To Honda hrv απευθύνεται στον πραγματικά λογικό οδηγό που θα συμβιώσει για πολλά χρόνια μαζί του , οντας ατμοσφαιρικό και με τη σφραγίδα αξιοπιστίας made in Japan! και όχι στον low profile driver ,ενώ το VW t-roc στο εραστή των συνεργείων!!!Ρωτήστε μηχανικούς για την αξιοπιστία των Τsi.Μόνη παραφωνία η τιμολογιακή πολιτική της Ηοnda,22500 € για την έκδοση comfort είναι πολλά. Η αμέσως επόμενη έκδοση που είναι για μένα η κατάλληλό κτερη πλησιάζει τα 25000€, οπότε κοιτάς και αλλού!
Φίλε Αποστόλη δες την ερευνα αξιοπιστιας του autotriti 26/2/2019 οπου η VW επιασε πάτο.Ποτε δεν ισχυριστηκα οτι τα made in Japan ειναι ατρωτα. Απλά σε σχεση με τη VW η αξιοπιστία τους ειναι αναμφισβητητη.Τωρα ο καθενας κανει τις επιλογες του.Τελος μια ερευνα σε ανεξαρτητα συνεργεία ισως σε πεισει για το τι συμβαινει για τα αυτοκινητα του ομιλου VW 5 ετιας ιδιαίτερα με τους tsi κινητηρες.
Φίλε Αποστόλη στη ζωή οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια.1.Πχ στην Ελλάδα το πρώτο σε πωλησεις ειναι το fiat panda με τη χειροτερη παθητικη ασφάλεια παγκοσμιως.2 Οι ευρωπαιοι αλλαζουν αυτοκινητο καθε 3 χρονια όποτε δεν τους νοιαζει και πολύ η αξιοπιστία ,στην Ελλάδα ομως τα πράγματα είναι διαφορετικά.3 Σε παραπεμπω στη γερμανικη ΑDAC για να δεις τι σημαινει αξιοπιστία made in Japan και που βρισκεται ο ομιλος VW !!!!!!!!.4.Δεν ειχα ποτε γιαπωνέζικα αυτοκινητα μονο Suzuki μηχανές,εχω ομως φιλους με golf, tiguan που
τραβάνε τα μαλλιά ρηςς κεφαλής τους. με καδενες λαδια κλπ κλπ!!
Φίλε geoval1 1. πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα από το 2013 είναι το Toyota Yaris 2. Δεν γνωρίζω αν οι Ευρωπαίοι κρατούν τ αυτοκίνητά τους για 3 χρόνια αλλά εάν συμβαίνει αυτό πιθανολογώ ότι αγοράζουν αυτά με την μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία ... 3. Έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να βρω έρευνα αξιοπιστίας της adac, σε παραπέμπω όμως στα reports της TUV που έχουν πραγματικά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Ας μην ξεχνάμε όταν αναφερόμαστε σε όμιλο vw ποιες μάρκες περιλαμβάνει 4. Η αλήθεια είναι πως ακούω για προβλήματα για όλες τις μάρκες αλλά τουλάχιστον σε εμένα που έχω και τα δύο πρόβλημα μου έβγαλε ο ιάπωνας.
geoval1 είναι απίστευτο πραγματικά που το VW group κατάφερε να βρει 10.810.349 αγοραστες το 2018 που δεν ρώτησαν μηχανικούς και δεν έχουν ακουστα την αξιοπιστία made in japan. Και το χειρότερο είναι ότι απ' ότι φαίνεται θα βρει και το 2019 άλλους τόσους...
To Honda hrv απευθύνεται στον πραγματικά λογικό οδηγό που θα συμβιώσει για πολλά χρόνια μαζί του , οντας ατμοσφαιρικό και με τη σφραγίδα αξιοπιστίας made in Japan! και όχι στον low profile driver ,ενώ το VW t-roc στο εραστή των συνεργείων!!!Ρωτήστε μηχανικούς για την αξιοπιστία των Τsi.Μόνη παραφωνία η τιμολογιακή πολιτική της Ηοnda,22500 € για την έκδοση comfort είναι πολλά. Η αμέσως επόμενη έκδοση που είναι για μένα η κατάλληλό κτερη πλησιάζει τα 25000€, οπότε κοιτάς και αλλού!
Ε το t roc με πραγματική κατανάλωση στη πόλη 9 +δεν το λες και κελεπούρι, ειδικά άμα τα περισσότερα χιλιόμετρα τα γράφεις μέσα στην πόλη .
Φίλε Αποστόλη δες την ερευνα αξιοπιστιας του autotriti 26/2/2019 οπου η VW επιασε πάτο.Ποτε δεν ισχυριστηκα οτι τα made in Japan ειναι ατρωτα. Απλά σε σχεση με τη VW η αξιοπιστία τους ειναι αναμφισβητητη.Τωρα ο καθενας κανει τις επιλογες του.Τελος μια ερευνα σε ανεξαρτητα συνεργεία ισως σε πεισει για το τι συμβαινει για τα αυτοκινητα του ομιλου VW 5 ετιας ιδιαίτερα με τους tsi κινητηρες.
Φίλε Αποστόλη στη ζωή οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια.1.Πχ στην Ελλάδα το πρώτο σε πωλησεις ειναι το fiat panda με τη χειροτερη παθητικη ασφάλεια παγκοσμιως.2 Οι ευρωπαιοι αλλαζουν αυτοκινητο καθε 3 χρονια όποτε δεν τους νοιαζει και πολύ η αξιοπιστία ,στην Ελλάδα ομως τα πράγματα είναι διαφορετικά.3 Σε παραπεμπω στη γερμανικη ΑDAC για να δεις τι σημαινει αξιοπιστία made in Japan και που βρισκεται ο ομιλος VW !!!!!!!!.4.Δεν ειχα ποτε γιαπωνέζικα αυτοκινητα μονο Suzuki μηχανές,εχω ομως φιλους με golf, tiguan που τραβάνε τα μαλλιά ρηςς κεφαλής τους. με καδενες λαδια κλπ κλπ!!
Φίλε geoval1 1. πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα από το 2013 είναι το Toyota Yaris 2. Δεν γνωρίζω αν οι Ευρωπαίοι κρατούν τ αυτοκίνητά τους για 3 χρόνια αλλά εάν συμβαίνει αυτό πιθανολογώ ότι αγοράζουν αυτά με την μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία ... 3. Έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να βρω έρευνα αξιοπιστίας της adac, σε παραπέμπω όμως στα reports της TUV που έχουν πραγματικά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.Ας μην ξεχνάμε όταν αναφερόμαστε σε όμιλο vw ποιες μάρκες περιλαμβάνει 4. Η αλήθεια είναι πως ακούω για προβλήματα για όλες τις μάρκες αλλά τουλάχιστον σε εμένα που έχω και τα δύο πρόβλημα μου έβγαλε ο ιάπωνας.
geoval1 είναι απίστευτο πραγματικά που το VW group κατάφερε να βρει 10.810.349 αγοραστες το 2018 που δεν ρώτησαν μηχανικούς και δεν έχουν ακουστα την αξιοπιστία made in japan. Και το χειρότερο είναι ότι απ' ότι φαίνεται θα βρει και το 2019 άλλους τόσους...