Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το business case της Mazda για την Ελλάδα: όλα της τα εμπορικά μοντέλα πλην των βασικών εκδόσεων είναι από 2 λίτρα και πάνω. Ποιός θα πάρει (στην Ελλάδα) Mazda 3 δίλιτρο βενζίνη ή diesel 2,2; Αν δεν αλλάξει κάτι στην χώρα του παραλόγου η Mazda είναι εκτός αγοράς από τώρα... Παρεμπιπτόντως, είμαι κάτοχος Mazda και θα ξανα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
Αγαπητό Autotriti και πριν δύο χρόνια το είχατε αναφέρει. Μπορείτε να μας πείτε πότε επιστρέφει η εταιρεία;Και αν θα υπάρχει όλη η γκάμα; Από το 2 έως το 6;Προφανώς μιλώ και για τα crossover της μάρκας..
Τα πραγματικά καλά νέα είναι ότι η Ευρωπαική Ένωση απο αρχές του 2019 καταργεί τους δασμούς που έχει επιβάλει στην Ιαπωνία, στα αυτοκίνητα είναι 10% και 3% στα ανταλακτικά, άρα τα αυτοκίνητα παραγωγής Ιαπωνίας θα γίνουν φθηνότερα και ποιό ανταγωνιστικά, ότι καλύτερο για την αγαπημένη μας MAZDA και το MX5.
Η mazda χρειαζεται μακροχρονη διαφημιση για να καταφερει να πιασει στην Ελλαδα.
Δεν ειναι φτηνη για να πεις οτι θα πωλουνται απο μονα τους τα αυτοκινητα.
Διαφορετικα θα παραμεινει μονο για πολυ φανατικους και με χαμηλη αξια μεταπωλησης.
Είμαστε ενάμιση μήνα μέσα στο 2019 Μαζδα αντιπροσωπεία δεν βλέπουμε καί τά συνεργεία εξουσιοδοτημένου service σε όλη την Ελλάδα έχουν μειωθεί από 26 σε 13. Όλη η κεντρική Ελλάδα δεν έχει εξουσιοδοτημένο service!!!!!
Καλό είναι που επιστρέφει Αλλά δεν βλέπω να έχει καμία ιδιαίτερη τύχη κυρίως λόγω των κινητήρων που έχει. Επίσης μιας και δεν είναι τόσο premium όσο τα Ευρωπαϊκά VW Opel Alfa Romeo ακόμη και pegeot θα απευθυνθεί σε ένα κοινό όπου αρχίζει να κυριαρχεί πλέον η Hyundai οπότε δεν θα είναι και τόσο εύκολο.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το business case της Mazda για την Ελλάδα: όλα της τα εμπορικά μοντέλα πλην των βασικών εκδόσεων είναι από 2 λίτρα και πάνω. Ποιός θα πάρει (στην Ελλάδα) Mazda 3 δίλιτρο βενζίνη ή diesel 2,2; Αν δεν αλλάξει κάτι στην χώρα του παραλόγου η Mazda είναι εκτός αγοράς από τώρα... Παρεμπιπτόντως, είμαι κάτοχος Mazda και θα ξανα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
Αγαπητό Autotriti και πριν δύο χρόνια το είχατε αναφέρει. Μπορείτε να μας πείτε πότε επιστρέφει η εταιρεία;Και αν θα υπάρχει όλη η γκάμα; Από το 2 έως το 6;Προφανώς μιλώ και για τα crossover της μάρκας..
Τα πραγματικά καλά νέα είναι ότι η Ευρωπαική Ένωση απο αρχές του 2019 καταργεί τους δασμούς που έχει επιβάλει στην Ιαπωνία, στα αυτοκίνητα είναι 10% και 3% στα ανταλακτικά, άρα τα αυτοκίνητα παραγωγής Ιαπωνίας θα γίνουν φθηνότερα και ποιό ανταγωνιστικά, ότι καλύτερο για την αγαπημένη μας MAZDA και το MX5.
Η mazda χρειαζεται μακροχρονη διαφημιση για να καταφερει να πιασει στην Ελλαδα. Δεν ειναι φτηνη για να πεις οτι θα πωλουνται απο μονα τους τα αυτοκινητα. Διαφορετικα θα παραμεινει μονο για πολυ φανατικους και με χαμηλη αξια μεταπωλησης.
Είμαστε ενάμιση μήνα μέσα στο 2019 Μαζδα αντιπροσωπεία δεν βλέπουμε καί τά συνεργεία εξουσιοδοτημένου service σε όλη την Ελλάδα έχουν μειωθεί από 26 σε 13. Όλη η κεντρική Ελλάδα δεν έχει εξουσιοδοτημένο service!!!!!
Καλό είναι που επιστρέφει Αλλά δεν βλέπω να έχει καμία ιδιαίτερη τύχη κυρίως λόγω των κινητήρων που έχει. Επίσης μιας και δεν είναι τόσο premium όσο τα Ευρωπαϊκά VW Opel Alfa Romeo ακόμη και pegeot θα απευθυνθεί σε ένα κοινό όπου αρχίζει να κυριαρχεί πλέον η Hyundai οπότε δεν θα είναι και τόσο εύκολο.
Mazda χωρίς το 6 και το 2 δεν μπορεί να υπάρξει!
Mazda 3 το ποιο αξιόπιστο