...σίγουρα ότι πιο 'πολύπλοκο', κ.τ.λ. κατασκευαστικά μειώνει την αντοχή στο χρόνο... 'ίσως' αυξάνει το κόστος συντήρησης, κ.τ.λ. δεν παύει όμως οι τεχνολογικές καινοτομίες να μην σταματάνε... οι αισθητήρες πίεσης δεν έχουν μεγάλη ανάγκη για ρεύμα ώστε να λειτουργήσουν όπως πρέπει... αν τα ελαστικά αυτού του τύπου έχουν μία λογική τιμή, κ.τ.λ. τότε καλώς ας μπορούν να φορτώσουν τους αισθητήρες πίεσης... σε διαφορετική περίπτωση...
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνήθως σκοπεύουν σε δύο ακραίες κατηγορίες. Είτε με έμφαση στις επιδόσεις οπότε και τα λάστιχά τους θα πρέπει να είναι ανάλογα, είτε με έμφαση στην οικονομία και την αυτονομία, οπότε εκεί χρειάζονται λάστιχα στενά, μεγάλης διαμέτρου και χαμηλής αντίστασης κύλισης. Το αν θα παράγουν και ρεύμα για τους αισθητήρες πίεσης είναι μάλλον στοιχείο εντυπωσιασμού, καθώς οι αισθητήρες αυτοί χρειάζονται πλέον ελάχιστο ρεύμα για να λειτουργήσουν. Αν το ρεύμα που θα παρήγαγαν θα ήταν κάπως σημαντικό, αυτή η ίδια η διαδικασία παραγωγής του θα επιβράδυνε το ελαστικό αντίστοιχα, καθώς δεν υπάρχει παραγωγή ρεύματος χωρίς δαπάνη ενέργειας, οπότε τελικά το όλο σύστημα δεν θα είχε νόημα. Ένα πλεονέκτημα όμως που μπορούν να έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τα "λεία" πλαϊνά τροχών για τη μείωσης των αεροδυναμικών απωλειών τους, καθώς με την ανάκτηση ενέργειας η ανάγκη ψύξης των φρένων μειώνεται κατά πολύ.
...σίγουρα ότι πιο 'πολύπλοκο', κ.τ.λ. κατασκευαστικά μειώνει την αντοχή στο χρόνο... 'ίσως' αυξάνει το κόστος συντήρησης, κ.τ.λ. δεν παύει όμως οι τεχνολογικές καινοτομίες να μην σταματάνε... οι αισθητήρες πίεσης δεν έχουν μεγάλη ανάγκη για ρεύμα ώστε να λειτουργήσουν όπως πρέπει... αν τα ελαστικά αυτού του τύπου έχουν μία λογική τιμή, κ.τ.λ. τότε καλώς ας μπορούν να φορτώσουν τους αισθητήρες πίεσης... σε διαφορετική περίπτωση...
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνήθως σκοπεύουν σε δύο ακραίες κατηγορίες. Είτε με έμφαση στις επιδόσεις οπότε και τα λάστιχά τους θα πρέπει να είναι ανάλογα, είτε με έμφαση στην οικονομία και την αυτονομία, οπότε εκεί χρειάζονται λάστιχα στενά, μεγάλης διαμέτρου και χαμηλής αντίστασης κύλισης. Το αν θα παράγουν και ρεύμα για τους αισθητήρες πίεσης είναι μάλλον στοιχείο εντυπωσιασμού, καθώς οι αισθητήρες αυτοί χρειάζονται πλέον ελάχιστο ρεύμα για να λειτουργήσουν. Αν το ρεύμα που θα παρήγαγαν θα ήταν κάπως σημαντικό, αυτή η ίδια η διαδικασία παραγωγής του θα επιβράδυνε το ελαστικό αντίστοιχα, καθώς δεν υπάρχει παραγωγή ρεύματος χωρίς δαπάνη ενέργειας, οπότε τελικά το όλο σύστημα δεν θα είχε νόημα. Ένα πλεονέκτημα όμως που μπορούν να έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τα "λεία" πλαϊνά τροχών για τη μείωσης των αεροδυναμικών απωλειών τους, καθώς με την ανάκτηση ενέργειας η ανάγκη ψύξης των φρένων μειώνεται κατά πολύ.