Τα διλιτρα θα αργήσουν πάρα πάρα πολλά χρόνια να ξαναπουλησουν μαζικά στην Ελλάδα. (Όπως λέει η παροιμία :Όποιος καεί από την κουρκούτι φυσάει και το γιαούρτι) Κανένας πλέον δεν εμπιστεύεται το Ελληνικό κράτος πού είναι αρπακτικό.
Εγώ ως τρίτεκνος, αγόρασα πριν ένα μήνα 2λιτρο diesel. Ναι, μπορούσα να πάρω και το αντίστοιχο 1400 βενζίνη, αλλά ρε παιδιά, άλλη η κατανάλωση του diesel, άλλη η ροπή του. Και όταν έχεις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες τα κοιτάς αυτά. Και το δίλιτρο ήταν μονόδρομος. Από την μία οφελήθηκα φυσικά αφού μου αναγνωρίζει το κράτος τις αυξημένες αυτές ανάγκες και δεν πληρώνω το τέλος ταξινόμησης, από την άλλη όμως με θεωρεί πλούσιο και μου βάζει τον φόρο πολυτελείας. Μία η άλλη φυσικά μου έρχεται αφού κάνω απόσβεση με την χαμηλότερη κατανάλωση και τα χαμηλότερα τέλη λόγω και χαμηλότερων ρύπων, αλλά γιατί βρε παιδιά; Και είμαι πάντα και με το άγχος τι άλλο μπορεί να σκεφτούν για τα δίλιτρα και θα μου το ρίξουν στο κεφάλι.
Τα διλιτρα θα αργήσουν πάρα πάρα πολλά χρόνια να ξαναπουλησουν μαζικά στην Ελλάδα. (Όπως λέει η παροιμία :Όποιος καεί από την κουρκούτι φυσάει και το γιαούρτι) Κανένας πλέον δεν εμπιστεύεται το Ελληνικό κράτος πού είναι αρπακτικό.
Ποτέ ξανά. Απλά θα κάνω άρση ακινησίας και όσο αντέξει το όχημα.
Εγώ ως τρίτεκνος, αγόρασα πριν ένα μήνα 2λιτρο diesel. Ναι, μπορούσα να πάρω και το αντίστοιχο 1400 βενζίνη, αλλά ρε παιδιά, άλλη η κατανάλωση του diesel, άλλη η ροπή του. Και όταν έχεις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες τα κοιτάς αυτά. Και το δίλιτρο ήταν μονόδρομος. Από την μία οφελήθηκα φυσικά αφού μου αναγνωρίζει το κράτος τις αυξημένες αυτές ανάγκες και δεν πληρώνω το τέλος ταξινόμησης, από την άλλη όμως με θεωρεί πλούσιο και μου βάζει τον φόρο πολυτελείας. Μία η άλλη φυσικά μου έρχεται αφού κάνω απόσβεση με την χαμηλότερη κατανάλωση και τα χαμηλότερα τέλη λόγω και χαμηλότερων ρύπων, αλλά γιατί βρε παιδιά; Και είμαι πάντα και με το άγχος τι άλλο μπορεί να σκεφτούν για τα δίλιτρα και θα μου το ρίξουν στο κεφάλι.