Μπορεί η πλειονότητα των κατασκευαστών να χρησιμοποιεί τούρμπο κινητήρες προκειμένω να εναρμονιστεί με τις όλο και αυστηρότερες εκπομπές ρύπων, αλλά πιστεύω ότι αυτή ήταν σπασμοδική και εύκολη κίνηση πιθανόν λόγω κόστους κατασκευής και εξέλιξης ατμοσφαιρικών κινητήρων. Αν δεν υπήρχε ο παράγοντας γρήγορο κέρδος θα βλέπαμε πολύ καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Φυσικά την αίσθηση και την αμεσότητα που έχει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν την έχει κανένας τούρμπο. Και το βασικότερο, δεν γνωρίζω να υπάρχει τούρμο κινητήρας με θερμοδυναμική απόδοση στο 40% όπως οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες της TOYOTA και MAZDA.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Και μόλις αγοράσουμε καινουρια τα τούρμπο θα μας λέτε να τα αλλάξουμε με ηλεκτρικά και το βαθύ κράτος θα χτυπά ανελέητα στα τέλη τους κινητήρες τούρμπο ελέω ρύπων κι εσείς θα ευλογείτε με τη σειρα σας ...τα ηλεκτρικα- υβριδικά.Ευχαριστώ δε θα παρω, κι αφήστε τον κοσμάκη να κυκλοφορά με ότι πιάστηκε στα χέρια του
..ξεχάσατε την Μαζντα που προσφέρει ατμοσφαιρικούς με μεγάλη αναλογία αερα - καυσίμου ..και την Μιτσουμπισι ..που στην Ελλάδα έρχεται με το ASX. Τι να λέμε τωρα. αν δεν ηταν τα ορια καυσαερίων τα τούρμπο θα ηταν λιγα και σε σπορ εκδοσεις και μοντελα , όπως φυσιολογικα και λογικα υπηρχαν από την δεκαετια του 1980 γιατί η ατμοσφαιρα είναι αξιοπιστη..ποιος αμφιβαλει γιαυτό; Πολλα κυβικά σημαινει και πολλα άλογα, όπως Αμερική... Αν θελανε λιγότερα καυσαερια στα αυτοκίνητα γιατι δεν βελτιωναν καλυτερα την ποιοτητα και το ειδος των καυσίμων και να αφηναν την ατμόσφαιρα όπως ηταν...εντάξει τα ιντεκτιον και τα ηλεκτρονικα είναι αναποφευκτη η εξελιξη της τεχνολογίας ..αλλα το ξαναλεω γιατι δεν βελτιωσαν την χημεια; τα καυσιμα; κατι δεν παει καλά.....
Σε λίγο όταν τα τούρμπο θα γίνουν ΚΑΙ ηλεκτρικά υποβοηθούμενα, με την αύξηση της τάσης στα 48V, το πρόβλημα της έστω και ελάχιστης καθυστέρησης θα εξαλειφθεί και κανένας ατμοσφαιρικός δεν θα μπορεί να τους ανταγωνιστεί σε σταθερότητα καμπύλης ροπής, συμπαγείς διαστάσεις, βάρος και κατανάλωση.
Και η SUBARU έχει ατμοσφαιρικούς κινητήρες, αλλά λίγες πωλήσεις στην Ελλάδα, διότι οι κινητήρες της έχουν πολλούς ρύπους. Η SUZUKI διατηρεί ατμοσφαιρικά μοτέρ σε ορισμένα μοντέλα της. Αργά ή γρήγορα όλοι θα στραφούν στο turbo. Είναι πολλά τα πλεονεκτήματα. Τα αυτοκίνητα δουλεύουν σε χαμηλές στροφές στο ταξίδι, διότι λόγω ροπής συνδυάζονται οι κινητήρες με μακρύτερα κιβώτια, συνεπώς οικονομία, από πολύ χαμηλά βγάζουν όλη τη ροπή και την ιπποδύναμη, είναι περισσότερο ευκολοοδήγητα. Οι φθορές πάνω κάτω είναι οι ίδιες, οι turbo κινητήρες είναι πιο πολύπλοκοι, αλλά δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφές, οι ατμοσφαιρικοί είναι πιο απλοί, αλλά για να βρείς ροπή και ιπποδύναμη πρέπει να δουλέψουν ψηλά και οτιδήποτε δουλεύει σε υψηλές στροφές επίσης έχει φθορές.
Δείτε διαφορά δυναμικής turbo μοτέρ με ατμοσφαιρικού... που σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν συγκρίνονται... δείτε στήσιμο σασί... https://www.youtube.com/watch?v=UOG1YYZegTc
και https://www.youtube.com/watch?v=_lbWivJ8W4U
Μπορεί η πλειονότητα των κατασκευαστών να χρησιμοποιεί τούρμπο κινητήρες προκειμένω να εναρμονιστεί με τις όλο και αυστηρότερες εκπομπές ρύπων, αλλά πιστεύω ότι αυτή ήταν σπασμοδική και εύκολη κίνηση πιθανόν λόγω κόστους κατασκευής και εξέλιξης ατμοσφαιρικών κινητήρων. Αν δεν υπήρχε ο παράγοντας γρήγορο κέρδος θα βλέπαμε πολύ καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Φυσικά την αίσθηση και την αμεσότητα που έχει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας δεν την έχει κανένας τούρμπο. Και το βασικότερο, δεν γνωρίζω να υπάρχει τούρμο κινητήρας με θερμοδυναμική απόδοση στο 40% όπως οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες της TOYOTA και MAZDA. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
απο ποτε το yaris φοραει τον 1200 τουρμπο?
Και μόλις αγοράσουμε καινουρια τα τούρμπο θα μας λέτε να τα αλλάξουμε με ηλεκτρικά και το βαθύ κράτος θα χτυπά ανελέητα στα τέλη τους κινητήρες τούρμπο ελέω ρύπων κι εσείς θα ευλογείτε με τη σειρα σας ...τα ηλεκτρικα- υβριδικά.Ευχαριστώ δε θα παρω, κι αφήστε τον κοσμάκη να κυκλοφορά με ότι πιάστηκε στα χέρια του
..ξεχάσατε την Μαζντα που προσφέρει ατμοσφαιρικούς με μεγάλη αναλογία αερα - καυσίμου ..και την Μιτσουμπισι ..που στην Ελλάδα έρχεται με το ASX. Τι να λέμε τωρα. αν δεν ηταν τα ορια καυσαερίων τα τούρμπο θα ηταν λιγα και σε σπορ εκδοσεις και μοντελα , όπως φυσιολογικα και λογικα υπηρχαν από την δεκαετια του 1980 γιατί η ατμοσφαιρα είναι αξιοπιστη..ποιος αμφιβαλει γιαυτό; Πολλα κυβικά σημαινει και πολλα άλογα, όπως Αμερική... Αν θελανε λιγότερα καυσαερια στα αυτοκίνητα γιατι δεν βελτιωναν καλυτερα την ποιοτητα και το ειδος των καυσίμων και να αφηναν την ατμόσφαιρα όπως ηταν...εντάξει τα ιντεκτιον και τα ηλεκτρονικα είναι αναποφευκτη η εξελιξη της τεχνολογίας ..αλλα το ξαναλεω γιατι δεν βελτιωσαν την χημεια; τα καυσιμα; κατι δεν παει καλά.....
Σε λίγο όταν τα τούρμπο θα γίνουν ΚΑΙ ηλεκτρικά υποβοηθούμενα, με την αύξηση της τάσης στα 48V, το πρόβλημα της έστω και ελάχιστης καθυστέρησης θα εξαλειφθεί και κανένας ατμοσφαιρικός δεν θα μπορεί να τους ανταγωνιστεί σε σταθερότητα καμπύλης ροπής, συμπαγείς διαστάσεις, βάρος και κατανάλωση.
Και η SUBARU έχει ατμοσφαιρικούς κινητήρες, αλλά λίγες πωλήσεις στην Ελλάδα, διότι οι κινητήρες της έχουν πολλούς ρύπους. Η SUZUKI διατηρεί ατμοσφαιρικά μοτέρ σε ορισμένα μοντέλα της. Αργά ή γρήγορα όλοι θα στραφούν στο turbo. Είναι πολλά τα πλεονεκτήματα. Τα αυτοκίνητα δουλεύουν σε χαμηλές στροφές στο ταξίδι, διότι λόγω ροπής συνδυάζονται οι κινητήρες με μακρύτερα κιβώτια, συνεπώς οικονομία, από πολύ χαμηλά βγάζουν όλη τη ροπή και την ιπποδύναμη, είναι περισσότερο ευκολοοδήγητα. Οι φθορές πάνω κάτω είναι οι ίδιες, οι turbo κινητήρες είναι πιο πολύπλοκοι, αλλά δουλεύουν σε χαμηλότερες στροφές, οι ατμοσφαιρικοί είναι πιο απλοί, αλλά για να βρείς ροπή και ιπποδύναμη πρέπει να δουλέψουν ψηλά και οτιδήποτε δουλεύει σε υψηλές στροφές επίσης έχει φθορές.
Δείτε διαφορά δυναμικής turbo μοτέρ με ατμοσφαιρικού... που σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν συγκρίνονται... δείτε στήσιμο σασί... https://www.youtube.com/watch?v=UOG1YYZegTc και https://www.youtube.com/watch?v=_lbWivJ8W4U