Ο ημιάκαμπτος γιατί έπρεπε να μπει δεν ξέρω,αυτοί θα ξέρουν καλύτερα!Αναρωτιέμαι γιατί μένει στις ίδιες ιπποδυνάμεις και δεν τα ανεβάζει λίγο!Ο 1,4 με τα 163 πχ δεν μπορεί να πιάσει την Giuluetta 170.Ούτε ο 2,0 225 την Veloce!Καινούριο αυτοκίνητο είναι,γιατί δεν δυναμώνει λίγο και τους κινητήρες!
@DNA Αγαπητε φιλε ΔΕΝ θυμασαι καθολου καλα.Η Giulietta ΔΕΝ εβγαινε ποτέ με 95hp.Στα 1400cc βγαινει ακομα και σημερα σε τρεις ιπποδυνάμεις 120hp,150hp,170hp εχοντας τεχνολογια Multiair, κατι που η Mercedes εχει μαυρα μεσανυχτα καθως στερηται αντιστοιχης τεχνολογιας.Φυσικα αυτο που δεν αναφερθηκε στο παρον ρεπορταζ,ειναι οτι η καινουργια Α Class εχει ημιακαμπτο αξονα.Δηλαδη μιλαμε για ενα απαραδεκτο πισωγυρισμα 20χρονια πισω.Καθως ημιακαμπτο αξονα ειχε η πρωτη Α Class του 1998.Οποιος δεν θελει να εθελοτυφλει μπορει να καταλαβει οτι αυτη η Mercedes ανηκει στα κοινα αυτοκινητα.....Οποιος θελει να ειναι αιωνες μπροστα σε ολα παιρνει Alfa Romeo.Διαβαστε την ροπη στον Diesel κινητηρα της Mercedes που ειναι μόλις 26,5 κιλα ενω στην Giulietta ειναι 32,6 κιλα ροπη στον DIESEL κινητηρα....Καλα κρασια!Η Γερμανιδα βλεπει με τα κυαλια την Ιταλιδα.Για το εσωτερικο της A Class το μονο που θα πω ειναι οτι ειναι ψυχρο.
* μιλάμε για facelift εξωτερικά
*Αυτό το εσωτερικό θα ανήκει στην έκδοση που με τα ίδια λεφτά παίρνεις μεταχειρισμένη E200 του 2014
*Α3 , ΣΕΙΡΑ 1 , Α ΚΛΑΣ ποτέ δεν θα γίνουν τόσο premium όσο τα μεγαλύτερα αδέρφια τους
* Μερσέντες με κινητήρα Ρενό-νισσαν τρίζουν τα κόκαλα της ίδιας της Μερσέντες
*Πανέμορφο αυτοκίνητο, αιχμή τεχνολογίας, λογικά αιχμή και στην ασφάλεια , πολύ καλός κινητήρας (αν δε σπάει με τόσο τράβηγμα ώστε να του πάρεις ότι έχει) αλλά δε ξέρω αν αξίζει να δώσεις τόσα πολλά για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που:
*Έχει χώρους γκολφ
*Πρεστίζ μίνι Κούπερ
*Κινητήρα Ρενό (σε τιμή Μερσέντες)
*Τιμή AUDI A4
*Στις εκδόσεις με τα 25 -26 χιλιάρικα , κλασσικά θα είναι πιο γυμνό από NIVA... Βλέπω στο δρόμο κάτι Α κλας με τάσια και τρελαίνομαι...
Όντως η Alfa δεν έχει 1.4 με 95 ίππους μόνο το Bravo είχε την επιλογή αυτή.
Τώρα το ότι όποιος θέλει να είναι αιώνες μπροστά παίρνει Alfa Romeo αυτό το θεωρώ υπερβολή και δεν ισχύει κιόλας.
Καταρχήν τα multiair που αναφέρονται ήταν όντως καινοτομία για πριν μια 10ετια αλλά δυστυχώς έχουν και πρόβληματα αξιοπιστίας σε αντίθεση με τους κλασικούς Τ-Jet που είναι σκυλιά.
Δεύτερον για το μόνο πράγμα που εκθειάζω το αυτοκίνητο είναι για την άπιαστη οδική του συμπεριφορά που είναι κορυφαία πραγματικά αφού είναι πλήρως συμμετοχικό.
Σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι πίσω. Η ποιότητα κύλισης δεν είναι καλή, όπως επίσης η ηχομόνωση ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι τραγική δεν το συζητώ. Σε κανένα μα σε κανένα άλλο αυτοκίνητο 2ετιας δεν έχω δει το λάστιχο του παρμπρίζ να ξεκολλάει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και να χτυπιέται σαν χελι πανω στην οροφή!!!!!!
Για τη Mercedes τώρα δεν μπορώ να πω πολλά θετικά. Η εμφάνιση δε μου αρέσει, το ίδιο και το εσωτερικό.Για τα μοτέρ και τις αναρτήσεις καλό είναι να μη βγάζουμε συμπέρασματα πριν τα δούμε με τα μάτια μας. Και άλλωστε σημασία εχει πως ρυθμίζεις την ανάρτηση, όχι τι προδιαγραφές εχει. Γιατί και τα γαλλικά ημιάκαμπτο έχουν αλλά στρίβουν μια χαρά και είναι και άνετα..
Ο ημιακαμπτος δεν ειναι απαραιτητα κακος. Εξαρταται πως ειναι ρυθμιζμενες οι αναρτησεις. Ειχα golf 3 και πηγαινε τρενο στις στροφες ενω το καινουριο ignis που πηρα τωρα με τρομαζει γιατι χανει τελειως την ομοιογενεια του. Βεβαια δεν με πειραζει γιατι το εχω μονο για την πολη αλλα η διαφορα ειναι τεραστια. Οσο για την Α class, σιγουρα 8α ειναι καλυτερη απ την παλια αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερη απ το Α3 τοσο ποιοτικα οσο και οδηγικα. Η εμπιρεια της Mercedes ειναι πολυ μικρη στην κατηγορια αυτη σε αντιθεση με της audi που ηταν η πρωτη που εφτιαξε ενα premium μικρο.
Και πόσα ευρώ πρέπει να πληρώσω επιπλέον για να πω στην γκομενα ότι θα είμαι εκεί στο ραντεβού, γιατί αυτή η λειτουργία δεν νομίζω να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το σχόλιο μου αφορουσε τα σημερινά 1300 σε συγκριση με τα 1300 άλλων εποχών, και αναφέρθηκα στην Giulietta 1.3 της δεκαετιας του '80 , όχι στην σημερινή .
Με renault κινητηρες παω κ παιρνω το megane που ειναι κ 10.000 φθηνοτερο..μας δουλευουν μωρε?
Ο ημιάκαμπτος γιατί έπρεπε να μπει δεν ξέρω,αυτοί θα ξέρουν καλύτερα!Αναρωτιέμαι γιατί μένει στις ίδιες ιπποδυνάμεις και δεν τα ανεβάζει λίγο!Ο 1,4 με τα 163 πχ δεν μπορεί να πιάσει την Giuluetta 170.Ούτε ο 2,0 225 την Veloce!Καινούριο αυτοκίνητο είναι,γιατί δεν δυναμώνει λίγο και τους κινητήρες!
@DNA Αγαπητε φιλε ΔΕΝ θυμασαι καθολου καλα.Η Giulietta ΔΕΝ εβγαινε ποτέ με 95hp.Στα 1400cc βγαινει ακομα και σημερα σε τρεις ιπποδυνάμεις 120hp,150hp,170hp εχοντας τεχνολογια Multiair, κατι που η Mercedes εχει μαυρα μεσανυχτα καθως στερηται αντιστοιχης τεχνολογιας.Φυσικα αυτο που δεν αναφερθηκε στο παρον ρεπορταζ,ειναι οτι η καινουργια Α Class εχει ημιακαμπτο αξονα.Δηλαδη μιλαμε για ενα απαραδεκτο πισωγυρισμα 20χρονια πισω.Καθως ημιακαμπτο αξονα ειχε η πρωτη Α Class του 1998.Οποιος δεν θελει να εθελοτυφλει μπορει να καταλαβει οτι αυτη η Mercedes ανηκει στα κοινα αυτοκινητα.....Οποιος θελει να ειναι αιωνες μπροστα σε ολα παιρνει Alfa Romeo.Διαβαστε την ροπη στον Diesel κινητηρα της Mercedes που ειναι μόλις 26,5 κιλα ενω στην Giulietta ειναι 32,6 κιλα ροπη στον DIESEL κινητηρα....Καλα κρασια!Η Γερμανιδα βλεπει με τα κυαλια την Ιταλιδα.Για το εσωτερικο της A Class το μονο που θα πω ειναι οτι ειναι ψυχρο.
* μιλάμε για facelift εξωτερικά *Αυτό το εσωτερικό θα ανήκει στην έκδοση που με τα ίδια λεφτά παίρνεις μεταχειρισμένη E200 του 2014 *Α3 , ΣΕΙΡΑ 1 , Α ΚΛΑΣ ποτέ δεν θα γίνουν τόσο premium όσο τα μεγαλύτερα αδέρφια τους * Μερσέντες με κινητήρα Ρενό-νισσαν τρίζουν τα κόκαλα της ίδιας της Μερσέντες *Πανέμορφο αυτοκίνητο, αιχμή τεχνολογίας, λογικά αιχμή και στην ασφάλεια , πολύ καλός κινητήρας (αν δε σπάει με τόσο τράβηγμα ώστε να του πάρεις ότι έχει) αλλά δε ξέρω αν αξίζει να δώσεις τόσα πολλά για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που: *Έχει χώρους γκολφ *Πρεστίζ μίνι Κούπερ *Κινητήρα Ρενό (σε τιμή Μερσέντες) *Τιμή AUDI A4 *Στις εκδόσεις με τα 25 -26 χιλιάρικα , κλασσικά θα είναι πιο γυμνό από NIVA... Βλέπω στο δρόμο κάτι Α κλας με τάσια και τρελαίνομαι...
Εντάξει, υπάρχουν τα κοινά αυτοκινητάκια για να παίζεις και υπάρχει και η MERCEDES. Αιώνες μπροστά σε όλα.
Honda civic 1.5 turbo και πολλαπλών συνδέσμων πισω και πανω απο ολα αξιοπιστία που κανεις απο τους ευρωπαίους δεν γνωρίζει.
Όντως η Alfa δεν έχει 1.4 με 95 ίππους μόνο το Bravo είχε την επιλογή αυτή. Τώρα το ότι όποιος θέλει να είναι αιώνες μπροστά παίρνει Alfa Romeo αυτό το θεωρώ υπερβολή και δεν ισχύει κιόλας. Καταρχήν τα multiair που αναφέρονται ήταν όντως καινοτομία για πριν μια 10ετια αλλά δυστυχώς έχουν και πρόβληματα αξιοπιστίας σε αντίθεση με τους κλασικούς Τ-Jet που είναι σκυλιά. Δεύτερον για το μόνο πράγμα που εκθειάζω το αυτοκίνητο είναι για την άπιαστη οδική του συμπεριφορά που είναι κορυφαία πραγματικά αφού είναι πλήρως συμμετοχικό. Σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι πίσω. Η ποιότητα κύλισης δεν είναι καλή, όπως επίσης η ηχομόνωση ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι τραγική δεν το συζητώ. Σε κανένα μα σε κανένα άλλο αυτοκίνητο 2ετιας δεν έχω δει το λάστιχο του παρμπρίζ να ξεκολλάει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και να χτυπιέται σαν χελι πανω στην οροφή!!!!!! Για τη Mercedes τώρα δεν μπορώ να πω πολλά θετικά. Η εμφάνιση δε μου αρέσει, το ίδιο και το εσωτερικό.Για τα μοτέρ και τις αναρτήσεις καλό είναι να μη βγάζουμε συμπέρασματα πριν τα δούμε με τα μάτια μας. Και άλλωστε σημασία εχει πως ρυθμίζεις την ανάρτηση, όχι τι προδιαγραφές εχει. Γιατί και τα γαλλικά ημιάκαμπτο έχουν αλλά στρίβουν μια χαρά και είναι και άνετα..
Ο ημιακαμπτος δεν ειναι απαραιτητα κακος. Εξαρταται πως ειναι ρυθμιζμενες οι αναρτησεις. Ειχα golf 3 και πηγαινε τρενο στις στροφες ενω το καινουριο ignis που πηρα τωρα με τρομαζει γιατι χανει τελειως την ομοιογενεια του. Βεβαια δεν με πειραζει γιατι το εχω μονο για την πολη αλλα η διαφορα ειναι τεραστια. Οσο για την Α class, σιγουρα 8α ειναι καλυτερη απ την παλια αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερη απ το Α3 τοσο ποιοτικα οσο και οδηγικα. Η εμπιρεια της Mercedes ειναι πολυ μικρη στην κατηγορια αυτη σε αντιθεση με της audi που ηταν η πρωτη που εφτιαξε ενα premium μικρο.
...παραπλευρο σχόλιο: 1.332 cc με 163 ιππους και θυμήθηκα τα 1.3 75 ίππους. Η Giulietta αν θυμάμαι καλά είχε 95 ιππους !
Και πόσα ευρώ πρέπει να πληρώσω επιπλέον για να πω στην γκομενα ότι θα είμαι εκεί στο ραντεβού, γιατί αυτή η λειτουργία δεν νομίζω να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το σχόλιο μου αφορουσε τα σημερινά 1300 σε συγκριση με τα 1300 άλλων εποχών, και αναφέρθηκα στην Giulietta 1.3 της δεκαετιας του '80 , όχι στην σημερινή .