Δε παίζει σύγκριση με τη GLA εκτός και αν ψωνίζεις σαν γκόμενα. Η GLA είναι μακράν το χειρότερο σε ποιότητα κατασκευής, αποδόσεις, πρακτικότητα cross over στην αγορά. Τόσο το Χ1 όσο και το X2 είναι σημαντικά καλύτερα αμάξια της GLA. Ρίξτε και μια ματιά στον διεθνή τύπο...
Πράγματι εδώ και αρκετά χρόνια οι Γερμανοί είχαν πολύ καλά ποιοτικά αυτοκίνητα. Έχω BMW 530 από το 1989 (4 μοντέλα μέχρι σήμερα). Για δεύτερο αυτοκίνητο είχα κατά διαστήματα και ιταλικό και γαλλικό. Για εμένα λοιπόν η αντιπαράθεση δεν πρέπει να είναι μεταξύ γερμανικών μοντέλων διαφορετικού κατασκευαστή. Υπάρχουν την τελευταία πενταετία και ιδιαίτερα την διετία αντίστοιχα μοντέλα με την GLA , h X2 , γαλλικά ή ιταλικά ή Ιαπωνικά αν οχι καλύτερα , ισοδύναμα. Πάρτε παράδειγμα ότι ήδη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν γαλλικούς , ιταλικούς και γιαπωνέζικους κινητήρες και τα τοποθετούν στα αυτοκίνητά τους. Αν βέβαια η κρίση είναι για το πόσο καλύτερη είναι η ποιότητα κατασκευής γενικά θα μου επιτραπεί να αμφιβάλλω. Το ότι μαγειρεύουν οι γερμανια τα στοιχεία που παραδίδουν έχει αποδειχτεί περίτρανα. Το ότι έχει πολυ λίγα αυτοκίνητα στα βραβεια COTY για εμενα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό. Άρα παράλληλα μπαίνει και ΄΄ενα άλλο ερώτημα. Πόσοι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που αρθρογραφούν σε γενικά περιοδικά και όχι αποκλειστικά του ειδικού τύπου είναι ανεπηρέαστοι απο το χρήμα που σκορπάνε οι γερμανοί;
Δε παίζει σύγκριση με τη GLA εκτός και αν ψωνίζεις σαν γκόμενα. Η GLA είναι μακράν το χειρότερο σε ποιότητα κατασκευής, αποδόσεις, πρακτικότητα cross over στην αγορά. Τόσο το Χ1 όσο και το X2 είναι σημαντικά καλύτερα αμάξια της GLA. Ρίξτε και μια ματιά στον διεθνή τύπο...
Στην Ελλαδα του βασικου μισθου των 580 € η απαντηση ειναι μια: Αυτο που σου χαριζουν!!!
Άχρηστα αμάξια όλα αυτού του τύπου. Μόνο εικόνα προσφέρουν.
Bmw χίλιες φορές.
Πράγματι εδώ και αρκετά χρόνια οι Γερμανοί είχαν πολύ καλά ποιοτικά αυτοκίνητα. Έχω BMW 530 από το 1989 (4 μοντέλα μέχρι σήμερα). Για δεύτερο αυτοκίνητο είχα κατά διαστήματα και ιταλικό και γαλλικό. Για εμένα λοιπόν η αντιπαράθεση δεν πρέπει να είναι μεταξύ γερμανικών μοντέλων διαφορετικού κατασκευαστή. Υπάρχουν την τελευταία πενταετία και ιδιαίτερα την διετία αντίστοιχα μοντέλα με την GLA , h X2 , γαλλικά ή ιταλικά ή Ιαπωνικά αν οχι καλύτερα , ισοδύναμα. Πάρτε παράδειγμα ότι ήδη οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες υιοθετούν γαλλικούς , ιταλικούς και γιαπωνέζικους κινητήρες και τα τοποθετούν στα αυτοκίνητά τους. Αν βέβαια η κρίση είναι για το πόσο καλύτερη είναι η ποιότητα κατασκευής γενικά θα μου επιτραπεί να αμφιβάλλω. Το ότι μαγειρεύουν οι γερμανια τα στοιχεία που παραδίδουν έχει αποδειχτεί περίτρανα. Το ότι έχει πολυ λίγα αυτοκίνητα στα βραβεια COTY για εμενα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό. Άρα παράλληλα μπαίνει και ΄΄ενα άλλο ερώτημα. Πόσοι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που αρθρογραφούν σε γενικά περιοδικά και όχι αποκλειστικά του ειδικού τύπου είναι ανεπηρέαστοι απο το χρήμα που σκορπάνε οι γερμανοί;
Στη Γερμανία που ζω το μισό χρόνο κορυφαία εταιρεία θεωρούν την Audi και παρόλο που είναι πιο ακριβή από Mercedes και BMW πουλάει περισσότερο.