Αν κάνεις τη βελτίωση σου σε υπεύθυνο προγραμματιστή δεν θα εχεις ποτε προβλημα, και ασφαλως δεν θα σπασει το μοτερ Γιώργο. Επίσης [προς τον αρθρογραφο], απο πότε ο εγκέφαλος δεν μπορεί να αναπροσαρμόοσει το μίγμα εφόσον δουλέυει σε κλειστό βρογγο τις ενδείξης εισαγωγής αέρα και λόγου λ? Με ενα φίλτρο και εξάτμιση αν δεν αλλαξει κάποιος χαρτογράφηση θα εχει πρόβλημα?
Επειδη ενδιαφερομαι να τοποθετησω ecu system,θα ηθελα μονο γνωμη απο πραγματικο γνωστη η τουλαχιστον που να εχει προσωπικη εμπειρια!εχω bmw116d του 2016.τρικυλινδρο μοτερ.Εχω παρει τελικη τιμη 600 ευρω για τοποθετηση του συστηματος.αθξηση ισχυος απο 116 ps σε 155ps περιπου.και αντιστοιχα για ροπη απο 27kgrs σε 35 περιπου.Στη bmw μου ειπαν πως δεν θα το εκαναν καθως δεν υπαρχει κατι πιστοποιημενο για το diesel.μπορει μεχρι και να σπασει το μοτερ μου λεν!ποια η γνωμη σας?αξιζει το ρισκο?
Αν κάνεις τη βελτίωση σου σε υπεύθυνο προγραμματιστή δεν θα εχεις ποτε προβλημα, και ασφαλως δεν θα σπασει το μοτερ Γιώργο. Επίσης [προς τον αρθρογραφο], απο πότε ο εγκέφαλος δεν μπορεί να αναπροσαρμόοσει το μίγμα εφόσον δουλέυει σε κλειστό βρογγο τις ενδείξης εισαγωγής αέρα και λόγου λ? Με ενα φίλτρο και εξάτμιση αν δεν αλλαξει κάποιος χαρτογράφηση θα εχει πρόβλημα?
Επειδη ενδιαφερομαι να τοποθετησω ecu system,θα ηθελα μονο γνωμη απο πραγματικο γνωστη η τουλαχιστον που να εχει προσωπικη εμπειρια!εχω bmw116d του 2016.τρικυλινδρο μοτερ.Εχω παρει τελικη τιμη 600 ευρω για τοποθετηση του συστηματος.αθξηση ισχυος απο 116 ps σε 155ps περιπου.και αντιστοιχα για ροπη απο 27kgrs σε 35 περιπου.Στη bmw μου ειπαν πως δεν θα το εκαναν καθως δεν υπαρχει κατι πιστοποιημενο για το diesel.μπορει μεχρι και να σπασει το μοτερ μου λεν!ποια η γνωμη σας?αξιζει το ρισκο?