Στα τέλη κυκλοφορίας υπήρχαν και τέλη στάθμευσης. Όταν καταργήθηκαν τα τέλη στ΄λαθμευσης την προηγούμενη δεκαετία υποσχέθηκαν ότι στην επόμενη φορολογική χρονιά θα αφαιρούσαν ταο ποσοστό που αναλογούσε στην στάθμευση. Αυτό δεν έγινε. Όταν τοποθετούν οι διάφοροι δήμοι παρκόμετρα σε κοινόχρηστους χώρους ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΥΡΤΕΙΑ. Για την κατασκευή πληρώνουν όλοι οι δημότες είτε έχουν είτε δεν έχουν αυτοκίνητο. Επιβάλεται η ύπαρξη και χωροθέτηση ελεγχόμενης στάθμευσης αλλα ΔΩΡΕΑΝ στους κοινόχρηστους χώρους.
Στα τέλη κυκλοφορίας παλιότερα συμπεριλαμβάνονταν και τα τέλη στάθμευσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο φίλος Δημήτρης Λαζαρίδης. ουσιαστικά όμως δεν καταργήθηκαν τα τέλη στάθμευσης, αλλά ενσωματώθηκαν στα τέλη κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα μεν να μην φαίνονται όταν τα πληρώνουμε, αλλά ουσιαστικά εμπεριέχονται στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό εξάλλου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι όταν πας να καταθέσεις πινακίδες στη ΔΟΥ, σε βάζουν να υπογράψεις υπεύθυνη δήλωση ότι αφού καταθέτεις πινακίδες, οπότε δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, δεν πρέπει και να σταθμεύεις στο δρόμο, αλλά σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Από αυτό είναι ολοφάνερο ότι τα τέλη στάθμευσης συμπεριλαμβάνονται στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία όταν δεν τα πληρώνεις, δεν δικαιούσαι και να παρκάρεις στους δρόμους. Πέρα όμως από όλα αυτά, αφού γέμισαν οι δρόμοι και εκ των πραγμάτων δεν βρίσκουμε να παρκάρουμε στα κέντρα των πόλεων, εμένα δεν με ενοχλεί να πληρώνουμε ένα συμβολικό ποσό, προκειμένου να παρκάρουμε για 1 ή 2 ώρες. Σε πολλές πόλεις όπου εφαρμόζεται αυτό το σύστημα, με παρκόμετρα του δήμου, πληρώνεις 1, ή 2 ευρώ, για στάθμευση 1, ή 2 ωρών αντίστοιχα. Νομίζω ότι αυτό το μικρό κόστος, αντισταθμίζει και με το παραπάνω την ταλαιπωρία να ψάχνεις να βρεις δωρεάν θέση.
...στην ΤΕΤΑΡΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ... ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΡΕΒΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.-
Άλλωστε στην Ελλάδα ΦΥΓΑΝ ΟΙ ΑΡΜΑΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ...
Στα τέλη κυκλοφορίας υπήρχαν και τέλη στάθμευσης. Όταν καταργήθηκαν τα τέλη στ΄λαθμευσης την προηγούμενη δεκαετία υποσχέθηκαν ότι στην επόμενη φορολογική χρονιά θα αφαιρούσαν ταο ποσοστό που αναλογούσε στην στάθμευση. Αυτό δεν έγινε. Όταν τοποθετούν οι διάφοροι δήμοι παρκόμετρα σε κοινόχρηστους χώρους ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΥΡΤΕΙΑ. Για την κατασκευή πληρώνουν όλοι οι δημότες είτε έχουν είτε δεν έχουν αυτοκίνητο. Επιβάλεται η ύπαρξη και χωροθέτηση ελεγχόμενης στάθμευσης αλλα ΔΩΡΕΑΝ στους κοινόχρηστους χώρους.
Στα τέλη κυκλοφορίας παλιότερα συμπεριλαμβάνονταν και τα τέλη στάθμευσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο φίλος Δημήτρης Λαζαρίδης. ουσιαστικά όμως δεν καταργήθηκαν τα τέλη στάθμευσης, αλλά ενσωματώθηκαν στα τέλη κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα μεν να μην φαίνονται όταν τα πληρώνουμε, αλλά ουσιαστικά εμπεριέχονται στα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό εξάλλου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι όταν πας να καταθέσεις πινακίδες στη ΔΟΥ, σε βάζουν να υπογράψεις υπεύθυνη δήλωση ότι αφού καταθέτεις πινακίδες, οπότε δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, δεν πρέπει και να σταθμεύεις στο δρόμο, αλλά σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Από αυτό είναι ολοφάνερο ότι τα τέλη στάθμευσης συμπεριλαμβάνονται στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία όταν δεν τα πληρώνεις, δεν δικαιούσαι και να παρκάρεις στους δρόμους. Πέρα όμως από όλα αυτά, αφού γέμισαν οι δρόμοι και εκ των πραγμάτων δεν βρίσκουμε να παρκάρουμε στα κέντρα των πόλεων, εμένα δεν με ενοχλεί να πληρώνουμε ένα συμβολικό ποσό, προκειμένου να παρκάρουμε για 1 ή 2 ώρες. Σε πολλές πόλεις όπου εφαρμόζεται αυτό το σύστημα, με παρκόμετρα του δήμου, πληρώνεις 1, ή 2 ευρώ, για στάθμευση 1, ή 2 ωρών αντίστοιχα. Νομίζω ότι αυτό το μικρό κόστος, αντισταθμίζει και με το παραπάνω την ταλαιπωρία να ψάχνεις να βρεις δωρεάν θέση.
...στην ΤΕΤΑΡΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ... ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΡΕΒΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.- Άλλωστε στην Ελλάδα ΦΥΓΑΝ ΟΙ ΑΡΜΑΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ...