H σύγκριση μπορεί να φαίνετραι περίεργη αλλά είναι επί της αρχής σωστή, τουλάχιστον από την πλευρά της πεζώ. Η σειρά '500' ήταν πάντα έτσι τοποθετημένη - παίρνεις ένα αυτοκίνητο (σχεδόν) εφάμιλλο των γερμανικών με πολύ λιγότερα χρήματα. Εάν η τοποθέτηση είναι επιτυχημένη ή όχι δεν έχει σημασία (το κρίνει ο καθένας), η εταιρεία με αυτό το σκεπτικό το σχεδίασε. Η πεζω δεν ενδιαφέρεται να προσφέρει το μοντέλο με 20 υπομοντέλα και 10 κινητήρες αλλά σε 1-2 καλά εξοπλισμένες εκδόσεις με λίγες επιλογές κινητήρων για εκείνους (πλειοψηφία) που δεν τους ενδιαφέρουν ακραίες διαμορφώσεις - όποιος πχ θέλει οπωσδήποτε πολύ μεγάλο κινητήρα θα ψωνίσει αλλού. Ετσι το μοντέλο τοποθετείται στο άνω άκρο της νορμαλ μεσαίας κατηγορίας και κλείνει το μάτι και στην πολυτελείας με όπλο τον καλό εξοπλισμό σε χαμηλότερη τιμή χωρίς (θεωρητικά έστω) συμβιβασμό στην ποιότητα, οπότε περιμένει πελάτες και από τις δύο πλευρές. Νομίζω θα τα πάει καλά, ειμαι λίγο επιφυλακτικός για το γενικό σχεδιασμό του κοκπιτ (η πεζώ έχει θεωρώ τον πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό αλλά ο συνδυασμός χαμηλό μικρό τιμόνι ψηλός πίνακας δεν συνηθίζεται τόσο εύκολα στην οδήγηση, στο 3008 είναι πιο ομαλός λόγω γενικότερης διαμόρφωσης, νομίζω η πεζώ το ρισκάρει εδώ...) αλλά κατά τα άλλα μια χαρά είναι απέναντι στα γερμανικά... Επίσης θεωρώ πολύ σωστό ότι μίκρυνε λίγο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι πιο εύχρηστο έτσι, αν έχει και καλό (επιτέλους) αυτόματο κιβώτιο θα είναι καλή αγορά.
Είναι τελείως λανθασμένο να γίνεται σύγκριση ανάμεσα στο Peugeot 508 και στο Audi A5. Πρώτο και βασικότερο υπάρχει χαώδης διαφορά στην τιμή περίπου 30.000 ευρώ ακριβότερο το A5. Συνέπεια αυτού τα δύο αυτοκίνητα απευθύνονται σε τελείως διαφορετικό πελατολόγιο. Δεύτερον οι κινητήρες, συνηθισμένος κινητήρας για το 508 είναι ο 1.6 πετρελαίου, δηλαδή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 2 λίτρων, εν αντιθέσει με το Α5 όπου οι κινητήρες είναι δίλιτροι πετρελαίου και βενζίνης συνήθως αρκετά μεγάλης ισχύος. Με το VW arteon το 508 έχει αρκετά κοινά σημεία αλλά και πάλι το arteon είναι ακριβότερο. Συνεπώς δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να μπει το ερώτημα να αφήσουμε το Α5 για να αγοράσουμε το 508.
H σύγκριση μπορεί να φαίνετραι περίεργη αλλά είναι επί της αρχής σωστή, τουλάχιστον από την πλευρά της πεζώ. Η σειρά '500' ήταν πάντα έτσι τοποθετημένη - παίρνεις ένα αυτοκίνητο (σχεδόν) εφάμιλλο των γερμανικών με πολύ λιγότερα χρήματα. Εάν η τοποθέτηση είναι επιτυχημένη ή όχι δεν έχει σημασία (το κρίνει ο καθένας), η εταιρεία με αυτό το σκεπτικό το σχεδίασε. Η πεζω δεν ενδιαφέρεται να προσφέρει το μοντέλο με 20 υπομοντέλα και 10 κινητήρες αλλά σε 1-2 καλά εξοπλισμένες εκδόσεις με λίγες επιλογές κινητήρων για εκείνους (πλειοψηφία) που δεν τους ενδιαφέρουν ακραίες διαμορφώσεις - όποιος πχ θέλει οπωσδήποτε πολύ μεγάλο κινητήρα θα ψωνίσει αλλού. Ετσι το μοντέλο τοποθετείται στο άνω άκρο της νορμαλ μεσαίας κατηγορίας και κλείνει το μάτι και στην πολυτελείας με όπλο τον καλό εξοπλισμό σε χαμηλότερη τιμή χωρίς (θεωρητικά έστω) συμβιβασμό στην ποιότητα, οπότε περιμένει πελάτες και από τις δύο πλευρές. Νομίζω θα τα πάει καλά, ειμαι λίγο επιφυλακτικός για το γενικό σχεδιασμό του κοκπιτ (η πεζώ έχει θεωρώ τον πιο εντυπωσιακό σχεδιασμό αλλά ο συνδυασμός χαμηλό μικρό τιμόνι ψηλός πίνακας δεν συνηθίζεται τόσο εύκολα στην οδήγηση, στο 3008 είναι πιο ομαλός λόγω γενικότερης διαμόρφωσης, νομίζω η πεζώ το ρισκάρει εδώ...) αλλά κατά τα άλλα μια χαρά είναι απέναντι στα γερμανικά... Επίσης θεωρώ πολύ σωστό ότι μίκρυνε λίγο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι πιο εύχρηστο έτσι, αν έχει και καλό (επιτέλους) αυτόματο κιβώτιο θα είναι καλή αγορά.
Είναι τελείως λανθασμένο να γίνεται σύγκριση ανάμεσα στο Peugeot 508 και στο Audi A5. Πρώτο και βασικότερο υπάρχει χαώδης διαφορά στην τιμή περίπου 30.000 ευρώ ακριβότερο το A5. Συνέπεια αυτού τα δύο αυτοκίνητα απευθύνονται σε τελείως διαφορετικό πελατολόγιο. Δεύτερον οι κινητήρες, συνηθισμένος κινητήρας για το 508 είναι ο 1.6 πετρελαίου, δηλαδή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 2 λίτρων, εν αντιθέσει με το Α5 όπου οι κινητήρες είναι δίλιτροι πετρελαίου και βενζίνης συνήθως αρκετά μεγάλης ισχύος. Με το VW arteon το 508 έχει αρκετά κοινά σημεία αλλά και πάλι το arteon είναι ακριβότερο. Συνεπώς δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να μπει το ερώτημα να αφήσουμε το Α5 για να αγοράσουμε το 508.