Θυμάμαι που είχε ο μακαρίτης ο πατέρας μου ένα ΦΙΑΤ 850 που όλο άναβε και μας άφηνε. Αντικαταστάθηκε με ένα 124 που το κρατήσαμε 19 χρόνια και το θυσιάσαμε στο βωμό της απόσυρσης. Για να είμαστε ειλικρινείς αυτο το ΦΙΑΤ αν εξαιρέσεις το ότι σάπιζε (όπως όλα τότε τα ιταλικά) δεν είχε προβλήματα μηχανικά-αξιοπιστίας. Δν θυμάμαι δλδ να μας αφήνει ποτέ στο δρόμο. Εβγαλε 200.000 χλμ πριν πάρει το δρόμο για τη Μαγουλεζα.
Εγώ είχα πριν λίγο καιρό το kadett του 90(χωρίς καταλύτη).Το αυτοκίνητο πουλήθηκε το 2016 με 110.000km πραγματικά(και τώρα το χαίρεται άλλος), και σε όλα αυτά τα χρόνια δεν με άφησε ποτέ δεν είχε καμιά σοβαρή βλάβη και ο λόγος πιστεύω ότι ήταν τα καθορισμένα service που γινόντουσαν πάντα στην ώρα τους.Επίσης κάθε παράξενο κιχ πήγαινε απευθείας σε εξουσιοδοτημένο.Και μπορώ να πω ότι άμα κάνεις στην ώρα τους τα service δεν σε αφήνουν.
Η κάθε εποχή έχει τα δικά της + και -. Τώρα, τα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή αλλά και περισσότερο περίπλοκα.... τότε, ήταν πιο απλά, σίγουρα όχι τόσο ασφαλή, αλλά υπήρξαν και μοντέλα που έχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μας.... Εμένα το πρώτο μου αμάξι πριν 3 δεκαετίες περίπου, ένα Autobianchi Abarth και ένα Skoda....
Ίσα ίσα τότε ήταν πιο αξιόπιστα απ'ότι τώρα...
Θυμάμαι που είχε ο μακαρίτης ο πατέρας μου ένα ΦΙΑΤ 850 που όλο άναβε και μας άφηνε. Αντικαταστάθηκε με ένα 124 που το κρατήσαμε 19 χρόνια και το θυσιάσαμε στο βωμό της απόσυρσης. Για να είμαστε ειλικρινείς αυτο το ΦΙΑΤ αν εξαιρέσεις το ότι σάπιζε (όπως όλα τότε τα ιταλικά) δεν είχε προβλήματα μηχανικά-αξιοπιστίας. Δν θυμάμαι δλδ να μας αφήνει ποτέ στο δρόμο. Εβγαλε 200.000 χλμ πριν πάρει το δρόμο για τη Μαγουλεζα.
Εγώ είχα πριν λίγο καιρό το kadett του 90(χωρίς καταλύτη).Το αυτοκίνητο πουλήθηκε το 2016 με 110.000km πραγματικά(και τώρα το χαίρεται άλλος), και σε όλα αυτά τα χρόνια δεν με άφησε ποτέ δεν είχε καμιά σοβαρή βλάβη και ο λόγος πιστεύω ότι ήταν τα καθορισμένα service που γινόντουσαν πάντα στην ώρα τους.Επίσης κάθε παράξενο κιχ πήγαινε απευθείας σε εξουσιοδοτημένο.Και μπορώ να πω ότι άμα κάνεις στην ώρα τους τα service δεν σε αφήνουν.
Άλλαξαν πολλά μαζί κι εσύ κι εγώ♫ :=(
Η κάθε εποχή έχει τα δικά της + και -. Τώρα, τα αυτοκίνητα είναι πιο ασφαλή αλλά και περισσότερο περίπλοκα.... τότε, ήταν πιο απλά, σίγουρα όχι τόσο ασφαλή, αλλά υπήρξαν και μοντέλα που έχουν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μας.... Εμένα το πρώτο μου αμάξι πριν 3 δεκαετίες περίπου, ένα Autobianchi Abarth και ένα Skoda....
στον τομεα της ασφαλειας δοθηκε η μεγαλυτερη βαρυτητα τα τελευταια χρονια.
Χαχαχα! Σε τέτοιο Opel Kadett(γαλάζιο) 1000άρι έμαθα να οδηγώ!