρετισματα !
Διαβάζω για επέκταση του δικτύου , το αναφέρουν και εδω οι σχολίαστες, αλλά δεν βλέπω φως στην Αττική. Μπορείτε να με πληροφορήσετε για το τι γίνεται; Μεχρί στιγμής παραμένουν τα 8 πρατήρια στην Αττική, πχ όλη η παραλιακή δεν έχει ούτε ένα! Πως περιμένουμε να αγοράσουμε χωρίς πρατήρια; https://www.fisikon.gr/diktyo-pratirion/